Tjody goes ORANGE!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:47

YouKnowWho schreef:
Hey pmarena! Zo'n podiumzadel zit eigenlijk net als een westernzadel, heel comfortabel dus. Daarom staat de achterkant dus ook omhoog. Je kunt zelfs in de voorboom een westernknop draaien, dus da's ook wel geinig. Knipoog


Ja joh , hebben ze daar al een gaatje voor uitgeboord dat je zo een knopje erop kunt zetten ? *LOL*

Da's wel handig , lachen wel !

Hebben ze die knopjes zeker ook in het oranje Haha!

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:00

Echt heel mooi

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:02

Wat een gave kleur zeg!! Haha! Ik hou wel van oranje maar ik denk dat dat op mijn vos enorm zou vloeken Knipoog Jammer dat ze geen paarse hebben.... Tong uitsteken Ja ik zie dat wel zitten zo'n zadel maar ja geld heh... Scheve mond Hihi ach wie weet ontmoet ik nog eens een rijke kerel Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Vrijwilligers???? *LOL*

-X- Anja Knipoog

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 08:20

pmarena schreef:
Maar het staat leuk , mooi setje !
Maar met het risico om negatief / afzeikerig over te komen Knipoog :
die achterkant lijkt zo omhoog te staan , waar is dat van Verward

Het is dus puur interesse omdat het er raar uitziet , er zal vast wel een goede reden voor zijn , maar ik snap hem niet Lachen


We hadden de singelstoten verkeerd, die moeten kruislings vastgemaakt worden en dan is het weg. Daarbij moeten de kussens nog wat inzakken en vorm krijgen, hij kwam daar net vers van de fabriek dus lag alles nog wat bol en onwennig.

Gisteravond weer mee gereden (naja poging gedaan want Tjo was nogal mieperig, ze is weer hengstig, en das nogal rot want ik kan niet corrigeren met mn linkerarm en dat heeft ze door) en het blijft een zaligheid.

Overigens is de westernhorn los verkrijgbaar evenals de fenders ed. Horn is zilverkleurig, moet je mar ff op www.selle-podium.com kijken bij accesoires.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:58

Oke... mijn mening.. Orange bandages zijn koel.. Maar dit vind ik zo verschrikkelijk lelijk.. OOOO..

Maar goed als jij het maar leuk vind toch Lachen
En zo te zien heb je heel veel bokkers mee Haha! hahahah

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 10:06

Angelique18 schreef:
Oke... mijn mening.. Orange bandages zijn koel.. Maar dit vind ik zo verschrikkelijk lelijk.. OOOO..

Maar goed als jij het maar leuk vind toch Lachen
En zo te zien heb je heel veel bokkers mee Haha! hahahah


Tsja je moet er van houden, hihihii Vond zo'n standaardkleur zo saai en ik was helemaal debiel van dat hoofdstel, tsja als ze dan ook nog zo'n zadel in die kleur hebben..... setje moet natuurlijk wel compleet, hihihi
En wat een ander ervan vindt, ach dat maggie lekker zelf weten, hihii Moet zeggen dat die oranje kleur wel erg handig is op wedstrijden, als groom zie je de ruiter van verre al aankomen (tenzij ze ineens stiekum harder rijden dan je denkt, he denies?) en sta je op tijd klaar, voor de ruiter (jaja grooms gaan ook int oranje) is het een makkelijk herkenningspunt omdat je weet dat je daar bij dat oranje clubje ff lekker verzorgd wordt.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:22

Precies voor die herkenning ga ik niet voor alleen groen maar groen met gele accenten. M'n nieuw-gevormde groom-team stelt het erg op prijs als ze me uit de verte kunnen herkennen Haha!
Ik heb nu een geel helmovertrek maak dat is me weer te geel, denk dat ik m'n helm maar groen spuit met een gele pijl over het midden ofzo.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 10:33

ArwenLune schreef:
Precies voor die herkenning ga ik niet voor alleen groen maar groen met gele accenten. M'n nieuw-gevormde groom-team stelt het erg op prijs als ze me uit de verte kunnen herkennen Haha!
Ik heb nu een geel helmovertrek maak dat is me weer te geel, denk dat ik m'n helm maar groen spuit met een gele pijl over het midden ofzo.


