'Ik ben Henry en ik kom je halen...'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

'Ik ben Henry en ik kom je halen...'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 00:29

Heb ik dat? Word ik net gebeld op mijn mobiel, nummer onbekend, door iemand die beweert een geest te zijn Boos!. Hij zegt Henry te heten en waarschuwt me om vannacht vooral niet te gaan slapen, want hij komt me halen.

Ik schrok, maar liet het niet merken en zei doodkalm: 'Als jij denkt dat je een geest bent, denk ik dat jij degene bent die bang moet zijn en snel op zoek moet naar professionele hulp'.

Toen zei hij nog het een en ander wat niet echt prettig klonk. Ik wilde niet direct ophangen, want ergens had ik het idee dat ik zijn stem herkende...

Uiteindelijk zei hij: 'Ik kom je echt halen en ik meen het...' Nou, gezellig hoor... Boos!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:06

Een zieke geest Haha! .

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:10

opala schreef:
Een zieke geest Haha! .


Ja, een geestelijk zieke geest Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:45

opala schreef:
Een zieke geest Haha! .


Haha, dat is wel een goeie Haha!.
Kan ook bijna niet anders... Lijkt me stug dat een geest de telefoon pakt en gaat rondbellen Verward.

Maar intussen slaap ik nog steeds niet Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:55

Alle ramen en deuren goed op slot, gordijnen dicht en radio hard aan zetten.

Als deze idioot vaker belt, tijden opschrijven en bellen naar de KPN om te vragen of ze hem willen traceren en dan zijn nummer willen afsluiten voor jouw mobiele telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 02:01

Steef schreef:
Alle ramen en deuren goed op slot, gordijnen dicht en radio hard aan zetten.


Wat een geruststelling... Ik ga meteen mijn ramen maar dicht doen. Godzijdank woon ik niet op de begane grond en heeft mijn onderbuuf een waakhond....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 02:10

Euh... waarom moet ik de gordijnen eigenlijk dicht doen?

Ziek

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 02:44

Zodat ze niet naar binnen kunnen kijken of kunnen zien dat je nog wakker bent ofzo, dan is de lol te groot dat je nog wakker bent. Sterkte, ik zou ook niet echt blij worden met zo'n telefoontje Maar het zal vast niks zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 02:48

Tot nu toe zie ik niemand buiten. Nog 4 uur en een kwartier en dan gaat de stal open. Ben me nu serieus aan het afvragen of ik daar misschien straks eerst naartoe ga, daarna overdag slapen...

Als ik erachter kom wie het was, dan is hij nog niet klaar met me Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 04:33

Die Henry is toch echt niet goed voor mijn nachtrust hoor Boos!

Hoe laat wordt het licht?

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:06

ccccorine je bent toch niet echt wakker gebleven he? Meid laat je niet zo gekmaken, gewoon een of andere malloot die nu precies bereikt heeft wat ie wilde, namelijk dat jij de hele nacht bang bent wakker gebleven.
Welterusten voor vandaag!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:24

Nee, ik ben toch maar naar bed gegaan en ik heb gelukkig geen Henry gezien Haha!.

Toch wel vaag hoor...

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:28

bleeeeeeh eng ik zou helemaal bang worden ookal wist ik dat het neit echt was

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:31

dat soort mensen hebben gewoon niks beterz te doen Verward

k werd eerst vet vaak gebeld door ene achmed die fatima zocht, en zei dat fatima in me kelder verstopt zat ofzo, en dat hij haar onmiddelijk wilde spreken, k heb niet eens een kelder *LOL*

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:38

Ik denk dat het een (achterlijk en ziek) geintje is van iemand die je kent. Heb je ruzie met iemand? Iemand die jou niet mag?
Ik had eerst ook vaak last van dat soort telefoontjes. Jongens die opbelden om te vragen waar ik bleef!? En nog meer vervelende dingen.
Later kwam ik er achter dat dit een meisje was die mij niet mocht en zij liet dus allerlei mensen bellen.
Op een gegeven moment was ik het zat en heb haar tel.nr. weten te achterhalen. Ik heb haar opgebeld en zei: Hoi, met Kim. Je wilde me ergens over spreken?
Toen hing ze op en heb ik nooit meer last gehad.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:46

woow 4.33 op zondag morgen!!! waahh laat je niet gek maken gewoon iemand die denkt dat ie lollig is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:47

kim20 schreef:
Ik denk dat het een (achterlijk en ziek) geintje is van iemand die je kent. Heb je ruzie met iemand? Iemand die jou niet mag?


