Laika Laika

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Laika Laika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 19:27

Al sinds we zijn gaan samenwonen hebben wij een herder, Laika, een schat van een hond. Helaas worden ook honden oud en naar schatting is onze Mechelaar een jaar of 14.

Nu vertoond ze allerlei ouderdomskwaaltjes maar dat is wel vaker. Gisteren bij een check-up vond de DA dat ze erg stonk uit haar mond. Een bloedonderzoek wijst nu uit dat de lever slecht is, dat houdt in dat

-of er zit een tumor
-of de lever werkt gewoon slecht
-of ze heeft een ziekte in de lever.

Al met al niet echt optimaal, we gaan nu een dieet proberen, maar ik heb er een heel slecht gevoel over. lailka is al vanaf het begin een 'soulmate" ik weet niet of je dat gevoel herkend bij een dier. Ik wil haar gewoon niet kwijt, ik kan haar niet missen.


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:39

ach jeetje, ik hoop dat het dieet toch wat helpt hoor! Ik wens je heel veel sterkte en weet ook wel hoe je je voelt.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:55

Jeetje wat rot zeg, je voelt je zo moedeloos omdat je niet weet wat het is en je niet kunt helpen. Sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:08

Jemig... Ik snap dat ze een super vriendin voor je is, zo zie ik de dieren in mijn omgeving ook.
Sterkte Pauline, en beterschap aan Laika

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 23:17

Dank je wel allemaal....Laika gaat verder dan alleen een vriendin, ze beschermt me en luistert geduldig naar al mijn klaagzangen Schijnheilig

Maar....beter wordt ze iig niet meer, hooguit dat het niet te snel gaat.

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 09:33

Tjeetje Pauline!
Wat een sh*t nieuws! Ik kan me voorstellen dat je haar niet wilt missen. Ikzelf ken het gevoel van een soulmate in een dier hebben niet, maar het gaat erg diep, dat heb ik in mijn omgeving gezien!
Veel sterkte meid!

Life feels better when I'm caffeinated.
Naar een quote van MindBodyGreen-Sarah von Bargen

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:01

Ah jakkes...Wel een mooie naam voor een hond trouwens! (onze hond heet ook Laika Schijnheilig ) ...Echt rottig en 14 is idd al een behoorlijke leeftijd...Onze hond Sientje was ook een jaar of 13-14 toen haar nieren niet meer werkten (voor 20%) en daar heeft ze gewoon speciale brokken voor gekregen en toen is ze nog 16 geworden maar Sientje was ook een kleiner hondje..

Nou superveel sterkte hea!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 10:36

Kijk dit zijn opbeurende nieuwtjes Wij hebben nu ook speciaal voer, ik heb nu de waardes mogen lezen, en een (ALT?) zat zer 112 overheen, dat was toch wel erg veel. Maar: de lever is een orgaan wat zich kan herstellen schijnbaar, ligt ereaan wat die brokken doen. Dus ik heb weer even moed gekregen, schouders naar achteren en positief denken, dat ga ik doen


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:55

Pauline schreef:
Kijk dit zijn opbeurende nieuwtjes Wij hebben nu ook speciaal voer, ik heb nu de waardes mogen lezen, en een (ALT?) zat zer 112 overheen, dat was toch wel erg veel. Maar: de lever is een orgaan wat zich kan herstellen schijnbaar, ligt ereaan wat die brokken doen. Dus ik heb weer even moed gekregen, schouders naar achteren en positief denken, dat ga ik doen


Precies! Dat hebben wij ook met veel dieren gedaan en het helpt...En als ze het niet red? Dan hebben jullie het tenminste geprobeerd...Beterschap van Laika aan Laika hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, Astridhorse, capriz, F_Orumster, furious, gerlienke, Lizz, LouLi, Mo_86, Paardjes83, S_Figo, SannevZ, Slmt9, suikermeisje, YaraNls en 208 bezoekers