je aan dingen ergeren..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

je aan dingen ergeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 14:59

ik kan me dus heel snel ergens aan ergeren.
een druppende kraan of dat de deur net iets te open staat.
als de kraan drupt mn zus laat de kraan gewoon druppen.

wie ergerd zich nog meer zo snel aan kleine dingen?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:01

*steekt vinger op*
Waar ik me behoorlijk aan kan ergeren:
Je hangt je jas aan de kapstok, en die komt er met dezelfde vaart weer af Boos!
Hetzelfde geldt voor de theedoek en voor de handdoek.
Geen idee waarom ik me daar zo aan stoor, maar het is altijd weer goed voor een partij scheldwerk *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:01

druppende kranen ja. Nou, het is bij mij niet zozeer ergeren, maar gewoon op de zenuwen werken. Net als een klapperend luik of deur. Word ik stapel gek van. Ergeren zijn toch andere dingen.
Oscar schreef:
*steekt vinger op*
Waar ik me behoorlijk aan kan ergeren:
Je hangt je jas aan de kapstok, en die komt er met dezelfde vaart weer af Boos!
Hetzelfde geldt voor de theedoek en voor de handdoek.

HAHAHAHAHAHA! Ja, ik herken het helemaal!!!!!!!!! Haha!

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 15:04

ja dat van de jas en handdoek ken ik ook.
vooral als ik op school ben en iedereen loopt respectloos over JOU jas heen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:08

Ik ben ook iemand die zich aan hele kleine dingetjes ergert Bloos
Soms heb ik gewoon medelijden met mijn vriend, ik kan echt zeuren om niks Schijnheilig
De kastdeur die hij altijd op een kiertje laat staan, rondslingerende snoeppapiertjes, een deur die je niet dichtkrijgt en die dus steeds uit het slot schiet, een terugkerend geluidje zoals een telefoon die aangeeft dat de batterij bijna leeg is, verschrikkelijk. Je zit er gewoon op te wachten tot het geluidje weer komt en *piep piep*, ja daar kan ik me aan storen.
Of gister, ik leg mijn sleutels op tafel, buk ondertussen, vallen mijn sleutels er weer af omdat ik ze net op het randje leg. En dat tot 3 keer toe, ik wéét dat ze het niet expres doen maar kwaad krijg je me er wel mee

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:12

Ergeren doe ik moeilijk. Maar ik moet zeggen dat ik mij op dit moment echt aan het ergeren ben op mijn collega, ze is op dit moemnt zooooooooooo druk. niet normaal. Zit hier en stilte haar te sussen maar dat werkt niet echt. lol. Ben net met een moeilijk post bezig en kan me dor haar moeilijk concentreren. krijg van haar hoofdpijn. ben trouwens niet de enige die eraan aan het ergeren is, de collega aan de andere hoek ergert zich er ook aan, die is net ff naar buiten gegaan om tot rust te komen. hij ergert zich ook niet zo snel. Ze is vandaag ook wel uitzonderlijk druk. Ga zelf strax als zij niet rustiger wordt ff naar een ander werkplek denk ik. Zo rijg ik niks gedaan.
ff bokken om tot rust te komen. lol
Maar ik erger me niet gauw. Dat vd jas en handdoek gebeurt bij mij ook vaak, maar eraan ergeren? ach ja, gravity happens.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:42

Ik kan me ook verschrikkelijk ergeren..
Aan me vriend die de deur op gaat doen als ik nog in me nakie in de badkamer sta..
Of als ik naar de wc moet s'nachts en de deur blijft achter het tapijtje ervoor liggen en krijg die deur tegen me kop...
Of als ik weer eens vergeet dat me lampje naast me bed heet is en dat ik onder een schuindak slaap...
en nog veel meer en zeker als ik ongesteld ben of chagerijnig...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:46

Ik kan me ook behoorlijk ergeren aan dingen, als ik een hoofdstel en een leren leidhalster en nog een riempje aan 1 haakje op wil hangen en het valt elke keer op de grond dan kan ik zo boos worden, of als ik de poortdeur dichtgooi, en hij gaat weer open ofzo, dan moet ik weer van me fiets af om die deur netje dicht te doen en zo kan ik nog wel even doorgaan. met die handdoek heb ik ook altijd, vooral bij jassen..

