Wilde hengst in actie (Licor)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Wilde hengst in actie (Licor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 18:29

Mijn Licor doet eigenlijk nooit gek als ik hem op de wei zet ofzo... Het is een beheerst paard, laat ik maar zeggen. Nu zie ik wel graag wat actie bij een paard, dus ergens vond ik dat spijtig. Hoe kon ik wat actie zien van mijn man? Heel simpel... door hem in een buitenbak te gooien en op afstand wat te zwiepen met een goede dressuurzweep ~~}> ... Aanschouw Licor in actie als wilde hengst!
Het is ook wel duidelijk dat de vitamine-shots hebben geholpen Knipoog

Helaas was de zon al voor een groot deel weg, dus sommige foto’s zijn te donker.

Drafje, met lekker weinig ruggebruik (hier zit zijn probleem een beetje, maar daar werken we aan)
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Op 1 been
Afbeelding

Wat hij hier met zijn been doet, weet ik niet...
Afbeelding

Stoer Cool
Afbeelding

yeeeehaaa ~~}>
Afbeelding

Te donker, helaas... anders waren dit erg mooie foto’s geweest
Afbeelding
Afbeelding

Hij was de hele tijd stoer aan het doen tegen het paard dat in de aangrenzend wei stond. Hier ging hij net rollen.
Afbeelding

Zoef
Afbeelding

En nog eens zoef (jammer van de scherpte, 4 beentjes van de grond en GAAN!)
Afbeelding

Jammer dat onze digi van zulke matige kwaliteit is Boos! ... Anders zou ik er echt enkele heel erg leuke tussenzitten hebben...


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:37

Wel gaaf hoor!!!! jammer dat sommige een beetje wazig zijn.
maar die beentjes op die ene foto.... net x beentjes!!! schattig hee!

.

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:40

jammer dat er een paar een beetje wazig zijn, maar verder hartstikke leuke foto's!
mooi paard!!

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:58

JAAAH! Licor! Ik vindt dat zo'n mooi beestje!
Er zitten hele mooie actie'foto's tussen!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:59

hey Lobke!!
Et zijn echt zalige foto's!!! *LOL*
En die omgeving ken ik precies van ergens Tong uitsteken
Echt hele leuke foto's!!!
Als je nog eens foto's wilt, van tijdens het longeren of rijden ofzo, dan zegt ge het maar!! kwil altijd foto's kome trekke ze Haha!
En zijn beentjes...echt leuk!!! en die op 3 beentjes is ook leuk Lachen
tot snel!!!!

The horse as the connection between the earth and the stars

To Belg or Not to Belg

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:41

Jammer dat ze zo wazig zijn (zo maak ik ze zelf dus ook altijd Haha! ) maar ze zijn wel gaaf, Licor is echt een lekker ding

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

ChestnutArabians
Berichten: 214
Geregistreerd: 08-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:46

die ene is echt gaaf even kijken de 5e die is heel stoer

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:52

Dank je voor de reacties...

Helaas heb ik echt een k*t-digi, dus actiefoto's zijn altijd erg moeilijk te maken...

Sarah, je mag altijd foto's komen trekken, graag zelfs! Hebben jullie geen goeie digi?

Die 5de is idd nog de beste die er tussen zit!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:23

hey lobke, wat zitten er een prachtige foto's tussen!!!
Weet je wat, als ik eerdaagslangskom neem ik mijn digi wel mee, die is van wat betere kwaliteit, misschien dat we dan een aantal leuke foto's kunnen maken!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:26

Jammer dat ze wat wazig zijn, maar toch leuke foto's, zeker die dat hij een steigersprong maakt Cool

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:23

Zonder meer een móói paard. Wat de actie betreft, ja, euh... wij hebben hier Capricho bij drie merries en een veulen in de wei.... Hij dartelt en ragt dus wat af. Deze week was Luna hengstig en dat is dan hengstenbal.; alsie niet met haar aan het racen was, deed hij diefje met verlos met veule Zomertje.
Daarbij is oppermiep Arabella drachtig en pikt helemaal níets van hem, dus dat levert ook grappig spectakel op als hij zich weer eens vergist in wat hij mag Haha!

www.homocaballus.net

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:28

leuk dier hoor

maaruh hoe gaat het nou met rijden???

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 09:36

gijsenkim schreef:
leuk dier hoor

maaruh hoe gaat het nou met rijden???


Het rijden gaat prima! Maar ik doe wel nog rustig aan, zodat hij niet weer oververmoeid zou raken. Zaterdag heeft hij nog 1 poging ondernomen om te staken, maar toen was ik hem voor. Zo leer ik het wel.

Huertecilla, jij hebt natuurlijk dè ideale manier om een hengst te houden. Dat is hier helaas niet mogelijk. Wieweet later, als ik mijn eigen lappie grond heb!

