Anabole-steroiden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Anabole-steroiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 07:55

Wie heeft er ervaring met Anabole steroiden?
Mijn 2 jarige tuiger ruin is heel snel gegroeid (5cm. in 5 maanden) en is slap in de achterhand. Eerst dacht men Ataxie en nu weet men het eigenlijk niet meer.Nu krijgt hij morgen een spuit met Anabole-steroiden om de spieren te versterken. Heeft iemand ervaring hier mee?
Groetjes


domi16
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:48

ja kheb een paard gehad die ook geen spierontwikkeling had. Hij heeft toen ook anabolen gekregen. Dit is wel grappig spul want het lijkt net alsof je er weer een hengst hebt staan. Ze worden dus drukker...na de eerste spuit kun je de resultaten al snel waarnemen. Veel succes denk dat het wel een optie kan zijn. Hopelijk geen ataxie maar daar kom je snel genoeg achter wanneer de anabolen niet werken

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:49

Ja ik heb op een fries gereden die Anabole steroiden toegedient kreeg!!!!
Hahaha ik kon er altijd wel om lachen want een dag later kreeg hij het altijd in ze hoofd joh!!!
Dan dacht hij dat hij weer hengst was en dan begon hij alle merries te verleiden....heel schattig
Wat minder leuk was is dat hij ook op ze sprong bijvoorbeeld als ik aan het rijden was dan dook hij echt altijd boven op een heel klein haflingertje

Maar ik heb er verder geen nare ervaringen mee gehad....en zijn achterhand werd vele malen sterker!!!!!
En daar doe je het natuurlijk voor.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:08

Pfoeh, dat zou ik denk ik niet aan durfen. Bij mensen zijn toch echt negatieve effecten van (te veel) anabolen bekend. Het is gewoon doping die op de lange termijn niet zo gezondheids-vriendelijk kan zijn. Maar ik heb er geen ervaring mee....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:20

Het is voor tijdelijk he. Om te helpen bij het trainen zodat de spieren weer wat krachtiger worden. ik geloof niet dat ze bijwerkingen hebben.

De hond is de betere mens

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:28

Als het maar niet verslavend is, ha ha ha ha ha ha ahahaahahahahahahhhaahahahahahahahhahahhahahahhaahahahhaaaaahhaahhaahahahhahahhahahhahahhahhahhaahahhahaahahhahahaahhhaha

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:27

nee slimmerik, het is geen drugs! het zijn slecht hormonen. dAar raak je niet aan verslaafd.

De hond is de betere mens

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:19

Hmmm, volgens mij heb je daar ook wat 'natuurlijkere' voedingssupplementen voor. Denk aan Equitop myoplast en Pavo musclebuild...
Ik zou anabolen niet 'gewoon' hormonen noemen.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:54

Ik zie in dit geval gaan probleem om anabolen te gebruiken. Je moet altijd uitkijken dat je een jong paard niet gaat overbelasten als hij anabolen heeft gekregen omdat je alleen de spieren sterker maakt en niet de banden en pezen. Maar als het om een tweejarige gaat dan maakt dat nog niet uit.

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 21:47

De veearts is geweest en hij de spuit gezet. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Rambo is van zichzelf al vrij dominand dus dat gaat nog wat worden. Volgende week krijgt hij weer een spuit met een spier versterkend middel (geen Anabol-steroiden).


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:06

Succes ermee Knipoog Het paard van een vriendin van mij dacht werkelijk dat hij weer hengst was en er hoefde ook maar 1 paard (merrie of ruin maakte hem niet uit Tong uitsteken ) en hij dacht maar aan 1 ding.... Bloos! Erg vervelend maar hij heeft er wel erg veel baat bij gehad en is erg mooi geworden OK dan! De slapheid verdween en hij ontwikkelde spieren die met trainen moeilijk te ontwikkelen waren.

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:59

Mijn eerste merrie heeft een aantal van die spuiten gehad en die werd er niet vrolijker van zeg maar..........ze dacht dat ze god was geloof ik en ging trappen opeens naar elk paard wat langs liep etc......was niet leuk...

