Mijn Idols-dagje :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Mijn Idols-dagje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 12:00

Het was vanmorgen vroeg, heel vroeg *gaap* Om 05.00 uur ging m'n wekker. Hup bed uit, douchen, aankleden, make-up doen, wegwezen. Op naar Dordrecht. Daar aangekomen was het nog niet heel druk en kreeg ik bevestiging van mijn vermoeden dat ik geen auditie had om 08.15 uur, maar gewoon aanwezig zijn (stond verder niet op de uitnodiging). Het was stervenskoud, dus ik ben lekker in de auto blijven zitten met m'n warme pantoffeltjes aan Haha!

Na een half uurtje toch maar de auto uit, want er leek beweging in de rij te komen. Nou niet echt dus. Dus vervolgens stond ik met m'n nieuwe sandalettes met blote pootjes in de bijna-vries-kou *bibber* *LOL* Nou ik kan je zeggen dat je na nog een half uurtje alleen nog maar kou en pijn voelt in je voeten, wel een voordeel ten opzichte van de rest van je lichaam *LOL*

Eindelijk mochten we naar binnen (+/- 08.20 uur). Binnen was het lekker warm, alleen helaas hier geen relaxte louncheruimte. Dus gezellig met een boel meiden geklets die ik in de rij had ontmoet en daar elkaar gek zitten maken van de zenuwen Haha! Ineens was daar de camera en jahoor, de pineut Haha! Ik moest met nog 2 andere meiden Jingle Bells zingen (december-uitzending). Ging geweldig! *ahum* Reserveer vast oordopjes voor als het uitgezonden wordt Haha!

Stuk voor stuk werden de kandidaten opgeroepen en de zenuwen werden alleen maar groter. Toen was daar ineens mijn nummer. Elk nummer hoor ik, behalve die van mij *LOL* Iemand van mijn groepje zei ineens 'Hey jij bent!' *SCHIJT* *LOL* Dus op naar de auditieruimte. Ik moest als 3e van mijn groepje.

Ik kom binnen, nou ik voelde me net een mol, zo donker was het daar Haha! Alleen 2 mensen van de jury en ik geloof een camera-man en vast ook wel een van het geluid, maar je zag praktisch alleen lampen en de beruchte stip Haha! Ik nam plaats op de stip en stelde me voor en vertelde welk liedje ik ging doen. Ik was zooooooo zenuwachtig. Ondanks de zenuwen kwam het er redelijk vloeiend uit en haalde ik alle hoogtes. Ik trilde wel wat en m'n performance spetterde absoluut niet zoals gewenst, maar het ging goed. Tot het laatste zinnetje, weet niet wat er gebeurde, maar waarschijnlijk door de zenuwen kwam ik met 1 mini-stukje net naast de toon terecht. Nou ik schrok me rot, want dat was nog nooit gebeurt. Ik had echt zoiets van 'Ohoh, volgens mij moest dat er niet zo uitkomen' *LOL* Vervolgens kreeg ik het volgende commentaar (als ik 't me goed herinner *LOL*): Goed, maar nét niet goed genoeg voor de volgende ronde.

Gelukkig kwam het rustig aan en stortte ik niet in ofzo *LOL* Ik had ook echt zoiets van 'Ach ja, jammer. Volgende keer beter, Idols 3 (als die komt) probeer ik het gewoon weer. Ik ben iig gegaan en heb het lef gehad om voor de jury te staan. En ik weet gelukkig dat ik geen ramp met zingen ben en een aardig deuntje eruit kan krijgen, gezien ik toch een aantal solo's heb mogen doen met verschillende producties. dus ik geef de hoop niet op Haha!

Na m'n auditie kwam er nog een scout naar me toe die in de R&B-scene zit. Hij zocht modellen/zangeressen voor feesten etc. Of ik geïnteresseerd was. Ik heb hem even voorgezongen en ik werd goedgekeurd Tong uitsteken Dus who know's wat daaruit voort komt rollen.

Verder nog wat kaartjes gehad voor talentenshows en nog wat dingen. Dus we gaan gewoon vrolijk verder. En ik kijk terug op een leuke dag Nu alleen hopen dat mocht ik op TV komen met m'n auditie, dat het niet rampzalig klinkt *LOL* Je hoort jezelf niet goed tijdens het zingen, dus wellicht nog een verschrikkende verrassing Haha! Maar ik ga wel de afleveringen kijken, misschien dat ik nog ergens in beeld langskom, altijd grappig om te zien Tong uitsteken

Nog wat foto's zoals beloofd. Helaas niet binnen, want daar werd redelijk streng op gelet. Maar wel van m'n outfit en gekregen gadgets Haha! De kwaliteit is niet echt denderend, maar dat komt door het verkleinen.

Hmm.... ergens klopt er iets niet aan mijn outfit, maar wat Verward
Afbeelding

Ah! Zo hoorde het dus te zijn Haha!
Afbeelding

De gadgets! Whiehooeeee!!!!!! *LOL*
Afbeelding

De troostbrief Haha!
Afbeelding

Nou dat was mijn Idols-2003 avontuur Haha! Tot een eventueel volgende keer

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:12

Wat zonde zeg dat je niet door bent!
Maar wat je zelf al zegt, wie weet wordt het wel wat met dat r&b gebeuren.
Leuke foto's trouwens Haha! !

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:15

Je had het op je sloffen kunnen winnen, maar ja, die moest je weer uit doen Haha!