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:50

Ik zit me altijd hel snel aan mensen ofzo te ergeren. Tijdens de les gaan zitten zeuren, of tijdens een uur vragen stellen, net doen of ze de enigste zijn.
Maar een klapperende deur ofzo irriteerd me niet snel Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:54

Roxxie schreef:
Ik kan me ook verschrikkelijk ergeren..
Aan me vriend die de deur op gaat doen als ik nog in me nakie in de badkamer sta..
Of als ik naar de wc moet s'nachts en de deur blijft achter het tapijtje ervoor liggen en krijg die deur tegen me kop...
Of als ik weer eens vergeet dat me lampje naast me bed heet is en dat ik onder een schuindak slaap...
en nog veel meer en zeker als ik ongesteld ben of chagerijnig...

En het stomme is, als het bij een ander gebeurt is het het grappigste wat er bestaat Haha! Maar als het mij zelf gebeurt, oei oei oei Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:59

Als je op een fietser staat te wachten die terwijl jij al lang stil staat, nog in twijfel de trappers los laat in plaats van lekker enthousiast voor me langs te fietsen zo snel mogelijk. Dat is irritant.

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:00

Of als je een t-shirt aanhebt met vrij wijde mouwen.
Je loopt langs een deurklink en blijft er achter haken, vloek, vloek.
Of nog een goede je hebt de hele dag gewerkt, je bent thuis en staat direkt achter het fornuis, eten is klaar en je kunt eindelijk lekker op je kont zitten om van je kookkunsten *ahum* te genieten.
Net als je lekker zit...begint de kat als een idioot aan de deur te krabben en je weet dat ie niet ophoudt voordat ie naar binnen mag, kill, kill.

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:07

Mensen met kinderwagens / winkelwagens in overvolle winkelcentra / supermarkten die denken dat ze op iedereen "voorrang" hebben en je expres of per ongeluk net op je fijne achillespees raken... Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:33

Lovely schreef:
Als je op een fietser staat te wachten die terwijl jij al lang stil staat, nog in twijfel de trappers los laat in plaats van lekker enthousiast voor me langs te fietsen zo snel mogelijk. Dat is irritant.

Ja attent is dat he. Moet je op ze wachten om voorrang te verlenen, gaan ze nog eens extra traag doen. Boos!

Of je wilt je auto parkeren, je wacht, want iemand stapt in zijn auto om te vertrekken. Zit ie in zijn auto, eerst dit nog even, dan dat nog even, dan dat nog even...... en dan vertrekt hij onderhand eens een keer en jij staat daar maar!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:33

Ergeren mmmm Haha!
Genoeg om op te noemen.
Neem bv het feit dat bokt nu super traag reageerd en het vertikt om een popup te laten zien dat ik een PB heb Tong uitsteken

Ik erger me best vaak, zoals gisteren.Ik roep van boven naar beneden naar mijn vriend. Krijg geen antwoord dus ga kijken, ligt hij te slapen op de bank. Schud hem wakker of hij naar bed gaat (was half 1) is goed zegt hij, dus ik weer naar boven, na een kwartier roep ik weer, weer geen antwoord. Ga kijken en weer ligt hij te slapen.grrrr.

Ik had daarbij gevraagt om even op te ruimen(van wegen de honden), dus kon ik heel fijn om 1uur snachts nog in mijn eentje staan opruimen.

Of als ik iets sta te vertellen en hij plots de tv interesanter vind.
Of als hij staat af te wassen en ik vraag om een voorwerp dat ik nodig heb en hij tijdens het afdrogen daarvan weer interesse in de tv heeft waardoor ik tot sintjuttemus kan wachten op dat voorwerp, waardoor mijn eten aanbrand Boos!

of,of,of Tong uitsteken Hij heeft een inhalator omdat hij soms benauwd krijgt. Vrag ik duizend keer om dat ding dan mee tenemen onderweg voor het geval dat. Staan we bij de paarden, krijgt hij het ineens flink benauwd en waar ligt dat ding, precies, thuis.

