Wat een verschil!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Wat een verschil!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 10:04

Hey,

op donderdagavond heb ik normaal gezien prive-les met mijn jonge Tinkermeisje. In 2 maanden tijd hebben we al enorm veel bereikt, al zeg ik het zelf Lachen

Gisteren stelde mijn instructeur voor om eens op zijn paard te rijden. Hij rijd inmiddels Z met haar... Nah, vooruit, omdat jij het zo graag wilt Tong uitsteken

Jeetje, wat een verschil.....!! Bloos! Nu weet ik heus wel dat een 3,5 jarige Tinkermerrie die net begint heel anders rijdt dan een "volleerde" KWPN-dame, maar ik heb wel even zitten genieten...!
Kijken waar je heen gaat, binnenbeen "eraan" en *tjoep* we rijden een keurige grote volte... Je denkt het paard vooruit, drijft idd. met je zit en *tjoep* we rijden een uitgestrekte draf... En ik heb even voor mezelf kunnen bevestigen dat ik echt wel kan doorzitten, alleen is dat dus nog wat moeilijk bij een jonge Tinker Schijnheilig

Anyway.... Ik droom nog even verder van een Tinker genaamd Chubby, die over een paar jaar ook zover zou kunnen zijn Haha!

Groetjes!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:31

Heerlijk toch om zo te kunnen rijden.
ZO er maar lekker van genieten.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:35

Leuk dat je op zijn poaard mocht, is wel eens een leuke afwisseling. Nou maar hopen dat het ook zo goed gaat met je eige tinker over een paar jaar.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:53

leuk jah

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:36

hoi jaq, wat leuk dat het goed gaat tussen jou en chubby. ik weet nog wel dat je vertelde dat je haar net gekocht had.
een heel verschil is dat he als je dan ineens op een paard zit die alle knoppen erop heeft zitten.

hoe is het verder met je ratten? fok je nog ermee?
zal even vertellen wie ik ben (is wel handig he Knipoog ) ik heb toen uit jouw eerste nest (toen je nog in rotterdam woonde) ayla gekocht. verder hebben we elkaar ene paar keer gezien nog op de clubdagen bij de irf (kan je het voor je halen?)

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:15

Hartstikke goed joh!

Het lijkt mij ook heerlijk om eens op zo'n keurig afgericht paard te rijden zeg.....je zult begrijpen dat het met Chub een stuk moeilijker wordt door haar anatomische beperkingen, maar niets is onmogelijk.

Dus gewoon rustig doortrainen en wie weet, in de toekomst....

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 10:15

Hey!

Jolanda: tuurlijk herinner ik je nog...! Je hebt 2 leuke paardjes zeg!! Natuurlijk ben ik onwijs trots op hoe het nu gaat met het rijde met Chubby, maar zoals Lois reed... Tong uitsteken
Ik heb nog wel ratjes, maar het fokken staat op een laag pitje. Het vorige nestje is jammerlijk mislukt (moedertje overleden tijdens de bevalling), dus voor mij ff geen nestjes meer... En jij?

Peeky: ik weet dat Chubby nooit zo zal swingen als een ranker, op dressuur gebouwd paardje. Maar het reageren op hulpen hoop ik toch ook wel zo te krijgen als wat ik afgelopen donderdag heb mogen ervaren... Mijn instructeur heeft daar overigens wel goede verwachtingen over! Pling

groetjes!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:24

Chubby schreef:
Hey!

Jolanda: tuurlijk herinner ik je nog...! Je hebt 2 leuke paardjes zeg!! Natuurlijk ben ik onwijs trots op hoe het nu gaat met het rijde met Chubby, maar zoals Lois reed... Tong uitsteken
Ik heb nog wel ratjes, maar het fokken staat op een laag pitje. Het vorige nestje is jammerlijk mislukt (moedertje overleden tijdens de bevalling), dus voor mij ff geen nestjes meer... En jij?

Peeky: ik weet dat Chubby nooit zo zal swingen als een ranker, op dressuur gebouwd paardje. Maar het reageren op hulpen hoop ik toch ook wel zo te krijgen als wat ik afgelopen donderdag heb mogen ervaren... Mijn instructeur heeft daar overigens wel goede verwachtingen over! Pling

groetjes!



thnx mijn vriend en ik zijn ook trots op de veulens.
fokken doe ik niet met de ratjes, maar minderen is er ook niet van gekomen we hebben er nu 16 en daarnaast staan er nog 6 bij mijn moeder.
jammer zeg van dat laatse nestje, kan me voorstellen dat je even een stop inlast.

groetjes, jolanda