Boktmeeting: strandrit in Noordwijk aan Zee

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Boktmeeting: strandrit in Noordwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 16:25

Hooi,

Wie heeft er zin in een boktmeeting in de vorm van een strandrit (in Noordwijk aan Zee)??

Je kan daar in de buurt een paard huren, maar natuurlijk ook je eigen paard meenemen.....

Over een datum heb ik nog nie nagedacht, wil eerst even weten of er genoeg interesse is..... (Irene (Renza) gaat iig mee


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:31

Misschien kom ik wel, als er nog iemand gaat uit mijn omgeving en die heeft een plaats vrij in de trailer kan ik mijn eigen paard meenemen, en anders wil ik er wel eentje huren.
Maar ik moet er nog ff over nadenken.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 20:01

ik heb er ok wel zin in.
denk alleen niet dat ik met kvika mee kan komen Boos!
maar ja een huurpontyje is ook wel weer eens een keertje leuk Verward ( hoop ik)

nou nu maar afwachten wie er nog meer mee willen en wanneer we het dan gaan doen.

tja....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:05

Ik wil wel mee! Maar heb geen vervoer, helaas. Misschien kan ik iets regelen met !Ellen! Schijnheilig

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:14

Nou ik wil heel graag mee!
Liefst als het kan met smiles.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 06:44

Jaa dan kan ik SMiles een keertje zien! Cool

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 08:53

Hee das dicht bij mij, dus ik wil ook wel mee. Alleen moet mijn paard eerst beter zijn.

sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:35

ik kan wel mee ik woon ook dicht in de buurt en het komt echt wel goed met flame en anders huur je toch een paardje
Haha! Clown Verward Huilen Verdrietig Pling Koe

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:06

Ik ga dus ook mee.....

Maarreuh... bedacht net dat een strandrit in de herfst/winter beetje lastig gaat.....

Maarja... we zien wel...

Gr. Irene

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:10

Volgens mij gaat het in de herfst beter dan midden in de zomer!? Verward

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:16

Ja, da's waar Haha!

Maar dan moeten we het wel snel regelen... want echt in de winter gaat denk ik niet...

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 20:19

hoi allemaal die mee willen ,

leuk dat jullie zo veel enthousiasme tonen . het moet idd wel een beetje snel geregeld worden , maar dat is wel mogelijk , denk ik . er zijn verschillende manege's waar je paarden kan huren . daarvan ken ik er 2 : manege Bakker ( ken ik alleen van naam ( wie heeft meer info over deze manege ? )) en manege A. meeuwennoord en zn. . van deze manege heb ik het adres en telefoonnummer . wie heeft er een idee over de datum waarop de strandrit kan plaatsvinden ?

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:10

Ik ken beide maneges maar ik vraag mij af of je zomaar een paard mag huren. Niet alle maneges vinden het goed dat hun paarden in contact komen met vreemde paarden. Ik weet niet of dat een probleem kan worden, misschien weet iemand anders daar meer over?

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:31

Wat ik ervan weet, is dat je bij beide maneges alleen onder begeleiding wegkunt. Volgens mij zit het probleem hem niet zozeer in de vreemde paarden.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 13:59

Ja idd fitz ook dat is geloof ik zo. Maar ik wilde onlangs bij manege bakker meerijden met een groep in de duinen met mijn eigen paard, maar dat leek hen zeer onverstandig aangezien er een grote kans was dat mijn paard in elkaar gemept zou worden. Of het in de praktijk echt gebeurt weet ik niet maar ik ga het risico niet nemen.

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 19:48

hoi everybody ,

volgens mij zitten wij met een probleem ... enkele mensen zitten zonder paard en moeten er een huren en dat is niet goed mogelijk ( daar was je zelf , denk ik wel achter gekomen ) . wie heeft een oplossing ?( of denkt dat hij die heeft ) . pb die oplossing even naar me toe ( wel graag serieuze reacties ! ) . en wie willen nog steeds die rit maken ?