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:20

Een tweejarige die ik ken heeft het ook gekregen, reageerde er wel goed op geloof ik. Ben er zelf niet zo'n fan van...

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:15

hoi, mijn paard heeft al heel lang een een probleem in zijn schouder, noou is hij er ook aan geopereerd en hebben ze iets uitgeschakeld in zijn schouder! Daarom loopt hij nog niet goed maar de dokters zeggen dat het wel zo kan blijven maar dat het veel tijd kost omdat het mechanisme het nog niet kan, en de andere spieren het moeten opvangen! lijkt heel logisch! Dus weten jullie of het een goed idee is als ik mijn paard ook anabole zou geven??? Ik heb namelijk al alles geprobeert maaar niets helpt..... Het lijkt namelijk heel logisch als ik het zou geven om die spieren rond om in zijn schouder sterker zou maken want dan kunne ze het mischien beter opvangen??? Maar ik vind het best wel moeilijk omdat ik er niet zo veel van af weet...... Weet iemand wat ik kan doen??? Verward Verward

Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! My Precious by Cash Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij!

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:41

Hoi Karon,
Ze hebben me weer vrijgelaten daar in Eindhoven. Maar hoe is het nou met Rambo? het is nu drie dagen geleden he dat hij die spuit heeft gehad toch? Merk je al enig verschil? Vertel vertel !!!!!!
Groetjes

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 21:19

Hoi
Ik merk geen verschil bij Rambo. De ene keer loopt hij wat beter als de andere keer . Hij galoppeerd door de wei en springt en bokt!(met zijn achterbenen naast elkaar en tegelijk is een heel raar gezicht) Maar dat was ook zo voor de spuit. Dus geen verandering tot nu toe. Ook geen hengstengedrag. Dinsdag krijgt hij de volgende spuit(met een ander middel) misschien reageert hij daar beter op.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:29

Tja, je kan natuurlijk na een paard dagen geen wonderen verwachten.... Het duurt even voor dat spul spieren op kan bouwen. Dat kan niet binnen een paar dagen.

Zelf ben ik absoluut tegen het gebruik van deze middelen. Zeker bij zo'n jong paard. Laat hem een jaar op de wei staan (of twee) en zie dan weer verder. Hij heeft gewoon iets meer tijd nodig.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 20:03

Ja zo denk ik er zelf ook over. Maar als hij op zijn tenen loopt en dan voor over klapt dan loopt hij even op zijn kogels! (op de voorkant van de kogels van zijn achterbenen) dat is gewoon slecht en waarschijnlijk ook pijnlijk!!!

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:51

Hm.... zal er dan niet iets anders aan de hand zijn? Dit wijst volgens mijn richting ataxie....

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 12:33

Lees eerst heel de topic voor dat je antwoord geeft!!!

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:14

Heb ik gedaan, maar ik vraag mij af waarom de DA toch zegt dat het niet ataxie is. Vooral dat doortreden (met de kogels op de grond) wijst volgens mij ook een probleem in het zenuwstelsel. Of er moeten pezen doormidden zijn, maar dan weet ik niet hoe het allemaal zit.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 17:31

De veearts is net geweest en zegt dat het waarschijnlijk een zenuwaandoening is. Hij is misschien in de wei gevallen of over de kop gegaan? Heeft voor de tweede keer een spierversterker ingespoten gekregen en nu afwachten of hij beter wordt. Omdat hij heel hard gegroeid is (5cm in 5 maanden) kan het zijn dat niet alles even snel meegroeid (botten, pezen en spieren) en dat daar het probleem zit. Kortom niemand kan zeggen wat hij nou precies heeft. Heel frustrerend! Ik heb nog homeopatische medicijnen gekregen uit Duitsland dus als de spierversterkers niet helpen ga ik daar mee beginnen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Navarofrida, xemmafalcon en 54 bezoekers

cron