Welke wedstrijdbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 21:50

ik heb een wedstrijdbroek nodig, maar weet nog nie welke. Liefst een Pikeur, maar dat vindt mn pinpas nie leuk. Eentje tot F150,-. Ik zat te denken aan een met nepleren kont. Zijn die fijn? hebben jullie verder nog tips voor model/merk etc?
tnx Haha!


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:55

ik heb gewoone eentje van eurostar van 130,- gulden ofzo... gewoon normaal model.... ik wil er graag een met leren zitvlak en steekzakken maar dan moet ik eerst maar ff flink doorsparen Frusty

Love the life that you live, live the life that you love

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:04

Ik heb Pikeur en ik wil niet anders meer! Met leren zitvlak, bandplooi en een of andere speciale, viltachtige stof...zalig zitten ze.
Maarre...die Mondoni's van Divoza met kunstleren zitvlak volstaan ook. Ik ben op zich niet zo te spreken over die broeken voor dagelijks gebruik, ik vind ze snel lelijk worden als je meerdere paarden per dag rijdt. Maar voor een wedstrijd lijken ze me wel prettig. Ze zitten prima en voor wedstrijden gebruik je ze niet intensief en blijven ze vast mooi!
Mondoni Africa, geloof ik, 129.95?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:49

Ik zweer bij een kunstlederen zitvlak, wil echt niet anders meer. Helaas heb ik er nog maar één en verslijt ik rijbroeken niet snel haha. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 10:25

Ik heb gewoon een goedkope gekocht, van Global. En die zit echt heeeerlijk. En tja, mijn zadel is al van kunststof dus een kunststofzitvlak heb ik niet meer nodig. Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 10:39

ik heb een Harry horse , met hoge tailleband, en een heel klein beetje bandplooi.


Dit is een heerlijke broek, speciaal stofje ( voelt anders aan *LOL* )
koste 120 gulden en ben er heeeeeeeeel blij mee *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:40

Ik heb dezelfde als wjerdo maar dan voor 99 piek als gewone rijbroek... Hij was na 1 keer rijden al niet veel meer.
Nu heb ik een horca met leren kont maar die blijft na een jaar met niet al te veel gebruik al niet mooi.
Ik ga dus ook voor de pikeur kost wel wat maar dan heb je ook echt wat

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:45

Kijk even naar waar je dagelijks mee rijdt. ALS ik al Engels rijd, doe ik dat met een broek met leren zitvlak. Vorige week moest ik dus in kostuum en ook springen, dus kwam m'n oude witten vod (inmiddels 14 jaar oud maar nog spierwit) van Eurostar (had als studentje niet genoeg centjes voor een dure wedstrijdbroek) uit de kast, ZONDER leren zitvlak. Sjezes wat heb ik gezweet zeg, het leek wel of ik in een emmer snot zat ipv op een leren zadel!

Als je een goedkope broek wilt met kunstleren zitvlak, kijk dan eens naar de Mondoni Afrika van Divoza. Voor dagelijks gebruik is die broek veel te snel z'n model kwijt, maar voor wedstrijden is het een prima broek, en je zit tenminste weer lekker vast in het zadel... Haha! Ik ga ervolgende week ook maar eentje in het wit halen... Cool

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:51

Ik heb een hoge band van Pikeur was een aanbieding van 375 voor 150 gulden omdat ze gingen verhuizen naar ander pand, geen leren zitvlak maar daar rij ik toch al niet mee.
Ik heb ze wel van Mondoni maar dan voel ik me net of ik 2 joggingbroeken over elkaar aan heb....
Ik ben helemaal gewend aan mijn Pikeur broeken.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:20

I zweer ook bij pikeur bij al die andere voel ik me bekocht na een tijdje ,Weet je wat ik het allerergste en lelijkste vind aan de meeste goedkope witte rijbroeken ,,,dat ze doorschijnen!!!!!beeeeeeeeeeee.afschuwelijk, en dan zie je heel de handel gewoon zitten ,volgens mij zijn er
heel veel ruiters die geen spiegel hebben ,baba
Ik zag laatst een ruitster lopen met een rode string eronder maar die deed t expres ,daar is ook wat voor te zeggen .Maar als je niet heel je handel wilt laten zien en als je je kont niet al te dik wilt laten lijken moet je toch heel goed in de spiegel in de winkel kijken vind ik ,en je niet om laten banketstaaflen door zo.n doos die d.r handel aan de straatstenen niet kwijt kan.


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:24

Jaaaaaaaa 'kalkoentje' idd erg als je dat ziet doorschijnen!! Die Pikeur is vrij dikke stof, ik had hem namelijk wel even gepast en gekeurd voor de spiegel voor ik hem kocht.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 120 bezoekers