Whahaha, wij gaan op vakantie, hoor!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Whahaha, wij gaan op vakantie, hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 15:20

Ik ben afgelopen week 5 dagen met een vriendin van me naar Zeeland geweest (okeey, haar zusje + vriendin en haar moeder waren ook mee). Haar oom en tante hebben daar een vakantiehuis en daar bleven we dus een paar dagen. Was echt supergezellig OK dan! Lachen ! Mooi weer en we zaten aan het strand, dus wij wisten het wel !

We gingen op een gegeven moment met de fiets een eindje de dijk op en toen zijn we ergens boven in de duinen gaan zitten. Okeey, niks aan de hand zou je zeggen. Zien je we daar beneden ons 2 mannen op het strand lopen met een vuilniszak, een mestvork en een schep Verward . Wij kijken, verder niks bijzonders te zien. Fietsten we na een tijdje een paar kilometer verder en gingen we weer in de duinen zitten, zien we daar weer die mannen Verward ! Toen zagen we dus dat ze iets aan het begraven waren. Heel vaag allemaal...

Op een gegeven moment ziet één van die mannen mijn vriendin zitten en hij wijst en schreeuwt naar ons. Wij rennen als een gek omhoog de duinen op en naar het pad waar onze fiets lag. Wat denk je? Komt die man achter ons aan Verward ! En schreeuwen dat hij deed! En hij bleef maar achter ons aan rennen. Wij als een idioot naar de dijk gerend en op de fiets gesprongen (wat ook nog niet helemaal je van het ging, want we moesten met z'n 2en op een mannenfiets en zo handig zijn we niet Schijnheilig ). Maar okeey, uiteindelijk zijn we de dijk afgesjeesd en waren we hem kwijt. God, wat was ik bang, je schrikt je dood als zoiets gebeurd! Pff...

Kusjes, Linda

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:24

ik zou helemaal beginnen freaken denk ik!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:34

Bah, wat eng.
Weet je ook wat ze aan het begraven waren?

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:02

Hahaha, hoe vaak heb ik dit verhaal al wel niet gehoord Knipoog