Wie kent het type trailer ATEC Royal CLass?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 17:40

Ik heb die vandaag een gezien en dat lijkt me wel wat. Knipoog Ik ben namelijk voor een trailer aan het sparen en deze is bij een bep. bedrijf in de aanbieding, en nu wil ik graag "gebruiksinformatie".


Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 13:31

Ik ken het type zelf niet, maar ik kan je wel vertellen waar ik op gelet heb bij het kopen van de trailer:
- let op de afmetingen; heb je zelf genoeg ruimte aan de voorkant om te staan?
- hoe gaat de achterstang dicht? Vooral als je een onrustig paard hebt wil je zo snel mogelijk de stang erachter hebben. Dus niet hoeven te klieren met pinnetjes enzo
- ventilatie?
- afwerking?
Dit zijn punten die mij nu even snel te binnen schieten, mocht er nog meer zijn dan meld ik me even.
Alleen, je kunt nu wel een trailer kopen, maar je mag er niet de weg mee op. Dus hoe krijg je dat ding thuis? Verward

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:43

Wat dacht ja van de vraag, heb ik 1 of 2 paarden. En als ik er1 heb, wil ik er ooit een 2e bij? Bij mijn kennissen is dit het geval . Ze hadden 1 pony, en een 1.5 paards trailer. is een Fries bij gekomen, past dus erg krapjes (de pony is smalletjes, was het een dikkere, bv een Fjord, dan paste het niet! Ik zou persoonlijk voor een 2 paards gaan...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:45

wij hebben een atec olympialine, bevalt prima. heel goed prijs/kwaliteit verhouding. Herc is nogal een stampdoos (hele trailer naar de maan af en toe), en de basis v/d trailer houdt dat prima...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Dunkeedoo, GoogleAdsense, MaxEnHenkie, Miesemuisje en 137 bezoekers