Nieuw talent ontdekt ~> Salto-ende Mien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Nieuw talent ontdekt ~> Salto-ende Mien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 22:15

Vandaag, zoals altijd, gereden in de les van 18.00, deze week weer springen . Ikke dus op Saygon, alles ging heel goed, leuk parcours, Fabienne kon er altijd wel iets anders in vinden! Het ging echt heel goed! Tot ... Alles 2 gaten hoger ging. Dat had madammeke natuurlijk opgemerkt, maar ze vond er zo te zien niet zo veel aan, dacht ik toch... Wij het eerste stukje van het parcours, echt super, heel goed gesprongen OK dan! Tot ... We over de Evil-Plankjes moesten, want OH NEE, die zijn breed en oranje en blauw! ~~}> Ik dacht, ze zal er wel over gaan, niet dus! *WEIGER* Ik erover, maar hoe! Ik heb dus een salto gemaakt, was wel ff eng, ik dacht dat ik op de balken ging belanden, of op m'n rug Scheve mond Maar zo erg was het allemaal niet! We hebben echt de hele les de slappe lach gehad, altijd als Saygon weigert, en ik lig er half af, moet ik er wel op een speciale manier afvallen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:16

Heb je wel geluk gehad!!
Ach, als je er maar mee kunt lachen *LOL*

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:01

hihi...da's weer typisch voor Saygon hé!! Haha! Haha!
Al een geluk da het ni te erg was en da ge der mee kon lachen!!! Lachen

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 10:36

Mientjeuh schreef:
Vandaag, zoals altijd, gereden in de les van 18.00, deze week weer springen . Ikke dus op Saygon, alles ging heel goed, leuk parcours, Fabienne kon er altijd wel iets anders in vinden! Het ging echt heel goed! Tot ... Alles 2 gaten hoger ging. Dat had madammeke natuurlijk opgemerkt, maar ze vond er zo te zien niet zo veel aan, dacht ik toch... Wij het eerste stukje van het parcours, echt super, heel goed gesprongen OK dan! Tot ... We over de Evil-Plankjes moesten, want OH NEE, die zijn breed en oranje en blauw! ~~}> Ik dacht, ze zal er wel over gaan, niet dus! *WEIGER* Ik erover, maar hoe! Ik heb dus een salto gemaakt, was wel ff eng, ik dacht dat ik op de balken ging belanden, of op m'n rug Scheve mond Maar zo erg was het allemaal niet! We hebben echt de hele les de slappe lach gehad, altijd als Saygon weigert, en ik lig er half af, moet ik er wel op een speciale manier afvallen

En, danku Anja, ik ben op m'n voeten beland Knipoog

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:36

gelukkig is alles goe afgelopen. Ben er zo ook is een paar keer afgestoken in een les. Stuk of 5 keer na mekaar. Natuurlijk ne rode kop gelijk kweenie wa. Ma nooit echt zeer gedaan

tommeke

Berichten: 39
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: herent belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:37

het besteh is da ge der mee kon lache Haha! Haha!
want als erger was geweest zalt eerder Huilen geweest zijn
Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken Tong uitsteken