Aaargh, maandag krijgen we de sleutel al!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 22:07

En alles heeft zo tegengezeten dat ik me serieus afvroeg of we nog wel zouden verhuizen.
Vandaar dat we nu, op het allerlaatste moment alles nog moeten regelen. Alles hier af laten sluiten etc, want huis nog niet verkocht, huil! Huilen
Maar we hebben er nu wel onwijze zin in. Vrijdag wordt er voer gebracht, kuil kan ik overnemen.
Maandag de sleutel en dinsdag gaan we de paarden dan ophalen!
Donderdag met een vriendin woonwinkelshoppen en van het weekend met Bob! Leuk, leuk, allemaal nieuwe spullen!!!
Ik ben zo opgelucht dat het er nu allemaal wat positiever uitziet, moet het dus even van de daken schreeuwen, sorry!

Groetjes Suzanne


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:17

Dat is fijn!!! Nou zal ik alleen nog even hard duimen dat jullie huis in Almere snel verkocht wordt!!! *duim* *duim* *duim* Enne...wel uitgebreid verslag doen als je een beetje (bij heel klein beetje al Haha! ) gesettled bent he Suzanne!!! En dat je het maar reuze naar je zin krijgt daar!!!

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:55

hopen dat jullie huis hier snel verkocht wordt. zal voor jullie duimen..
en veel plezier met allemaal ditjes en datjes uitzoeken voor het nieuwe huis en succes....... Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling

we hebben een huis

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:28

Veel plezier daar!!! En...succes met verhuizen!!!
Groetjes Monique. Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:33

Veel plezier met woonshoppen...
In Zutphen zit een woonboulevard met een kinderparadijs, ze zijn ook geopend op zondag maar je kunt beter zaterdag gaan en de kids makkelijk 'kwijt'...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:38

lekker hoor dat jullie de sleutel nu al zo snel krijgen!!! heel veel plezier met winkelen en natuurlijk succes met het verhuizen!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 10:01

Doe nu een poging om dingen in dit huis af te laten sluiten, maar dat is nog niet zo makkelijk.
De NUON sluit gewoon niet af!!!! Dat geloof je toch weer niet he?!?! Moet een symbolisch bedrag gaan betalen, omdat ik geen verbruik meer heb. Ze weten nog niet wat dat bedrag dan is. Maar Bob gaat niks betalen, zegt ie, want we nemen ook niks meer af. Gewoon geldtrekkerij, ik koop toch niks van ze, waarom moet ik dan doorbetalen?!?!
En de UPC, tja..die probeer ik nu al ruim 25 min te bereiken, a 22 ct per minuut...'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen...' Word een beetje chagerijnig geloof ik.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 10:30

gaat wel heel snel..
Nou, heel veel plezier enzo!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:29

Als je huis in deze tijd van het jaar leeg laat staan, is het verstandig om wel de verwarming zachtjes te laten branden. Beter voor het huis en als je kijkers ervoor krijgt, maakt het een betere indruk.
Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat in iedere ruimte een peertje hangt voor verlichting.
Stel je voor de er kopers/kijkers zijn die alleen eind van de middag kunnen. Erg vervelend als dan net je hele huis donker is.
Ik zou dus niet het electra laten afsluiten door NUON.
Wij hebben een eigen makelaarskantoor en dit zijn wat dingen die ik altijd van de makelaars hoor.

In ieder geval succes met de verkoop van je huis

_________________
Geld is de wortel van alle kwaad,
maar een mens heeft wortels nodig.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: irene op 2001-10-10 11:30 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 11:46

Oke, bedankt voor de tip Irene.
Maar weet je, we betalen ruim 500,- pm aan de NUON en we moeten in ons nieuwe huis natuurlijk ook weer betalen. De hypotheek blijft doorlopen en ik ben niet blij als ik echt met alles op dubbele kosten zit... Huilen
Misschien dus maar symbolisch bedrag.
Zowiezo blijven de meubels hier staan, we gaan in het nieuwe huis 'kamperen' op tuinmeubels. Het schijnt nl ook beter te zijn het te verkopen huis in bewoonde staat te laten.
Op zich staat het pas 11 weken te koop en we hebben best veel bezichtigingen. as vrijdag de 11e, dus gem 1x pw....maar ja, we willen graag een bod natuurlijk!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 11:57