Nou, 1 auditie kan ik wel overleven, dus misschien dat ik die wel kijk Tong uitsteken

Jammer dat je niet verder bent gekomen, maar goed, volgende keer beter. Je bent als ik het goed heb niet afgebrand door de jury iig *LOL* Dat is ook al een overwinning op zich.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 12:18

Nope, ik ben gelukkig niet afgebrand, dan had ik me een stuk beroerder gevoeld denk ik Haha! Er is nog hoop *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:22

Misschien een volgende keer langer voorbereiden? Nu is dat best kort geweest denk ik... En wie weet wat er uit die aanbieding voortvloeit, doe je ervaring op en kom je de volgende keer wel verder Lachen

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:27

jammer dat je niet door bent! Wel super dat je bent gegaan hoor
Hopen dat er een idols 3 komt *LOL*

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:34

echt super jammer, maar wel leuk dat je bent gegaan ! ik hoop wel dat er nog een doorgaat van bokt! OK dan!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:37

Wat jammer nou dat je niet door was Boos!
Doe je volgend jaar wel weer mee? Aan een eventuele Idols 3? Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:16

oooow wat jammer!
wel goed van je hooor!
hehe, volgend jaar beter, ik kom dan ook Haha!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:18

Waren de audities zeker bij de mac (het hotel ernaast)?
Dan was je 5 minuutjes bij mij vandaan Haha!

Enne ik ga zeker voor de buis zitten, ben nu wel benieuwd hoe het klinkt en jij wordt gewoon idol 2005 Cool

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:25

ik ben jalours op je keycord!!! Die wil ik oooook

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:28

jammer dat je niet doorbent, maar ik vind het al heel stoer dat je het lef had om daar inderdaad te gaan staan, toppie hoor meid OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:23

Jammer Mayo! Maar toch super dat je hebt mee gedaan!!
Wat leuk trouwens dat je gevraagt werd voor op die feesten! Hopelijk gaat dat door, is ook erg gaaf lijkt me.
Leuk keycord he Haha! Ik heb 'm ook erg cool. Tong uitsteken Heb m nog regelmatig om mn nek hangen. Ik moest ook fijn met dat ding om m'n nek voor de camera zeggen "Ik was kansloos...." Knipoog
Maar iig super dat je toch gegaan bent!! Ik zei toch dat het sowiezo super is om mee te maken!

noppeslover
Berichten: 175
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:24

ik ben trots op je meid!!!


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:26

Stoer dat je het hebt gedaan! Ik kan niet wachten tot idols weer uitgezonden wordt! Haha!
Maar goed, volgende keer beter!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:26

Jammer dat je niet door bent, maar desondanks vind ik het toppie van je dat je het gedaan hebt en helemaal toppie dat je het de volgende keer gewoon weer probeert! OK dan!
Ik kan dan zelf voor geen meter zingen, maar zelfs al had ik het gekund, dan nog geloof ik niet dat ik daar had durven staan.
Mayo.... je bent een KANJER!!!!!!!!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:21

haha dat commentaar kreeg ik ook Lachen
maar toch jammer dat je niet door bent..
Je hebt wel de looksz Knipoog

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:42

gaaf dat je heb meegedaan,
weet je dat ik al van HEEL veel mensen heb gehoord:
ze zeiden tegen me: je bent goed maar net niet goed genoeg voor de volgende ronde hehe

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:59

Leuk verslag!!!
Lekker vrolijk *LOL* Jammer dat je niet door bent, maar ik vind het al een prestatie dat je mee hebt gedaan. En dat je volgens mij net zo vrolijk weer naar huis bent gegaan met een dosis frisse moed voor de volgende keer.
Leuk die pantoffels Haha! Daarmee had je de audities op tv wel kunnen halen denk ik *LOL* Ik ga ook kijken vanaf december dus wie weet zie ik je nog voorbij flitsen met je kerstsong Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:43

erg leuk verslag!
goed gedaan hoor, vind het heel dapper van je!
ben benieuwd naar je andere uitdaging die je aangeboden hebt gekregen!

Leuke outfit ook! en erg leuke gadgets, vooral het keykoord!:)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 18:18

Bedankt voor de superleuke reacties Haha!

Ik ben ook stiekem wel trots dat ik gegaan ben, want het is niet niks zoiets, dat weet ik nu helemaal *LOL*

Lizz, het werd idd naast de Mac gehouden, ben niet eens naar binnen geweest daar, m'n voeten wilde na de vrieskou en dan ineens weer warmte uitzetting echt niet meer vrijwillig vooruit komen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:27

stoer hoor dat je het gewoon gedurfd hebt! het lijkt me super eng!
volgende keer toch maar een boktmeeting?.......... Schijnheilig

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:43

Whaaaaaa! Dat Kansloos ding is gaaf! *LOL*
Leuke "schoenen" ook Knipoog (die eerste Tong uitsteken)

Jammer dat je niet door bent maar hopelijk zien we je terug op TV (natuurlijk als Net niet goed genoeg Knipoog)

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:52

Die eerste foto is echt gaaf! Haha!
Leuk verslag BTW Haha!

Ik ga opletten als ik Jingle Bell's bij Idols hoor!
Jammer dat je niet door bent, volgende keer beter Lachen

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:28

jammer dat je niet door bent, je ziet er wel uit als een echte idol hoor!!!

suc6 de volgende keren!!!

ONDERSCHRIFTLOOS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annash, JeRekers, JudithO, Mark0919, Rije en 42 bezoekers