Waar ik me helemaal vreselijk aan erger is als we in de auto zitten en ik vraag twintig keer of hij zachter wil gaan rijden of iets meer afstand wil houden van de voorganger en hij doodleuk terug antwoord. Zeur niet zo ik rij toch Boos! Zie mezelf al hangen in de vangrail.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:38

Menno schreef:
Mensen met kinderwagens / winkelwagens in overvolle winkelcentra / supermarkten die denken dat ze op iedereen "voorrang" hebben en je expres of per ongeluk net op je fijne achillespees raken... Boos!



helemaal mee eens OK dan!

en dan vrouwen die zwanger zijn en plots nergens anders meer over kunnen hebben dan baby's en aanverwante artikelen, helaas gaat dat de eerste jaren niet meer over Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:42

geral schreef:
en dan vrouwen die zwanger zijn en plots nergens anders meer over kunnen hebben dan baby's en aanverwante artikelen, helaas gaat dat de eerste jaren niet meer over Boos!

hou op!!!!!!!!! dat zijn diezelfde soort mensen die ook in staat zijn om hun dieren dumpen vanwege de baby of de zwangerschap. Alles in teken van de baby. Gatver! niet mijn soort volk.


HIer overigens de oplossing voor irritaties! Haha!
http://www.groenbrothers.com/GB_SWfilm.htm

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:07

geral schreef:
[en dan vrouwen die zwanger zijn en plots nergens anders meer over kunnen hebben dan baby's en aanverwante artikelen
[/quote]

Ja, zo'n collega had ik ooit.... maar die kon er vóór de bevalling al wat van hoor! Ik weet nu alles van de rugpijn die je van zwanger zijn kunt krijgen, dat je brandend maagzuur schijnt te hebben ("Elles, mag ik een pepermuntje?" 20x per dag) en dat je je plas niet op kunt houden. Na de bevalling ging het idd over de baby en.... TEPELKLOVEN!! Aaaaaargh!! Afbeelding

Klapperende deuren vind ik ook errug irritant. Vooral 's nachts....
Dan vind ik een snurkende man ook niet zo'n feest trouwens. Een flinke duw wil nog wel eens helpen. }>
Ook een goeie: 30 kilometer naar stal rijden 's avonds, om daar te ontdekken dat je de sleutel van de zadelkast niet bij je hebt.... Frusty

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 17:12

haha wat een ergenissen allemaal.
nog 1 van mij,
je bent druk in gesprek begint er ineens iemand doorheem te blaten die vind dat ze niet genoeg aandacht krijgt.
ik begin mn verhaal opnieuw begint ze weer.
dan zeg je er wat van en ja dan heb je ruzie. lekker dan.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:04

als je je maar aan van alles ergert maak je 1 iemand ongelukkig en dat is jezelf Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:12

Ik sluit me ook aan bij jassen, handdoeken etc.

Waar ik me ook aan kan ergeren (soms) is mensen die heel lang met hun pen gaan tikken, vooral onder proefwerken.

Kan me ook DOOD ergeren aan sommige mensen in het verkeer, je hoort me elke dag wel ergens over zeuren.
Opeens remmende mensen, mensen die niet door rijden, geen ruimte geven voor invoegen etc

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:18

Ik erger me eigelijk maar aan 1 ding. En dat is als andere mensen zich ergeren. Dan vraag ik me echt af, waar maaaaaak je je druk om Verward
Bijvoorbeeld als er een deur op een kiertje staat en heen en weer klappert. Je kunt je eraan ergeren. Je kan ook gewoon opstaan en de deur dicht gaan doen.
(ik heb zo'n collega.... :/ )

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:40

ik erger me aan een meisje van de manege, als haar paard het ff niet doet, dan slaat ze er meteen op los!!! ik kan daar echt zo pissed van worden Boos!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:50

Ik erger me eigenlijk nergens echt aan... lekker makkelijk...
Ik kan me wel druk maken over dingen maar daar heb ik alleen mezelf maar mee....... en een anders want dan komt ik voorbij stuiteren Verward

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:55

Er zijn echt veel dingen waar ik me vreselijk aan kan ergeren.
Bijvoorbeeld als ik net in mijn bed lig. De overlooplamp is uit. Komt mijn broer 10 minuten later naar boven (doet natuurlijk het licht aan), poetst zn tanden en gaat naar zijn slaapkamer en ja hoor...doet de lamp niet uit. Moet ik dus heeeelemaal uit mn bed komen en de lamp uit doen. Boos! Pfff en dat zo bijna elke avond. Zoooo irritant. Waar ik me ok vreeeeeeeeeeselijk aan erger is, als ik ergens loop en de mensen voor mij keeeeiii sloom lopen. Dan zit ik echt van; hallooooooo ik wil graag aan t einde van de dag een straat verder zijn Boos!
Maja zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen waar ik me aan erger.