Kitten van drie maanden oud vermist in Vianen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Kitten van drie maanden oud vermist in Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 00:19

Tijdens onze vakantie is 1 van onze kittens onsnapt door het katten luik wat dicht zat van binnen naar buiten. Waarschijnlijk heeft de moeder kat bij het naar binnen komen de kitten onder haar door laten lopen enzo dus naar buiten gegaan.

Het is een vrouwtje en is drie maanden oud. Ze is zwart en heeft witte teentjes. Op haar voorpootjes op beide witte voetjes zijn de buitenste teentjes zwart. Ze heeft een zwart koppie en witte snorharen. Ook heeft ze een witte vlek op haar kin en borst.

Mocht je haar gezien hebben bel dan naar Amivedi f stuur me een pbtje.

groetjes sabine

Bevalt prima in duitsland...



Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:54

he, ik woon ook in Vianen en werk bij de dierenartspraktijk. ik zal het in de gaten of iemand daar met een aangelopen katje komt.

Bon Jovi rules!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:05

Wil je neit de hoop ontnemen, maar een kitten van 3 maanden die al vanaf 5 oktober weg is...
Het is moeilijk voor een kitten in de natuur te overleven!
Heb zelf nu ook een kitten van nog een maand jonger, en die is ook nog niet zo heel erg zelfstandig....
Hoop echt nog voor je dat je haar terug vind!!!
Veel sterkte!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:18

Ik wilde juist zeggen dat ze zich er waarschijnlijk niet heel veel zorgen om hoeft te maken. Ten eerste geloof ik niet dat niemand zo'n kitten mee naar huis neemt als ze het zien lopen...En ten tweede kan een kitten van 3 maanden al wel zonder z'n moeder...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:50

Heb je'm nog gevonden?

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 13:12

nee, helaas we hebben haar nog steeds niet gevonden. Ik ben bang dat we haar niet meer terug krijgen maar je weet het nooit.

Bevalt prima in duitsland...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, fohadie, HELder, Jara, Jorissie, Justme_Lisaa, Kitty_, Laj1, laran, LuCa88, Poosje81 en 160 bezoekers