Mirage gezien !!! een traan en een lach....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Mirage gezien !!! een traan en een lach....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 14:24

Vandaag zou er bij Rhijnauwen een clinc zijn waar MirageGidran met haar nieuwe baasje ook in mee zou rijden.
Ik had d'r zo'n 3/3,5 maand niet gezien, door m'n ongeluk en dit was dus de eerste keer weer na de verkoop en het ongeluk.

De verkoop is zelfs gebeurd toen ik in het ziekenhuis lag, dus ik heb er niets van meegekregen toen en het was dus een beetje onwerkelijk allemaal.......

Maar okee, ze zag er SUPER goed uit en ondanks dat m'n tranen rijkelijk vloeide....(poehee, 't was ook niet niks na zo'n tijd en zoveel spanningen/emoties....) was ik heel erg blij. Blij, omdat Miramar zo vreselijk blij is met Mirage en blij, omdat het goed gaat en dat ik zie dat mirage het ook allemaal wel best vind..... Ze heeft een fantastisch nieuw baasje dus dat geeft een super gevoel
Tuurlijk doet het pijn, maar ja, dat mag toch ook......ook al was het m'n eigen besluit om d'r te verkopen......

Toen ze nog aan het instappen waren en ze kwamen langs floot ik naar Mirage zoals ik altijd deed en ze ging wel gelijk met d'r grote flaporen Lovers naar mijn richting maar of dat echt herkenning was......ach, laat het me maar even lekker denken.........

Hier zijn er foto's van te zien:
[BV] Rhijnauwen clinic Bunnik 18/10


Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:27

Wat leuk dat je haar gezien hebt!
En dat je er een goed gevoel over hebt.
oja ze herkende je 'fluitje' vast wel!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:58

leuk dat je haar weer gezien heb! kon je nog even met haar knuffelen of heb je haar alleen gezien tijden het rijden?
tuurlijk herkende ze je fluitje wel, een paard vergeet een mens volgens mij niet zo snel hoor. mn oude verzorpony kijkt meten op als ik haar roep Lachen terwijl ik haar al 10 maanden niet meer verzorg.

Gamble

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:09

fijn joh dat je haar we er eens gezien heb, het zal je vast erg veel goed doen dat het zo goed gaat met die twee !!!
logisch dat er wat traantjes vloeiden!
en hij zal jou echt nog wel herkend hebben hoor ! Lachen

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:11

Fijn dat je haar gezien hebt, en fijn dat het zo goed met haar gaat. Ik kan me voorstellen dat het altijd prettig is om dat met je eigen ogen te zien. Vooral nu je eigenlijk geen kans hebt gehad om echt afscheid te nemen van haar, omdat je in het ziekenhuis lag.

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:17

Tuurlijk kent ze je nog wel!! Wat heerlijk dat ze zo'n goed baasje heeft gevonden. Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:19

Ik ken het gevoel!
Ik heb ook mijn vorig paardjemet enige spijt verkocht en die is ook zo goed terechtgekomen dat ik er helemaal warm van word...
Toen ik hem ging bezoeken hinnikte hij wel naar mij als ik hem riep, dus herkenning is er zeker wel! Een 'paardengeheugen' zeggen ze toch? Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:45

wat fijn dat ze zo'n leuk nieuw baasje heeft gevonden!
en wat lief dat ze je fluit herkende die vergeet ze niet zommar Lachen

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:03

Gaaf!!En ik weet zeker dat ze je herkende hoor!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:23

ik vond het heel erg leuk dat je er was (jammer dat we niet langer konden kletsen!) ik ben blij dat jouw verdiret een beetje langs mij heen is gegaan door mijn lesgeven, ik kan daar nl. niet zo goed tegen Huilen ik ben blij dat Mirage jou herkende en dat jij er een goed gevoel over hebt, zodat je met een gerust hart naar huis kon gaan Ach gut ik kom binnenkort naar jou toe hoor!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:27

IngridM schreef:
Maar okee, ze zag er SUPER goed uit en ondanks dat m'n tranen rijkelijk vloeide....(poehee, 't was ook niet niks na zo'n tijd en zoveel spanningen/emoties....) was ik heel erg blij. Blij, omdat Miramar zo vreselijk blij is met Mirage en blij, omdat het goed gaat en dat ik zie dat mirage het ook allemaal wel best vind..... Ze heeft een fantastisch nieuw baasje dus dat geeft een super gevoel
Bloos Dank je! Ik word er verlegen van...
Leuk dat je erbij was vandaag, Ingrid! OK dan!
En wat zag Mirage er lief uit he, in bordeaux! Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:40

Wat fijn dat je Mirage weer gezien hebt !
Het moet toch wel erg onwerkelijk voor je zijn (geweest ?)..... eerst dat nare ongeluk, en dan je paardje weg zonder dat je er bij kunt zijn.
Gelukkig dat alles zo goed gaat en dat het zo goed klikt met de nieuwe eigenaresse.
De verhalen zul je vast wel geloofd hebben, maar nu je het met eigen ogen gezien hebt is het toch nog beter Knipoog
Is Mirage trouwens weer helemaal 100% de oude, qua gezondheid ?

Ondertussen heb ik ook even de foto's van de clinic bekeken.
Ziet er goed uit hoor !
Mirage ziet er prima uit, en haar nieuwe baasje zit er keurig op; daar kun je gerust vertrouwen in hebben, dat zit wel goed

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:55

Ach, die tranen waren geheel begrijpelijk hoor! Ach gut Maar ik heb je ook genoeg zien lachen, leuk dat je er was!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:24

wat fijn dat het goed gaat hij het nieuwe baasje kan me dan voorstellen dat het iets makkelijker voor je word..
ze zal je altijd wel blijven herkennen hoor, ze heeft het bij toch ook goed gehad

ONDERSCHRIFTLOOS

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:50

Ik vindt het zo knap van je dat je hem hebt kunnen verkopen, niet dat je ook echt veel ander kon Scheve mond
Erg leuk voor je da het zo goed gaat met 'm! Daar vrolijk je ook wel van op dnek ik.
Ik dnek wel dat ze je herkende hoor! Mijn verorgpony herkende mijn ropeje ook nog na een maand, dus waarom jouw paardje na zo'n lange tijd niet?!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:14

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je meis. Moet wel heel dubbel geweest zijn, maar ze zal je vast niet vergeten. Je kunt haar vast nog wel vaker opzoeken, niet dan?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:27

Jeetje, wat moeilijk..
Ik heb de fotos gezien en ze ziet er zeker goed uit!! Je kan altijd naar dr toe en ze heeft t goed, dus dat zit wel oke! Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:54

Wat leuk om haar weer eens te zien Ingrid
Je zal er vast gemengde gevoelens over hebben maar ze ziet er top uit en zal het vast goed hebben Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, Plus_en_Min en 95 bezoekers