Rabobank Selectiedag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Rabobank Selectiedag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 15:30

ik kreeg vandaag een uitnodiging, of ik mee wilde doen aan de Rabobank Selectiedag voor Eventing. vond het eigenlijk wel grappig! alleen het is nu 14 oktober en ze moeten voor de 18e weten of ik de 22e kom in Biddinghuizen!? pffff kan me ouders geneens vragen want die ziten in Turkije! Cool
en de 22e is ook nog eens op woensdag! dan moet ik dus weer naar school, gelukkig geen belangrijke dag, dus kan wel zo vrij nemen
mare...ik vraag me af waarom ze me uitnodigen want ik ben 18 en de trainingen zijn ook voor 2004! maarja ik moet stoppen bij de pony's Verward Huilen
maarja wel leuk dat ze me hebben gevraagd
alleen nu vroeg ik me af....voor springen en dressuur moet je toch dat talentenplan op een wedstrijd hebben gewonnen?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:14

Kan je niet bellen en er wat meer informatie vragen? Op zich is het natuurlijk prachtig, maar je moet wel zeker weten dat het voor jou ook werkelijk nut heeft voor je ervoor vrij gaat nemen enzo... Dus ik zou eerst eens bellen en ze maar eens uitleggen wat de bedoeling is en hoe dat soort dingen in z'n werk gaan.

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:36

cool tabith Haha! indd ik zou het niet weten wat het inhoud.
maybe ff fragen.

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:39

Misschien vinden ze jullie als combinatie wel zo tealetvol dat je ook tussen de paarden goed mee moet kunnen komen?
Inderdaad heel typisch, maar ik zou gewoon even bellen!

Don't dream your life, live your dreams!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:00

He toevallig, ik kreeg vanmiddag ook een uitnodiging van de KNHS.
Vond het voor mij ook wel beetje vreemd, want er staat in de brief dat je minimaal M moet zijn. Ik ben nu L+8, dus wel M-startgerechtigd. Waarschijnlijk sturen ze die brief dus ook naar degene die M-stargerechtigd zijn.

Ik vond het inderdaad ook leuk dat ze aan me dachten.
Helaas kan ik ook de 22e niet, want dan zit ik met school in Marokko.

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:29

zou het wel gewoon doen. lijkt me een erg leuke ervaring om eens mee temaken

ONDERSCHRIFTLOOS

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 18:17

nou weetje, het lijkt me gewoon leuk om zoiets mee te maken! tis maar een selectie! daar kom ik toch niet doorheen! ben namelijk geen topcrosser...(al was het nou springen.......) dus dat is gewoon 1 dag!

he lautje...misschien idd dat M startgerechtigd erbij wordt gedaan. ik heb werkelijk geen idee! ik ben 2 weken geleden net bij Naber geweest...wat ik toen echt waardeloos vond.......

ik weet verder ongeveer wat het inhoud....als je doorkomt...dan krijg je vanaf eind 2003(nu ongeveer) en 2004 sgw trainingen....
dit zijn volgens mij de 3 doelen voor de selectiedag!
- Centrale Crosstraining

- Selectie voor de groep Rabobank Aankomend Talent

- Selectie voor de Rabobank Trainingen 2003/2004 (start oktober/november 2003).

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:15

Ik ga ook mee doen, heb vorig jaar ook meegedaan met Murf (toen had ik hem net 2 maanden, ging niet zo goed...)het is wel heel erg leuk hoor, bij de dressuur heb je gewoon les zeg maar, erg leerzaam! Bij het springen en crossen krijg je ook nog best wat aanwijzingen.

Een tijd later krijg je de protocollen die ze hebben gemaakt tijdens de selectiedag thuis en daar staan ook nog veel opmerkingen op!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:05

Wat leuk! Zoveel van die kansen krijg je niet, dacht ik zo. Ik zou het doen!

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:08

Chantal Meghelenbrink zit toch ook in het Rabobank talentenplan? Die is toch ook al iets van 23 ?? Dus dan kun jij toch makkelijk meedoen?? Lijkt me in elk geval een hele leuke ervaring voor je!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:19

Super zeg,

Zoiets zou mij nou nooit overkomen.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:30

De trainingen zijn trouwens ook voor paarden, dus het maakt niet uit dat je al 18 bent....
Vorig jaar kon ik ook met Murf starten, terwijl hij nog helemaal geen M was, had nog maar 2 L-crossjes gelopen. Ik werd uitgenodigd voor de selectiedag met Nena, maar ja dat ging zo moeilijk om met deze pony te komen, reed er al niet meer op...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:51

Je mag idd met een paard naar keuze heen. Uitnodiging krijg je bij het crossen als je M-startgerechtigd bent (als ze het net als bij springen en dressuur zouden doen dan hadden ze maar weinig te selecteren...Knipoog )

Maar ik snap wel dat je het raar vind dat je nu een uitnodiging krijgt met je pony. Na december moet je of L-paarden(=dan B) starten of opnieuw beginnen met een paard. Wsl voldoe je dan dus niet meer aan de criteria

Maar ik zou wel gewoon heengaan, goed voor de ervaring

reddytobias schreef:
ik heb werkelijk geen idee! ik ben 2 weken geleden net bij Naber geweest...wat ik toen echt waardeloos vond.......


Wat vond je er waardeloos Verward
Heb je les gehad of zelf getraind Verward Ik vind het juist altijd wel leuk trainen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 13:47

les gehad bij naber!
idd het is ook voor paarden! maar ik ga niet verder met deze bij de paarden
maar we zullen zien!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:49

gomir schreef:
Na december moet je of L-paarden(=dan B) starten of opnieuw beginnen met een paard. Wsl voldoe je dan dus niet meer aan de criteria


Ja idd, en dan krijg je straks ook nog de nieuwe indeling in klassen om synchroon te lopen met het FEI-reglement (dat was het toch?). B wordt A(spiranten), L wordt B, M wordt L etc. Ben je nu L met je pony, ga je door bij de paarden en dan start je ineens A, heel apart. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:01

DOEN!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 16:59

Karin"]
[quote="gomir schreef:
Na december moet je of L-paarden(=dan B) starten of opnieuw beginnen met een paard. Wsl voldoe je dan dus niet meer aan de criteria


Ja idd, en dan krijg je straks ook nog de nieuwe indeling in klassen om synchroon te lopen met het FEI-reglement (dat was het toch?). B wordt A(spiranten), L wordt B, M wordt L etc. Ben je nu L met je pony, ga je door bij de paarden en dan start je ineens A, heel apart. Haha!
[/quote]


ja ook dat nog!! bij de pony's heb je daar geen last van
maarja ik begin strax weer met een jong paard, dus voordat ik dan me eerste cross rijd....... Verward

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:32

heb vandaag de tijden gekregen! ik moet lekker laat, om 14.45 pas dressuren!!!
ik weet alleen niet of ik wel kan, Murf was vandaag niet lekker in Bathmen, maar ja dat zie ik dan wel weer, anders kan ik Nouska misschien nog meenemen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, GoogleAdsense, Twist1991 en 29 bezoekers