vind jij dat er ook zoveel gezeikt(gemoppert)word

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

vind jij dat er ook veel gezeikt wordt?

eens
56 (65%)
oneens
29 (34%)

Totaal aantal stemmen: 85


pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

vind jij dat er ook zoveel gezeikt(gemoppert)word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 23:05

Ik vind dat er de laatste tijd niet aardig wordt gedaan op bokt,het eene gezeik na het andere gezeik. Huilen

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:07

weleens een fikse boktrel meegemaakt? denk het niet aangezien je nog zo weinig berichten hebt.
Dan weet je niet meer wat je meemaakt, vind het nu allemaal wel erg rustig op bokt.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:08

pieank schreef:
Ik vind dat er de laatste tijd niet aardig wordt gedaan op bokt,het eene gezeik na het andere gezeik. Huilen
Klopt, de mensen laten elkaar niet in hun waarde, altijd maar trappen en zeiken Scheve mond

okee een geintjuh mag maar sommige gaan wel heel ver

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:13

newforestlover schreef:
weleens een fikse boktrel meegemaakt? denk het niet aangezien je nog zo weinig berichten hebt.
Dit is nou een voorbeeld van zeuren

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:14

Tja het is net de echte wereld Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:16

waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon in hun waarde laten?
zou de wereld er een stuk beter uitzien!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:17

Daar zit wat in, maar het is helaas niet de realiteit.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:18

Is volgens mij altijd al geweest , mensen willen elkaar soms niet goed begrijpen , denken dat iemand iets negatief bedoeld , voelen zich (onterecht) aangesproken , zijn het oneens of LIJKEN het oneens te zijn.... komt regelmatig voor helaas .

Je kunt ook snel een verkeerd beeld krijgen van iemand.

Als ik bvb. ergens vertel dat ik vaker iets anders doe dan rijden ,
regelmatig naar mijn paardje ga voor alleen een knuffeltje en als ze na een tijdje niet gereden te hebben , een paar bokjes geeft als ik er weer op zit...en ik dat wel grappig vind....dan ben ik een te zachte muts. Lachen

Zeg ik ergens dat Rena een schop onder haar hol krijgt als ze me een vlijmscherpe zwiep in het gezicht geeft met haar staart , om een denkbeeldige vlieg weg te jagen : ben ik weer een gemeen kreng Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:19

Er zijn zooooooo veel leuke, gezellige topics;
genoeg om de vervelende zeurtopics over te slaan.
Vind ik.

Haha!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:19

Ik ga met newforestlover mee, je hebt inderdaad nog geen bokt-oorlog meegemaakt. Niet dat je daarop moet gaan zitten wachten, leuk is dat zeker niet, maar het valt op dit moment wel mee.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:19

Nou het is heel gezellig op bokt, maar er word wel veel op elkaar gezeikt

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:21

Wacht maar tot het weer batsdag is, ikke....

Extreme duivel

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:22

ik snap het niet.... is het dan zo moeilijk om anderen te accepteren om wie ze zijn??

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:23

ikke schreef:
Ik ga met newforestlover mee, je hebt inderdaad nog geen bokt-oorlog meegemaakt. Niet dat je daarop moet gaan zitten wachten, leuk is dat zeker niet, maar het valt op dit moment wel mee.
Ik heb 1 bokt-oorlog meegemaakt en heb me helaas laten verleiden om actief mee te doen

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 23:23

heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven! ik post heel weinig dus val mij daar niet over aan) ik lees elke dag mee. we moeten hier echt wat aan gaan doen.... vrede!

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 23:24

heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven! ik post heel weinig dus val mij daar niet over aan) ik lees elke dag mee. we moeten hier echt wat aan gaan doen.... vrede!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:37

pieank schreef:
heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven! ik post heel weinig dus val mij daar niet over aan) ik lees elke dag mee. we moeten hier echt wat aan gaan doen.... vrede!
Sorry hoor, no offence maar dat gaat ons toch niks aan, al die persoonlijke dingen als migraine en overspannen ??

By the way Ik zeik niet nu !!!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:47

pieank schreef:
heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven! ik post heel weinig dus val mij daar niet over aan) ik lees elke dag mee. we moeten hier echt wat aan gaan doen.... vrede!



Een tijdje geleden hadden we nog het 'make love not war!!!!'-topic van Fasel.
Je kunt best weer een nieuw knuffeltopic starten, hoor.
Komen een boel bokkers op af!

OK dan!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:53

jaaaaah knuffeltopic!!! Haha! Ach gut

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 00:07

nee nee begrijp me niet verkeerd dit mag geen knuffeltopic worden! ik meen het echt ik vind echt dat er hier onderling een grimmige zweer hangt en daar doen jullie bijna allemaal aan mee(j...).....ik kan er echt niet tegen dus kappen met die oliebol en reageer gewoon of niet!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:11

neej ik bedoelde een nieuw topic waarbij iedereen het goedmaakt met degeen waarmee die probleempjes heeft op bokt en dat het dan een groot knuffeltopic wordt Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:11

Sorry, was uitsluitend en buitengewoon goed bedoeld, hoor....

Doei, doei

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:14

weet je trouwens dat jij (pieank) nu ook best boos overkomt (op mij dan, weet niet hoe het met anderen [botervliegje?] zit)....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:56

pieank schreef:
heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven! ik post heel weinig dus val mij daar niet over aan) ik lees elke dag mee. we moeten hier echt wat aan gaan doen.... vrede!


Ik vrees pieank dat je je prioriteiten nog eens goed op een rijtje moet zetten als je van een flinke discussie op bokt overspannen raakt. Het is internet en het blijft internet, je legt contact en je komt mensen tegen die je wat zeggen, en mensen waar je niet mee op kunt schieten, net als in het echte leven.
Maar als je in het echte leven iemand tegenkomt die je niet ligt, dan ga je die uit de weg en raak je daar ook niet overspannen van (tenminste, dat zouden de meesten ook niet doen). Je moet leren dat op het internet ook niet te doen.
Geen enkele oppervlakkige kennis is het waard dat jij overspannen raakt of met een pesthumeur rondloopt en daar mensen mee bezeerd die wel heel waardevol voor je zijn.
Een beetje meer eelt op je ziel kweken hoor!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:53

Ik wordt nooit sjachie hoor door bokt... ik wordt er wel weer vrolijk van gni gni.....
Als ik een topic lees wat me niet bevalt reageer ik daar gewoon niet op.
Ik vind wel dat pieank een beetje overdreven reageert.. als je er zoveel last van heb, kick dan eens een tijdje af en ga iets rustgevend doen.... maar ik vind de sfeer hier niet grimmig hoor.... als je zelf niet lekker in je vel zit kan het wel misschien zo op je overkomen.
Doe eens een stapje terug voor jezelf... je heb misschien zoveel mensen om je heen die je dierbaar zijn.. geniet van hetgene dat je om je heen heb.
geniet van het mooie weer, van paardjes... het zonnetje en een glimlach van zomaar iemand....

Niet overspannen ervan raken hoor!!!!!!! Dat is niets waard.