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 19:55

Ik wil wel mee, maar dan kan ik ditta of Gerrie niet mee nemen want ik zou niet weten waar ik een trailer van daag zou moeten halen!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:01

Van Meeuwenoord zie ik ook wel 'ns hele kleine groepjes rijden, dus misschien dat je daar ook wel een paar paarden kunt huren. Bij Bakker kan dat volgens mij niet. Die rijden alleen in grote groepen met alleen manegepaarden naar mijn weten. Maar, je kunt 't natuurlijk altijd proberen.
Dan heb je ook nog manege Smit en manege Langeveld. Bij Smit kun je ook alleen onder begeleiding mee, bij Langeveld weet ik niet, dat zou je kunnen informeren.

Als ik weet wanneer jullie gaan ga ik misschien ook wel mee, is voor mij vlakbij!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 18:47

Wel balen zeg Boos!
Leek me net zo leuk, zo'n boktstrandrit!

Maarreuh... kunnen we (als het echt niet anders kan) niet gewoon onder begeleiding gaan?

Gr. Irene

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 17:15

He Gaby, Irene(renza), en de rest, ik wil ook wel mee!
Waarschijnlijk mag ik wel van mijn moeder!
Maar Gaby, jij hebt zelf ook geen paard!
Ik heb wel al een keertje gereden bij een klaine stal in Noordwijk. Daar ging wel begeleiding mee...
Was een soort manege, maar ik weet niet meer hoe het daar heet.
Ik reed daar op een 4 jarige merrie, die nog niet zo vaak was buiten geweest, ze is nu 5 jaar denk ik.
Waren alleen maar paarden geloof ik.
Het was daar niet zo duur, en heel gezellig!
En iedereen huurde daar een paard, en er was er 1 met haar eigen paard, meer weet ik niet meer!
Owja Gaby, Irene, misschien dat we ietst via de manege Zilverster kunnen regelen?
Die hebben toch ook altijd een buitenrit in Noordwijk?
1 van die paarden daar, heet Platvoet, daar zat mijn zus ooit op.
xxxxx PP (Eefje)

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 18:32

eefje , ik denk niet dat manege zilverster zit te wachten op een strandrit met ruiters uit heel nederland . de mensen op manege zilverster kennen de bokkers immers niet . voor de rest , bedankt .
mocht de naam van de stal waar je reed je plots te binnenschieten , zet dat op bokt !( of pb me even ).

Nouvel , bedankt voor de informatie . weet jij toevallig het telefoonnummer van manege Langeveld ? pb dit even , dan weet ik dat en kan ik met die mensen over de strandrit bellen .

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:17

Manege Langeveld ben ik een keer geweest, maar die paarden waren vrij druk. Maar dat kwam geloof ik omdat ze al een tijd binnen hadden gestaan en ineens weer een strandrit gingen maken.
Het zag er toen (dat is een jaar of 8 geleden) niet zo verzorgd uit. En ik kreeg een veel te groot paard (ik was 12). Ik weet niet hoe het nu is en of we misschien op een verkeerd tijdstip waren gekomen, wat ik eigenlijk wel vermoed.

Mijn instructrice vond de westkustruiters een leuke manege, met leuke paardjes. Ik ken het verder niet maar misschien is dat ook een optie. Ligt ook in Noordwijk nl.

Groetjes

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:25

lijkt me hartstikke leuk zoiets, alleen dat was beter geweest in de zomer, want nu is het ijskoud op het strand!!!
Naja ik zou wel willen, maar ik heb geen paard en ik denk dat jullie twee keer zo goed rijden als ik!!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:35

Denk eerder dat jij 2x zo goed als mij rijdt Scooby Haha!
En een paard kan je (als alles goed gaat) huren (heb zelf ook geen paard...)
Dusseuh.... gewoon gezellig meegaan!!!

Gr. Irene


Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 20:30

maare, kan je nu wel een paard huren of neit??

Just say yes, just say there is nothing holding you back..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers