Krakende bakrand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Krakende bakrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 22:34

Wat die knol nou vanavond weer voor iets had.....
Ze had al een partij lyrisch staan doen toen ze even in de bak stond, hinniken, heen en weer rennen, snap niet waar ze de zin vandaan haalt Haha!

Opgezadelt, want jaja het rijden moet je ook bijhouden.
Zat er koud 2 minuten op toen mevrouw wou gaan draven, galoperen en eigenlijk nog wel iets harder ook.
Omdat ik geen zin had in nog een rodeo ben ik maar eens boven op de handrem gaan staan Tong uitsteken
Na wat gedribbel heb ik haar de draf ingegooid *waar ze dan ook heel erg energiek insprong*
Niet op de hoefslag, slingeren, steeds harder, dus maar op een volte gezet, eindelijk een beetje rust.

Meisje van stal moest er vandoor...vroeg nog of ze even mijn mobiel aan moest geven voor het geval dat...ja dag zodat die bok daar ook nog eens lekker op kon reageren zeker.
Of ik haar dan in ieder geval wou bellen als ik eraf was om te laten weten of alles er nog aan zat *lief he* Haha!

Toen zij weg was heb ik eens goed mee zitten luisteren met mijn paard...en wat denk je....de bakrand kraakt Verward
Niets nieuws hoor...doet die al jaren...maar vanavond wist ze zeker dat de bakrand open zou springen en er 100.000 vernietigende Par opetende kaboutertjes uit zouden springen Haha!

Maandag hopelijk foto's maken van de les, kunnen ze hier op Bokt ook weer eens ene keer lachen.

Was wel heel toevallig dat als ik naast haar door desbetreffende hoeken liep er opeens geen kaboutertjes meer waren Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 11:09

Ik ken het!
Ik heb het maar toegeschreven aan het weer, de kou en wind...
Ik heb namelijk spontaan een overactief paard Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:47

Ik ken het,maar gelukkig heeft am daar geen last van.
Heb vandaag heerlijk gereden en ben zelfs naar buiten geweest.
Ja naar buiten je leest het goed.
Ben ook helemaal trots op mezelf en mijn kleine meis.
En er waren gelukkig helemaal geen paard etende mensjes en kabouters te vinden(ikke blij).

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:00

Luna gaat er ook van uit dat er een klopgeeest in de hoek van de bak zit. Haha!
En dan moet je vooral een voet in het gips hebben!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 17:22

loontje schreef:
Ik ken het,maar gelukkig heeft am daar geen last van.
Heb vandaag heerlijk gereden en ben zelfs naar buiten geweest.
Ja naar buiten je leest het goed.
Ben ook helemaal trots op mezelf en mijn kleine meis.
En er waren gelukkig helemaal geen paard etende mensjes en kabouters te vinden(ikke blij).


Kan het me voorstellen, duurt nog wel even voordat Par naar buiten kan denk ik zo.
Sowieso tot we iemand hebben die mee kan lopen, vertrouw haar wel hoor Schijnheilig
Alleen die paard etende kaboutertjes niet Tong uitsteken