Word Zomer helemaal niet gespeend? Want later zal paps ook in zijn eigen dochter interesse krijgen natuurlijk...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:40

Gelukkig maar dat het goed gaat.....

ben blij dat je het onder controle hebt!! Succes verder nog

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:49

Deze foto is echt geweldig! Gelukkig gaat het alweer beter met hem! LachenAfbeelding

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:39

wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super stoer ding hoor!!!!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:51

vet coole foto's *LOL*
en vet mooi paardje heb je *LOL*

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:55

Daar is knappe Licor weer! Haha!

Fijn te horen dat het allemaal al wat beter gaat, verwen hem maar lekker (niet té Tong uitsteken ) en hou ons op de hoogte van z'n vorderingen!

Sjieke bak overigens.
Pas maar op dat je niet teveel went aan die luxe, want straks wil je daar niet meer weg Schijnheilig

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 12:11

Loolapelooza schreef:
Daar is knappe Licor weer! Haha!

Fijn te horen dat het allemaal al wat beter gaat, verwen hem maar lekker (niet té Tong uitsteken ) en hou ons op de hoogte van z'n vorderingen!

Sjieke bak overigens.
Pas maar op dat je niet teveel went aan die luxe, want straks wil je daar niet meer weg Schijnheilig


Ja is idd erg gevaarlijk Tong uitsteken
Vooral de binnenbak natuurlijk! Ik ben nu zo ongelooflijk verkouden, dat buitenrijden me alleen maar zieker zou maken, dus ik profiteer verschrikklelijk van die binnenbak.

De twee maandjes worden hoogstwschlk verlengd tot 6 maandjes, zodat ik er nog zal staan tot en met maart... Cool

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 12:11

Loolapelooza schreef:
Daar is knappe Licor weer! Haha!

Fijn te horen dat het allemaal al wat beter gaat, verwen hem maar lekker (niet té Tong uitsteken ) en hou ons op de hoogte van z'n vorderingen!

Sjieke bak overigens.
Pas maar op dat je niet teveel went aan die luxe, want straks wil je daar niet meer weg Schijnheilig


Ja is idd erg gevaarlijk Tong uitsteken
Vooral de binnenbak natuurlijk! Ik ben nu zo ongelooflijk verkouden, dat buitenrijden me alleen maar zieker zou maken, dus ik profiteer verschrikkelijk van die binnenbak.

De twee maandjes worden hoogstwschlk verlengd tot 6 maandjes, zodat ik er nog zal staan tot en met maart... Cool

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:12

Geweldig paard! Hij ziet er errug mooi uit!
Ik vind die laatste "zoef" foto echt leuk!!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 12:14

damn... heb twee keer geklikt, en nu mag ik niet meer verwijderen omdat er al geantwoord is... SORRY!!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:18

ken gebeuren Knipoog hey, blijf nog even foto's schieten Haha! prachtig! kan er geen genoeg van krijgen met ernaar kijken!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:24

Idra schreef:

Ja is idd erg gevaarlijk Tong uitsteken
Vooral de binnenbak natuurlijk! Ik ben nu zo ongelooflijk verkouden, dat buitenrijden me alleen maar zieker zou maken, dus ik profiteer verschrikkelijk van die binnenbak.

De twee maandjes worden hoogstwschlk verlengd tot 6 maandjes, zodat ik er nog zal staan tot en met maart... Cool


En dan in de lente waarschijnlijk braaf naar huis terug lekker op de wei, totdat de herfst weer aanbreekt. Dan ga je die binnenbak en andere luxe weer ineens heel hard missen Tong uitsteken

Je kunt altijd je ouders nog eens lief aankijken Schijnheilig

Als Xen later groot en volwassen is ga ik hem in de winter toch ook mooi ergens zetten waar het allemaal wat "makkelijker" gaat. In de zomer is dat niets, staan ze lekker op de wei, lang licht etc. Maar in de winter Lips are sealed
Dan gun ik mezelf wat luxe, ik heb het al zwaar genoeg met 2 pony's volledig zelf te arrangeren (naast m'n school) dat ik dat dan wel verdien Schijnheilig
Misschien dat ik wel makkelijk "voor altijd" kan blijven waar Xen deze zaterdag heen gaat, aan de overkant is een manege met binnenbak ed Schijnheilig

Op de moment iig toekomstmuziek, beestje is ocharme 6 maand oud en ik ben al voor over een jaar of 4 aan het plannen Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 12:28

Is idd ook het plan, ik mag in de lente en zomer trouwens WEL gebruik maken van de buitenbak, als hij weer thuis staat dus (nu dat ik "klant" ben, heb ik zo mijn voordelen Tong uitsteken). Manège is 20 minuutjes stappen te paard van bij ons huis, dus kan ik hem gewoon in de buitenbak doortrainen als ik wil!

Is Xennie al weg bij mams?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VogeltjeM en 21 bezoekers