van baron afgevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

van baron afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:19

ben van baron afgevallen

een heel cool paardje , het ging hartstikke goed hij bokken en bokken en ik bleef erop zitten Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! aangezien ik nog maar 2 jaar rijdt ik hartstikke trots opmezelf , we gingen dus galoperen en hij schrok ervan toen heeftf hij zo gruwelijk hard gegallopeert en ik zat er op , en hij zat ook nog is te bokken , nou ik merkte wel dat ik dat niet uit kon zitten dus heb ik me maar laten vallen altijd beter als dat het door het paard gebeurt , dan kan je zelf niet meer bepalen hoe je terecht omt

nou heb ik hartstike hoofdpijn en ben ik misselijk om dat ik zo door elkaar geschud ben en ook nog al duizelig.Maar hij blijft geweldig hoor Ach gut Lovers , hij kon er ook niets aandoen maar ik ben nu stiekum toch wel een beetje bang voor hem en ik moet woensdag weer op hem rijden


Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:12

Heb even je profie gekeken, Baron en Boy kwamen mij bekend voor Knipoog

Ik heb een tijd stage gelopen bij Lida en Herman Lachen

Leuk om te horen dat Baron nog steeds zijn streken niet kwijt is

Paardenrijden leer je, door vallen en opstaan...
Dat zegt Ellen je vast ook Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 11:39

cool dat je daar stage hebt gelopen , alleen de manege gaat weg , en helaas hoorde ik ook nog het nieuws dat Boy niet aan dat meisje wordt verkocht waar ik hem samen meeging doen omdat hij een nekkenbreker wordt als ie te weinig rijdt , het goede nieuws is dat ze nu baron EN marie gaan kopen , dan kunnen we wel mooi samen rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, BarbaraNova, Martje80, Monique1963, Plonspony, Supertje, Symke, ziechriet en 141 bezoekers