Wie kent mijn paard? Komt misschien uit Eemnes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tango
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Arnhem

Wie kent mijn paard? Komt misschien uit Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 13:52

Ik heb 6 jaar (september 1997) geleden bij Manege De Mossel in Otterlo mijn paard gekocht. Hij heet Tango (weet niet of hij altijd al zo heette). Hij is donkerbruin met een grote witte bles en 3 witte voetjes (linksachter zwart). Hij was toen (volgens DA) net 6 jaar. Volgens de manage hadden hun hem ongeveer drie maander ervoor bij een handelaar vandaan gehaald. Deze handelaar had hem weer van een boertje uit Eemnes (vaag verhaal: boer dood, schulden, in beslag genomen, wel papieren maar niet meegekregen??!!). Ik heb er geen papieren bij maar die zouden er dus wel moeten zijn. Ik heb toendertijd nog naar het KWPN gebeld om te vragen of zij iets konden doen maar helaas konden zij mij ook niet verder helpen. Hij heeft geen brandmerk. Ook was hij erg groen toen ik hem kocht. Hij is op de manege gebruikt voor de buitenritten maar was niet geschikt om verder in de manege gebruikt te worden vandaar dat ze hem verkochten. Het is een erg karaktervol paard en ik zou graag willen weten waar hij vandaan komt en wat hij in zijn eerste zes levensjaren heeft meegemaakt. Helaas ben ik nog niet zo handig met foto's toevoegen dus ik probeer het eerst zo zonder foto. Komt er geen reactie dan ga ik het met foto proberen.


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:58

Welkom op Bokt !
Ik bied me als vrijwilliger aan om je foto te plaatsen, dan heb je wat meer kans dat iemand je paard herkent.
Pb-tje met e-mail adres is onderweg !

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:08

Hierbij de eerste foto van Tango:

Afbeelding


Tango
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 14:16

Oscar bedankt!

Tango
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 14:18

Oscar bedankt!

Tango
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 16:03

Kent echt niemand dit paard??

Tango
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 08:12

Nou mensen ik probeer het nog een keer. Ik wil ontzettend graag weten waar Tango vandaan komt en wie hem als veulen heeft opgevoed. Misschien dat iemand uit de omgeving van Eemnes iemand kent die paarden heeft of heeft gehad?? Of iemand van de handelsstal die hem herkend?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 65 bezoekers