Mag Tip een Mod alsjeblieft in de lijst zakken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Mag Tip een Mod alsjeblieft in de lijst zakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 17:20

Ik vind het echt gruwelijk irritant daarboven in. Bovendien is het niet een forum waar je nu echt elke dag zit. Ik heb het het liefste in de buurt van mesthoop. Ik ben denk ik niet de enige die dit vind, want het is gewoon ECHT heel irritant...

Onder de afdeling Algemeen, hoort het forum algemeen toch echt bovenaan?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:33

Als je de dienstmededeling door zou lezen, dan zou had je kunnen lezen dat ze daar mee bezig zijn, maar dat BartVB eerst iets met de servers gaat doen Tong uitsteken

Citaat:
Is verholpen.. Gisteren helemaal vergeten te fixen. Nu nog zorgen dat je op de index de laatste poster niet meer ziet en dan worden er met een beetje geluk geen mensen meer nieuwsgierig gemaakt. Ik ben nog even druk bezig met een paper (deadline vandaag), daarna richting ouders om ze op Schiphol te droppen en vrijdag ook meteen even langs amsterdam om de Bokt servers een trap te geven ivm de traagheid. Daarna gaan we eens kijken waar we TeM gaan laten, of hij in de lijst blijft staan of dat we hem in het menu bovenaan de pagina zetten.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:35

Haha! Ik had er idd ook al last van, iedere keer dat ik naar Algemeen wilde drukte ik daarop Tong uitsteken

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:41

Ik zou het makkelijker vinden als dit forum rechtsboven komt te staan in het rijtje privé berichten/inloggen e.d.

Nu zie je hoevaak er gepost is, wie er gepost heeft en hoelaat... Eerlijk gezegd boeit mij dat niet zo Scheve mond Je kunt deze berichten toch niet zien...

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:51

idd het mag van mij ook wel vertrekken van waar het nu staat...
maar dat zal bart wel gaan doen, toch???

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:56

Goed plan.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:08

alja"]
idd het mag van mij ook wel vertrekken van waar het nu staat...
maar dat zal bart wel gaan doen, toch???
[/quote]


[quote="DeesDeBest schreef:
Als je de dienstmededeling door zou lezen, dan zou had je kunnen lezen dat ze daar mee bezig zijn, maar dat BartVB eerst iets met de servers gaat doen Tong uitsteken

Citaat:
Is verholpen.. Gisteren helemaal vergeten te fixen. Nu nog zorgen dat je op de index de laatste poster niet meer ziet en dan worden er met een beetje geluk geen mensen meer nieuwsgierig gemaakt. Ik ben nog even druk bezig met een paper (deadline vandaag), daarna richting ouders om ze op Schiphol te droppen en vrijdag ook meteen even langs amsterdam om de Bokt servers een trap te geven ivm de traagheid. Daarna gaan we eens kijken waar we TeM gaan laten, of hij in de lijst blijft staan of dat we hem in het menu bovenaan de pagina zetten.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:40

DeesDeBest schreef:
Als je de dienstmededeling door zou lezen, dan zou had je kunnen lezen dat ze daar mee bezig zijn, maar dat BartVB eerst iets met de servers gaat doen Tong uitsteken

Citaat:
Is verholpen.. Gisteren helemaal vergeten te fixen. Nu nog zorgen dat je op de index de laatste poster niet meer ziet en dan worden er met een beetje geluk geen mensen meer nieuwsgierig gemaakt. Ik ben nog even druk bezig met een paper (deadline vandaag), daarna richting ouders om ze op Schiphol te droppen en vrijdag ook meteen even langs amsterdam om de Bokt servers een trap te geven ivm de traagheid. Daarna gaan we eens kijken waar we TeM gaan laten, of hij in de lijst blijft staan of dat we hem in het menu bovenaan de pagina zetten.


Sorry maar had niet echt zin om 9 pagina's topic door te lezen alleen om er achter te komen of hier al een antwoord op was of niet.. hoop in ieder geval dat dit snel gebeurd want ik erger me er gruwelijk aan..

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:33

Me too!
Van mij mag 'TeM' heel gauw zakken in de lijst.
Vind het ontzettend irritant.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:01

Mwah, nu is het irritant, over 2 weken is het gewenning Lachen