weer problemen(wp's niet geldig???)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

weer problemen(wp's niet geldig???)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 16:26

Het is weer zover hoor, er zijn weer problemen...

Ik had helemaal zin in het nieuwe seizoen want er werden ponywedstrijden gehouden(vorig seizoen heb ik bij de paarden moeten starten). Dus ik had me ingeschreven voor de wedstrijd van aankomende zondag, bij de pony's.

Nou kreeg ik vandaag de startlijst via de mail en ik sta dus bij de paarden ingedeelt. Dus ik een mailtje terug gestuurd of ze het konden veranderen.

Nou werd ik gebeld en er klopte helemaal niets van en het was allemaal weer goed mis. Ik heb dus vorig jaar perongeluk met een pony startkaart bij de paarden gestart. Ik had gewoon de naam van de RV opgegeven maar op mijn startkaart staat PC. Zoizo het feit dat er een PC is als er nooit ponywedstrijden zijn er ik dus vanaf toen het eerste lid was is toch een beetje raar lijkt mij maar oke...

Ik wist dus echt niet dat dit fout was, ik dacht gewoon, oh ik start met een pony dus ben ik automatisch bij de PC...

Nu moet ik dus aantonen dat ik met mijn startkaart zondag bij de pony's kan starten. Dat kan ik aantonen dus ik heb een scan van mijn startkaart doorgemailt. Bovendien heb ik contact gehad met de KNHS en daar is ook gezegd dat ik zoals het er nu staat bij de pony's mag/moet starten. Dat moest ik ook doormailen, heb ik gedaan. Dus voor zondag komt het waarschijnlijk wel goed.

Maar nu het volgende probleem: ik heb vorig seizoen bij de paarden wel wp's gehaald...zouden die dan wegvallen? Ik ben bang van wel...fijn, kan ik weer opnieuw beginnen.

Ik ben nu echt pissig(en verdrietig)omdat ze ook nog eens doen alsof ik alles fout heb gedaan. Zij hebben alle keren mijn startcoupons gekregen met PC erop maar daar nooit naar gekeken(ze zei over de telefoon letterlijk: ja, daar kijken we nooit naar hoor...). Bovendien hadden ze ook mijn startkaart kunnen controleren maar dat hebben ze ook nooit gedaan.

Wat ik nog wel het ergste vind is dat zij beweren dat iemand van het bestuur me erover gesproken heeft...dat zou "live" dus op de manege gebeurd zijn, nou sorry maar dat is toch knap als ik daar helemaal niets van gemerkt heb...

Ik heb net een smeekbede/boze brief naar de KNHS gestuurd omdat ik het gewoon niet eerlijk vind als ik nu mijn wp's kwijt ben terwijl ik niet wist dat het fout was en niemand mij dit ooit verteld heeft omdat zij de coupons niet nakijken....

Duimen jullie voor me, dat ik de wp's kan houden? Verdrietig

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:58

Tsja ik vrees het ergste, idd is het vreemd dat je als ponyruiter bijd e paarden moet starten, maar dat kan als je op een paard rijdt ipv een pony. Maar dat je eerst bij de paarden startte en nu bij de pony's wil starten is opzich al vreemd, voor zover ik weet moet je dan bij de paarden blijven rijden en mag je niet meer terug naar de pony's, dus de rijvereniging doet het goed.
Waarom niet gewoon bij de paarden blijven rijden eigenlijk als je daar lekker wp-en binnen haalt, zag in je profiel dat je 17 bent dus volgend jaar moet je toch over.

Ik had bv dat ik boven de 18 ben en met een pony start, ik zag op de factuur dat ik een pony-abb had gekregen, ff gebeld en dat was meteen opgelost.

De knhs heeft je coupons wel nagekeken maar ik denk dat je een paarden abb hebt ipv ene pony en dat er daarom nooit iemand notie van heeft genomen (waarom schreef je je btw in voor paardenwedstrijden ipv pony?).

Ik zou maar uitgaan van het ergste, of anders gewoon bij de paarden blijven starten....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:55

ja vrees ook dat die wp weg zullen vallen!
maar sommige verenigingen aanvaarden coupons waar nog PC opstaat terwijl je RV rijd! dat kan! waarschijnlijk krassen ze dat door!
maar wat raar.....want je reed tussen de paarden met een ponystartkaart?! waarom werd je daar niet op aangesproken! deze is toch anders als die van de paarden....
tja dan kan ik het me voorstellen dat je de fout bij de organisatie legt...als die dat dan niet doorhebben!

maar watVippie zegt...ga lekker bij de paarden rijden, dat ene jaar! en je rijd toch wp bij de paarden!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:11

Wat ik me nou in dit verhaal de hele tijd afvraag: Heb jij ooit je pony laten meten, want als je bij de pony's start moet je volgens mij een meetbewijs hebben?
Verder kan ik me voorstellen dat er niet gekeken wordt naar PC of RV, dus de fout bij de verenigingen leggen lijkt me ook niet van toepassing.
Ik heb geen idee hoe dat zit met je winstpunten van bij de paarden, maar misschien als je het netjes schriftelijk uitlegt en meer als een soort verzoek schrijft, i.p.v. een boze brief of een boos telefoontje, krijg je ze alsnog gewoon bij je ponypunten opgeteld.
Ik wens je succes met starten en je oude punten!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 22:44

Het was echt geen boze brief hoor, ik heb gewoon een e-mail gestuurd waarin ik de situatie uit heb gelegd. Ik heb in die mail ook aangeboden om extra te betalen(het verschil in kosten tussen een pony- en paardenstartkaart)

Mijn pony is gemeten(1.55) en ik heb een meetbewijs.

Ik leg ook niet perse de fout bij de RV, maar ik vind het niet echt netjes dat ze me er eerst nooit op aanspreken en dan achteraf dit gedoe geven.

Voor aankomende zondag is het trouwens wel geregeld, ik start bij de pony's, dus bij de paarden blijven starten zal niet meer gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:51

Lau, wat een gedoe zeg. Maar toch heeft iemand je verkeerd voorgelicht, want er bestaat helemaal geen PC R.........

Trouwens, wat is het emailadres van RVR, want ik probeer ze al maanden te bereiken, ik krijg nog wat van ze namelijk Haha!.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 23:07

Ja dat dacht ik dus ook, dat er helemaal geen PC bestond, daarom vond ik het ook zo raar maar op de een andere manier ben ik nu dus lid van de (blijkbaar toch wel bestaande....)PC.

e-mail adres via PB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:30

Er is geen PC, dus degene die jouw startkaart heeft goedgekeurd of aangemaakt, die heeft zitten snurken, lijkt mij.

Succes ermee!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:54

Mooi dat je nu toch bij de pony's kan starten en ik hoop dat je punten bij de paarden gewoon geldig blijven! Het lijkt me sterk dat dat niet gebeurt, maar met die KNHS weet je het maar nooit....