Niet dat ik weet...
Maar misschien weet die ander meer dan ik Verward Als het een grap is, vind ik het wel heel gemeen dat diegene zich achteraf niet bekend heeft gemaakt...

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:12

Ja dat is wel een beetje laf he. Gewoon negeren, dan is de lol er snel af.
Als hij weer belt vraag je gewoon hoe laat hij komt. Dan kun je zorgen dat je thuis bent. Is ook zo vervelend als hij voor de dichte deur staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:00

kim20 schreef:
Ja dat is wel een beetje laf he. Gewoon negeren, dan is de lol er snel af.
Als hij weer belt vraag je gewoon hoe laat hij komt. Dan kun je zorgen dat je thuis bent. Is ook zo vervelend als hij voor de dichte deur staat.


Hey dat is wel een hele goede ja Haha!. Ik zal hem onthouden. Tot nu toe heeft hij niet meer gebeld, voor zover ik kan zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:04

hihi! geestig zeg

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:33

Ik heb dat ook eerst vaak gehad met mijn mobiele telefoon. Ik denk nog steeds dat het de vriend van een meisje is die ik ken, die jongen die spoort namelijk niet helemaal. Ik vond het altijd wel grappig, want het kostte hém natuurlijk beltegoed. Op een gegeven moment was hij zovaak aan het bellen, dat ik de telefoon opnam, hem op de diepvries in de bijkeuken neerlegde en weer lekker verder ging met tv kijken.
Sinds ik een ander nummer heb is het trouwens opgehouden, want ik heb hun mijn nieuwe nummer niet gegeven, heb ze wel verteld dat ik dat nummer niet meer had.

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:19

Citaat:
Hij zegt Henry te heten en waarschuwt me om vannacht vooral niet te gaan slapen, want hij komt me halen.


Volgens mij komt bovenstaande tekst uit de film Nigthmare on Elmstreet. Die man heette volgens mij Henry en belde op met de tekst: "The boeman is gonna get you." Niet dat je hier wat aan hebt, maar erg orgineel is hij iig niet. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:56

little schreef:
Volgens mij komt bovenstaande tekst uit de film Nigthmare on Elmstreet. Die man heette volgens mij Henry en belde op met de tekst: "The boeman is gonna get you." Niet dat je hier wat aan hebt, maar erg orgineel is hij iig niet. Knipoog


Maar daar heb ik toch nog wel iets aan hoor! Dan is de kans al een stuk kleiner om met een echt 'zieke geest' te maken te hebben. Nu kan het iedere lolbroek zijn die een willekeurig nummer heeft gekozen en de film heeft gezien Haha!.

Ik ben er trouwens nog steeds gewoon .

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:04

pff als ik alleen in huis zou zijn zou ik me ook dood schrikken! als iemand zo'n geintje flikt haha ohw ohw ohw! Haha!

hopelijk belt ie niet vaker, en anders kan je hem inderdaad laten traceren!

Veel sterkte!

Kussies BounceBabe

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:04

little schreef:
Citaat:
Hij zegt Henry te heten en waarschuwt me om vannacht vooral niet te gaan slapen, want hij komt me halen.


Volgens mij komt bovenstaande tekst uit de film Nigthmare on Elmstreet. Die man heette volgens mij Henry en belde op met de tekst: "The boeman is gonna get you." Niet dat je hier wat aan hebt, maar erg orgineel is hij iig niet. Knipoog

Daar komt het idd uit, maar dan heet deze Henry en uit nightmare on elm street Freddy Kruger.
Wel eng ja, ben ook heel vaak gebeld. Eerst heel gewoon aan de telefoon als iemand anders opnam en naar mij vragen, dan als ik aan de telefoon was vragen wat ik aanhad enzo. Zeggen dat ze me snachts op zouden komen zoeken, dat ze me vaak gezien hadden enzo.
Daar wordt je niet echt happy van