Even een dipje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 14:27

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 17:57 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:28

He jasses, beterschap gewenst! Bij ons zijn ook heel veel zieken, het is er weer de tijd voor...

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 15:28

Bah, da's echt vervelend.
Nou meissie, ik hoop dat ze er snel achterkomen wat het is en dat je in ieder geval zo snel mogelijk weer zo fit als een hoentje bent!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 16:12

Dat is idd erg rot. Maar misschien heeft het wel met de onsteking te maken hoor. Dat het toevallig niet in het boekje staat van de dokter betekent niet dat het er niets mee te maken heeft. Ieder lichaam reageert anders. Als het te lang duurt gewoon weer terug gaan naar de dokter. Want ook zoiets als voorhoofdholte ontsteking kan gevaarlijk zijn.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 16:24

Misschien heb je ook wel een onsteking aan je evnwicht orgaan.
Of misschien is het zovol in je hoord dat er daar ook druk op staat.
lekker uitzieken

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:18

Ik ben zo'n persoontje die in haar jonge jaren heel vaak voorhoofdsholteonstekingen had (Cara en allergieen) en kan je vertellen dat je daar enorme hoofdpijn van krijgt, die ook kan bonken, dat er geen neusspray tegenop kon, en dat het vooral erg is als je bukt. Als je dan weer overeind komt, kan je best duizelig zijn! Ik voelde me dan enorm ziek!
Kon amoer slapen snachts en dan voelde ik me de volgende dag nog beroerder omdat ik zo moe was. Tja, de andere dingen kan ik niet veel over zeggen, maar doe het voral rustig aan. Stomen met kamille wil nog wel eens helpen (3x per dag 20 minuten) en een klein theelepeltje zout in een kopje kokend water en dat in een sprayflesje en af laten koelen werkt ook heel aardig zonder dat het bijwerkingen heeft. (Als je er teveel zout in doet moet je enorm niezen, maar het werkt dan wel!)
Sterkte en beterschap!

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 00:35

nog beterschap
he moppie hoe is het er mee met ons gaat het supper kusje van la douce Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 11:08

Volhouden Ymke!
Dit is maar tijdelijk, lekker uitzieken en blijven liggen op bed of bank.
Ziek is ziek, wel balen, en dat wachten tot je beter bent is ook niks, maar ja...
Beter goed uitzieken, dan dat je een week nadat je weer 'beter' bent, opnieuw hetzelfde krijgt, toch?
Heel veel sterkte!