Verleden jaar rond deze tijd zaten wij in dezelfde situatie. dit huis net gekocht, andere huis nog niet verkocht. Wel veel kijkers, maar ja daar schiet je niet veel mee op.
Alleen al als ik terug denk aan elke keer die stress van je huis opgeruimd hebben als er iemand komt kijken en tegelijkertijd ben je dan zelf aan het inpakken Frusty

Hebben die kijkers bij jullie ook van die flutsmoezen waarom ze geen bod doen?
Bij ons was de omgeving waardeloos, dat was ook de reden dat wij verhuisd zijn. Krijg je te horen: Ja, we vinden het huis heeel leuk, maar de buurt niet.
Hallo, dat weet je toch van te voren al. Je gaat toch eerst kijken of de omgeving je aan staat.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 12:04

Nou, ze zeggen dat ze veel willen veranderen aan het huis.
Een stel presteerde het om te zeggen dat ze meer van koloniale stijl en pitriet houden. Hoezo ga je dan naar een blauw, hypermodern, kubistisch huis kijken???? Verward
Zaterdag hadden we open huis en 1 stel was heel enthousiast. Een ander stel was ook heel enthousiast, maar willen ook nog een paar andere huizen bekijken. Tja, en zo modderen we maar door.
Hoelang heeft jullie huis uiteindelijk te koop gestaan?

Idd, de stress is af en toe niet uit te houden, vooral nu we op dubbele kosten komen te zitten natuurlijk Verdrietig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:20

Bij mijn ouders was het in de eerste week van de bezichtigingen (derde koper) raak. Was in 94 dus wel lang geleden.
Bij het uiteindelijke tekenen van het koopcontract dreigden de dijken door te breken. En ons oude huis zou dan 1 m onder water komen te staan... Lekker! Na t tekenen moesten ze ook als een speer t gebied uit, dus de nieuwe bewoners hadden werkelijk helemaal niets... Dat was ook best stressen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:13

heeey das goed nieuws dus!!!!!!!
Maare als je over bent houd ej dan openbokthuisdag ofzo??
Ik wil natuurlijk wel even langs komen om te Kwijl en jaloers te zijn *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:18

Ons huis heeft uiteindelijk 5 maanden te koop gestaan.
Wij hadden de pech dat het huis in een buurt stond die op zijn zachtst gezegd niet echt populair is.
Wij hadden het huis als nieuwbouw gekocht, dus dan is het altijd afwachten hoe de woonomgeving wordt.
Dat viel dus erg tegen. Wij zijn binnen 2 jaar al weggegaan omdat we anders bang waren dat we het huis helemaal aan de straatstenen niet kwijt zouden raken.
Inmiddels zijn bijna alle koopwoningen uit die wijk al verkocht of staan te koop. Dat is dus binnen 3 jaar na oplevering.
Vijf maanden is trouwens een gemiddelde doorlooptijd van een huis.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:13

ons huis was pas na 9 maanden verkocht..
we hadden hem eerst in de stille verkoop en toen zijn we geswitched van makelaar en toen de eerste bezichtiging was het meteen raak!!
mzzl gehad maar het heeft n tijd geduurd!!

..... leeg .....

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 00:00

Hey Suzan, hehe eindelijk over! Te gek hoor. Spannend ook je paardjes aan huis.

Jerry en ik hebben een optie op een huis. Woensdag kunnen we tekenen. Het is een te gek appartement met dakterras, maar het enige nadeel is dat het in Almere buiten staat. Bijna in Lelystad zeg ik altijd maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, ellen05, Flippertje, GoogleAdsense, IASCrawler, Jolynne, jooproo, lenaa_tje, Mars, Muga, purny, RenskeFrea, Sorriso, Tink89, Toushie, Winna, Zebrastreep en 196 bezoekers