Hopeloos verliefd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Hopeloos verliefd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 23:01

Sorry, maar ik moet het gewoon even kwijt...
Ohoh, ik heb het wel errug zwaar te pakken, maar zal ongetwijfeld hier niet de enige zijn...

En vandaag was weer zo erge dag Bloos
Een blik in die grote bruinen ogen, en ik smelt gelijk helemaal weg... Ben zo helemaal dol op haar, dat is gewoon niet te beschrijven. Gelukkig hoeft dat ook niet omdat vele van jullie dat gevoel vast wel kennen.
Dat zo'n dier, voor sommige mensen enkel een beest, zoveel met een mens kan doen! Dat een paard een mens zo intens gelukkig kan maken!!
Vandaag ben ik volgnes mij wel 100x gesmolten. Ze was liever dan normaal, en ik dacht dat dat helemaal niet kon Lovers

En gisteren, dat eerste hinnekje, echt voor mij bedoeld en niet naar het eten. Dat doet je toch echt wat! Ik kon haar wel gelijk omhelsen, maar ik weet dat Gennie dat meestal niet zo leuk vind als ik om haar nek hang Lovers

En dan hoe mooi ze is, en hoe lief ze kijkt, en die oortjes naar voren, die ogen... Oh, daar ga ik weer
En als ik haar dan in de wei heb terug gezet, kijkt ze me met die vreselijke lieve blik na. Lovers

Dat een paard zoveel voor je kan betekenen, dat je gewoon er hopeloos verliefd op kan worden. Voor vele buitenstaanders niet te beschrijven, en toch is het zo vreselijk sterk!! Lovers

En steeds maar weer reliseer ik me dat ik met zo'n paard naast mijn zijde het gelukkiste mens op aarde ben!!! (zo voelt het in ieder geval!)

Waarom kan dit nou niet altijd zo blijven??? Waarom moet het ooit, in mijn geval snel, weg zijn? Gelukkig weet ik dat we ooit weer samen komen, en we het gevoel weer opnieuw, en mischien wel sterker kunnen meemaken Lovers

xxx


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:08

Ik ben blij dat je nu zo intens gelukkig bent, ik kan me het idd helemaal voorstellen, dat je het koud hebt en dat je het van je verzorgpaard weer warm krijgt.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 03:36

juist omdat je weet dat het ten einde loopt is die liefde nog groter hè? Ach gut Zou ze niet naar een rusthuis mogen, met sponsoring van bokkers?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:41

Ik heb denk ik het verhaal hier achter gemist, maar ik begrijp dat ze weg moet ?

Sterkte... Verdrietig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 11:58

Pellie schreef:
juist omdat je weet dat het ten einde loopt is die liefde nog groter hè? Ach gut Zou ze niet naar een rusthuis mogen, met sponsoring van bokkers?


Precies, het wordt alleen maar sterker. Dan heb ik als het zo ver is nog erg mooie herinneringen aan haar Lachen

Genderose zal niet meer te redden zijn, heb het geprobeerd... Maar heb me er bij neergelegd, dat het waarschijnlijk gewoon het beste voor haar is als ze uit haar lijden wordt verlost.....

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:02

dan is het toch alleen maar mooi dat de laatste tijden de mooiste zijn Lovers

sterkte straks! Ach gut maar geniet eerst nog even van Gen he... en zorg dat zij dat ook van jou kan Lachen

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:56

Sterkte

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:04

Heeeeel veeeeel sterkte!!!

In mijn profiel staan foto's!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:53

Nou als de bokkers helpen sponseren, elke bokker een euro, heb je zo al *even aantal bokkers spieken* 11285 euro...
Moet je een behoorlijk rusthuisje voor kunnen vinden toch?!
Veel sterkte!

Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 09:12

Ilkkah schreef:
Nou als de bokkers helpen sponseren, elke bokker een euro, heb je zo al *even aantal bokkers spieken* 11285 euro...
Moet je een behoorlijk rusthuisje voor kunnen vinden toch?!
Veel sterkte!


Maar een paard in een rusthuis stoppen dat pijn heeft, vind ik niet eerlijk tegenover haar...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:05

Nee en daar heb je ook helemaal gelijk in.. Voor haar is het warschijnlijk better.. Maar voor jezelf is het natuurlijk verschrikkelijk.. Heel veel sterkte..

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:02

Tancreda4"]
[quote="Ilkkah schreef:
Nou als de bokkers helpen sponseren, elke bokker een euro, heb je zo al *even aantal bokkers spieken* 11285 euro...
Moet je een behoorlijk rusthuisje voor kunnen vinden toch?!
Veel sterkte!


Maar een paard in een rusthuis stoppen dat pijn heeft, vind ik niet eerlijk tegenover haar...
[/quote]

Idd....
Maar als er geen pijn had geweest, had het wel gekunt Lachen
Iig veel sterkte!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:56

natuurlijk ben je niet de enigste

<3

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:59

Ik wilde je ook even heel veel sterkte wensen.. Ik vind dat je er ontzettend dapper mee omgaat..
Echt alle sterkte toegenwenst!!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:04

Ik weet helemaal wat je bedoeld Ik vind het ook echt vreselijk voor je dat je haar moet laten inslapen.. Daarbij vind ik het ook een onwijs moedig besluit van je!

Ik wens je heel veel sterkte met je verlies..

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:05

Ik weet helemaal wat je bedoeld Ik vind het ook echt vreselijk voor je dat je haar moet laten inslapen.. Daarbij vind ik het ook een onwijs moedig besluit van je!

Ik wens je heel veel sterkte met je verlies..

Tancreda4

Berichten: 24014
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 22:19

Tallie1979 schreef:
Ik weet helemaal wat je bedoeld Ik vind het ook echt vreselijk voor je dat je haar moet laten inslapen.. Daarbij vind ik het ook een onwijs moedig besluit van je!

Ik wens je heel veel sterkte met je verlies..


Ze wordt helaas niet ingeslapen, maar gaat naar de slacht... Het is niet mijn beslissing maar de beslissing van haar baasje... Het liefste zou ik eigelijk egoistisch zijn en haar bij me houden, maar dat zou vreselijk oneerlijk zijn tegenover haar... Maar ik vind het allemaal dat het zo snel gaat... Woddie gaat volgende week al weg, en Gen zal dan snel volgen....
Ze is echt het allerliefste en allerbeste dat ik heb, en als ze er niet meer is weet ik het ook niet meer... Verdrietig

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:26

Jeetje , het gaat nu wel allemaal heel erg snel idd!
Heel veel sterkte! Ach gut

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:32

ik ken het gevoel van verliefd zijn een beetje *hoopt dat haar vriend dit niet te lezen krijgt Knipoog) *

heel knap van je dat je haar niet met pijn in een rusthuis wil laten!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:39

Ben nog elke dag verliefd op mijn pony Haha! Als ik heb krabbel krijg ik altijd een lik in mijn gezicht Haha! lekker Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Besje, FCSA, fnpetter1990, GrapeshotBot, hokke, MarjanB, moeshie, nikkipeeters, Pommier, sallinara, schumiegirl, SJP, Vagabondo, Vuri, xLaraaj en 99 bezoekers