Gekleurde halsters te bestellen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 11:54

Hoi,
ik heb bij http://www.paardenhalsters.nl
die leuke halsters gezien.
Heeft iemand daar wel eens wat gekocht?
Kan je ze ook via internet of post bestellen of moet je dan naar de winkel in Wierden?
Die is nl. niet echt om de hoek.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:06

Heb net op die site gekeken en zie dat paardehalsters.nl een initiatief is van Lieve's Horse Division, wat grappig! Ik weet ze te zitten (is vlak bij paps & mams), ben er overigens nog nooit binnen geweest. Binnenkort maar eens kijken wat ze in hun collectie hebben, eind oktober ga ik die kant weer op, en dan doe ik hier wel verslag.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:01

Ging ook ff op die site kijekn, en idd, die halsters zijn cool!!! Vooral als ik volgend jaar moeder en zoon/dochter met hetzelfde halster wil laten lopen! Knipoog

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:12

Ik heb er toevallig laatst heen gemaild omdat ik die donkerblauwe jaguard-kleur wel mooi vond.
Zij leveren halsters aan ruitersportzaken. Als je graag een halster wilt, moet je even een mailtje sturen met daarin de plaats waar je woont en ruitersportzaken bij jou in de buurt.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 13:22

Toevallig heb ik al zo'n jaquard rood halster, maar ik zag dat ze daar ook touwen van hebben dus die zou ik wel willen hebben.
En een regenbooghalster + touw lijkt me leuk.
Dus als ik mail wele ik wil hebben sturen ze het naar mijn paardenwinkel?(waar ik altijd kom)
Is de prijs dan nog hetzelfde?
Maar je kunt dus ook gewoon naar hun winkel?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:38

Voor zover ik weet kun je gewoon bij Hofman (voluit heten ze Hofman-Lieve's Horse Division) langsgaan. Ik dacht altijd dat ze in voedingssupplementen deden, heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept. Maar idd, volgens mij hebben ze gewoon een winkel aan huis.