Of een groene pijl op je helmovertrekje naaien/schilderen...... verf op je helm kan vaak poreusiteit veroorzaken waardoor je helm minder bescherming bied.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:41

Hmm, daar zeg je zo wat. Had het idee dat het wel kon, maar toch wel goed om aan te denken...

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:24

Vippie schreef:
Oh aha, ik kijk eigenlijk nooit bij meetings vandaar dat ik hem niet echt vatte. Tjo is helaas niet geschikt voor ponyvoetbal, we hebben in het voetalteam van het fjordenshowteam gezeten en dat was geen succes

Rian eerst ook niet, maar in Wijk... ging ze het steeds wat beter doen en ipv blokades konden we ook gaan aanvallen... en zelfs wat dribbelen...

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:30

Vippie schreef:
voor de ruiter (jaja grooms gaan ook int oranje) is het een makkelijk herkenningspunt omdat je weet dat je daar bij dat oranje clubje ff lekker verzorgd wordt.

En voor potentiele kijkers/ supporters ook handig!
Dan weet ik waar ik de volgende keer in Lersum op moet letten!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 12:58

Fjordenmaniak"]
[quote="Vippie schreef:
voor de ruiter (jaja grooms gaan ook int oranje) is het een makkelijk herkenningspunt omdat je weet dat je daar bij dat oranje clubje ff lekker verzorgd wordt.

En voor potentiele kijkers/ supporters ook handig!
Dan weet ik waar ik de volgende keer in Lersum op moet letten!
[/quote]

Eerst maar eens zien dat we daar volgend ajar daadwerkelijk mogen starten Haha!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:24

Vippie"]
[quote="Angelique18 schreef:
Oke... mijn mening.. Orange bandages zijn koel.. Maar dit vind ik zo verschrikkelijk lelijk.. OOOO..

Maar goed als jij het maar leuk vind toch Lachen
En zo te zien heb je heel veel bokkers mee Haha! hahahah


Tsja je moet er van houden, hihihii Vond zo'n standaardkleur zo saai en ik was helemaal debiel van dat hoofdstel, tsja als ze dan ook nog zo'n zadel in die kleur hebben..... setje moet natuurlijk wel compleet, hihihi
.
[/quote]

Viv, als je nu gewoon toegeeft dat je aspiraties hebt om in het nederlandse team te gaan rijden dan begrijpt iedereen je oranje boven keuze Haha! Haha!
lijkt me iegenlijk wel wat, een uitzending met het fjorden endurance team (ilonka, Tjo, plinka en Ucky) meer mensen kunnen zich aansluiten, voorwaarden: paard = FJORD!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 13:51

Poeh ik weet niet of we die afstanden en snelheden ooit gaan halen hoor.... zou wel gaaf zijn.....

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:37

je mag de ambitie toch wel hebben??? ik wil ook ooit op een WK rijden. Denk ook niet dat dat met Uck zal zijn maar goed we trainen gestaag verder. Eerst maar eens op naar klasse 4.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:47

Hey potverdorie, mogen Welsh Cobs dan niet meedoen? Ik ben meer voor een 'dieselpaarden team'..

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:35

wow wat een leuk zadel!! Er zit je paardje bijna niks in de weg!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:43

ArwenLune schreef:
Hey potverdorie, mogen Welsh Cobs dan niet meedoen? Ik ben meer voor een 'dieselpaarden team'..


j a die is goed een sieselpaardenteam! houden we erin. Maar tja dan moeten we eerst een turbodiesel uitvinden die ook over 160 km 12 km per uur kan rijden......

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:24

Eerst maar eens zien hoe Rowan het volgend seizoen doet; als het lekker gaat gaan we maar gewoon door naar K2... Ik heb wel het gevoel dat hij behoorlijk veel kan wat dat betreft, 'tis een lekkere stabiele loper. Maar goed, het is de vraag of ik wel zoveel kan... K2 lukt nog wel denk ik, dan zien we wel weer.