Liefde is ... samen je paard masseren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Liefde is ... samen je paard masseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 19:58

Michel kwam vandaag naar mijn les kijken. Maar jammer genoeg kwam er van het lessen niet veel. Laiser had namelijk behoorlijke spierpijn of wellicht heeft hij een spiert verrekt in zijn achterhand.

In plaats van kijken naar de les heeft hij toen een stukje mee gelopen naast Laiser over een zandweg.

En het liefste Lovers vond ik nog wel dat Michel na afloop van het rijden mij meehielp met het masseren van Laisers achterhand. Nou, als dat geen liefde is Knipoog

En Laiser? Die vond het wel geslaagd om door vier handen bewerkt te worden Haha!.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:22

ja dat lijkt wel echte liefde
die van mij massert nog niet maar haalt binnen en voert ze wel en als hij een goede dag heeft helpt hij mij met opzadelen..
heerlijk die paardenmannen!!!!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:27

Hahaha, jij hebt duidelijk een man geselecteerd op paardentalent! Haha! Handig hoor, zo'n vriend!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 22:22

En het mooie was. Ik wilde het nog vragen aan hem, maar ik dacht dat hij dat niet zo doen. Maar hij deed het dus wel Haha!

En dat hij het goed kan weet ik uit eigen ervaring Knipoog

Hij zegt af en toe wel eens vaker dingen over hoe hij denkt dat ik iets zou moeten doen bij Laiser. En die dingen die hij dan zegt zijn echt goed. Maar natuurlijk houd hij nog volop vol dat hij er geen verstand van heeft en dat hij niet per se dieren hoeft. Maar ondertussen... (is hij gek op Mickey en ook Laiser krijgt regelmatig liefdevolle aandacht Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:11

Hartstikke leuk he! Die van mij is ook al zo vreselijk begaan met mijn paarden. Lovers Top!