bij indoor friesland geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

bij indoor friesland geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 18:35

Vandaag was er springen en ik heb er gezeten van 13.00 uur tot 17.00 uur.ZZ springen was er en L en M.
Echt te gek.
1 van onze pension stal moest ook springen maar werd al bij de 3 de hindernis uitgebeld Huilen
Nou wie is er nog meer geweest of gaat er nog heen?????

Utopiaatje

Berichten: 406
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:40

Jaah Ik!

Ik ga er vrijdag avond heen met een vriendin van mij, t heeft altijd wel wat vind ik!!
Vooral het springen vind ik leuk om naar te kijken..

Groetjes, Lysanne

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:14

Ik ben zelf niet geweest maar mijn man wel. Maandag hoorde hij pas dat hij vandaag mee kon doen in het ZZ, dus hij vanmorgen vroeg vertrokken hij dacht dat hij dan in de loop van de middag wel weer terug zou zijn nou dat werd dus het begin van de avond maar gelukkig had hij wel goed gereden en moet hij morgen weer naar Leeuwarden voor het rijden van de finale OK dan!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:21

ik zou ook heen gaan maar weet niet zeker als ik nog ga!!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:50

Ik zat dinsdagavond op de tribune. Dressuur Lichte Tour.
Geen (oke, enkelen enigszins) grote namen aan de start, wel een dikke 10 euro entreegeld. En dan moet je ook nog betalen als je naar de wc wilt...

Op geen enkele andere avond vind je mij in het FEC tijdens indoor Friesland. De entree is belachelijk hoog, zeker als je beseft dat je naar reguliere tuigrubrieken en een springconcours zit te kijken, elk jaar hetzelfde... Terwijl je op andere dagen soortgelijke wedstrijden kan bijwonen voor een fractie van het entreegeld.
Maar de dinsdag en de woensdag, dat zijn idd de meest interessante dagen. De rest is te vaag voor woorden, en verfrissend was het 3 jaar geleden al niet meer...tijd voor een nieuw bestuur.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:57

Ik kom net terug : de woensdag avond..springen,kur,aangespannen,samengestelde wedstr. van alles wat..
jammer dat ik er te laat achter kwam dat er zoveel bokkers waren..anders konden we wel ff meeten!

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:10

ik ga de zaterdagavond heen samen met een vriendin! het is inderdaad wel duur en het programma is wel eens beter geweest! nou hoorden we laatst op het friese nieuws dat dit waarschijnlijk wel eens de laatste Indoor Friesland kan zijn, omdat ze het geld moeilijk bij elkaar kunnen krijgn! wij zijn er nu 4 jaar achterelkaar geweest, maar in die 4 jaar is het programma alleen maar slechter geworden! benieuwd hoe het nu is, en is het niks dan ga ik er ook niet weer heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:43

Dees schreef:
Ik zat dinsdagavond op de tribune. Dressuur Lichte Tour.
Geen (oke, enkelen enigszins) grote namen aan de start, wel een dikke 10 euro entreegeld. En dan moet je ook nog betalen als je naar de wc wilt...

Op geen enkele andere avond vind je mij in het FEC tijdens indoor Friesland. De entree is belachelijk hoog, zeker als je beseft dat je naar reguliere tuigrubrieken en een springconcours zit te kijken, elk jaar hetzelfde... Terwijl je op andere dagen soortgelijke wedstrijden kan bijwonen voor een fractie van het entreegeld.
Maar de dinsdag en de woensdag, dat zijn idd de meest interessante dagen. De rest is te vaag voor woorden, en verfrissend was het 3 jaar geleden al niet meer...tijd voor een nieuw bestuur.


En hier ben ik het helemaal mee eens Dees.
Wat een lachertje voor veel geld dat Indoor Friesland.
Volgens een vriendin, die dinsdagavond op de tribune zat, was het ook erg druk bezocht Ik vond het vorig jaar nog wel leuk om dat er een kenis meereed in de Prix, maar ik had er niks te zoeken dit jaar. En het jaar daarvoor was het ook een zware teleurstelling. Nee geef mij Indoor Brabant maar, het is een eindje rijden, maar zeker de moeite waard en dat vind ik elke keer weer. Daar rijden wél de grote namen en zie je spectaculaire sport!!!! OK dan!

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:23

Ik ben donderdag avond heen geweest... Was met iemand mee die moest rijden in de ZZ finale... hij had jammer genoeg 1 balkje eraf... Huilen maar voor de rest was het erg gezellig!!!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:53

Weet iemand waar de uitslagen staan?? Dat is namelijk wel interessant!!

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:57


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:18

Lianne007 schreef:
Ik kom net terug : de woensdag avond..springen,kur,aangespannen,samengestelde wedstr. van alles wat..
jammer dat ik er te laat achter kwam dat er zoveel bokkers waren..anders konden we wel ff meeten!


Ik ben ook geweest.
Dus dan heb je mondriaan ook gezien.
En zij uit sneek, was trouwens ook mooi met dat paard die op die kar moets springen
Ik kan je niet zeggen waar ik zat, want we zaten overal en ergens Haha!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:33

Ik ben ook geweest!!!!
Samen met Aniek (Tha_Niekje)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:24

ik zag dat mijn instructeur meedeed in het Z of ZZ en iets van 3e werd ofzo!

en je hebt Bodien dan ook zien springen, zij deed mee bij de M pony's! en ze werd 1e!!!!!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:38

ik ben ook geweest uhm woensdags vanaf 11 uur `s ochtends tot 19.20 toen moest ik rap naar mijn eigen rijles Haha! maar heb me hier perfect vermaakt... moesten ook een aantal mee springen van onze manege
alleen dat ging knap beroerd jammer genoeg ...

en ben vrijdag avond ook geweest kan nou niet echt zeggen dat ik het een geweldige avond vond heb me knap verveeld daaro ... toen het internationaal springen begon om de interpolis prijs was ik zo gaar dat ik maar naar huis ben gegaan :S

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:41

oohh bengel ik ben vrijdagavond ook geweest maaer ben je niet tegegekomen!
wat ik erg zielig vond is trouwens die hangende politiehonden....