het is gebeurt !!! snik snik.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 19:48

hoi allemaal.
ik heb slecht bericht, ik was aan het springen in de les samen met siouxsie, en we hoorde allemaal lawaai, en awt beleek nou: goofy werd afgemaakt Huilen Huilen Huilen Huilen ...... sorry ik moest even huilen want ik sprong er altijd op maar nu niet meer !!!!!!!!
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen ik hoorde eerst dat het beter ging maar nu is hij gewoon dood !!!!!!! en hij ligt nu op de manege onder een zijl.
ik liep langs hetv zijl en begon spontaan te janken.
kan iemand mij vertellen waarom hij nou precies dood moet ? het was echt een super paard hij deed alles , hij sprong, hij dressuurde en hij kon lekkere buiten ritte maken.
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:01

was hij ziek ofzo? echt erg dat doe je toch niet!?! zmoaar een paard afmaken en dan ook nog eens waar iedereen bij is. tsssk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:04

dat was niet zomaar maar met een reden kijk maar es in de topics waar het overgaat. sterkte hoor Huilen Huilen

kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 20:04

nee niet iedereen was erbij ik kon het niet zien hoor , maar wel horen.
hij was spierbevangen, dat betekend dat ie niet meer kon lopen !!
hij viel ook steeds neer.
groetjes caressa Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:09

Ja.. maar misschien had ie wel heel veel pijn....Verdrietig
Maar worden er paarden bij jullie op de manege zelf afgemaakt? en ook nog waar jullie bij zijn??? dat vind ik echt erg! Boos! Frusty

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:21

pino
Maar worden er paarden bij jullie op de manege zelf afgemaakt? en ook nog waar jullie bij zijn??? dat vind ik echt erg!
nee maar in dit geval kon het niet anders . anders was goofy in de stal dood gegaan . bij ons op de manege hebben ze er als aan gedaan om goofy weer beter te krijgen en het was te vergeefs .

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:27

Ohhhh...maar het is dus niet zo dat de paarden daar "normaal" ook worden afgemaakt?

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:38

nee natuurlijk niet dat is alleen als het niet anders kan .
de manege houder wil dit ook niet maar hij had geen keus .
ik ben er zelf bij geweest en ja Huilen Huilen daar krijg ik het kout van .
MAAR VOOR ALLE DUIDELIJKHEID BIJ ONS OP DE MANEGE WORDEN GEEN PAARDEN GESLACHT EN OOK NIET AFGEMAAKT(ALLE ALS HET ECHT NIET ANDERS KAN OM DAT ZO ZIEK ZIJN . EN ANDER NIET DE NACHT DOOR KOMMEN

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:44

Idd dit was nood slacht dan kan het niet anders. Bij ons zetten ze ze vaak eerst in de vrachtwagen en dan krijgen ze een spuitje. De eigenaar (van de manege) brengt hem dan gelijk weg. Vooral bij een manege paard kan hij het niet maken het in de stal te doen. Teveel mensen die staan te kijken en het willen zien. Ik was errug blij met deze oplossing hij was snel uit zijn lijden verlos en dat is het belangrijkste toch Verward .

Succes met het verlies en bedenk dat hij nu geen pijn meer heeft Lovers.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:04

Wat erg. Wel jammer dat ze niet even gewaarschuwd hebben dat ht ging gebeuren had je er een beetje rekening mee kunnen houden.

Heel veel sterkte

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:20

Ik denk dat het welzijn van het paard nu even voor ging. En aangezien afvoeren te veel gevergd was voor het paard hebben ze in mijn ogen goed gehandeld. Zoals ik al eerder zei, soms is dood zijn beter dan leven. HIj is nu goed af.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 10:41

wat erg zeg!! Dat je het ook nog hebt moeten horen,das echt verschrikkelijk!
Ow bah, ik moet er niet aan denken, ik heb nog nooit een dood paard in het echt gezien

Annelot!!!!!
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-08-01
Woonplaats: overal waar lol te beleven is!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:30

Heej Caressa,

Ik vind het echt vet k*t voor jou en Siouxi...... Goofy was zo poepie paard namenlijk..... Maar hij had gewoon ook heel veel pijn, volgens mij dan. En het was dan wel misschien beter om hem uit zijn leiden te verlossen. Huilen Sterkte met alles....
Kusjes Annelot (je carousselmaatje)

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:41

Als hij niet meer kon lopen dat moest het wel meteen gebeuren denk ik! Dat is wel heel erg zielig, ik hoop niet dat ik daar ooit bij zal zijn! Sterkte.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:45

Verdrietig Sterkte......

calibro

Berichten: 17
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:46

Verdrietig ja het klinkt heel hard maar als hij moest blijven leven had hij alleen maar pijn want al zijn s pieren zijn te zwak je moet maar zo denken hij heeft nu geen pijn meer Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig veel sterkte greets calibro