Het gekste wat jouw Tinker heeft uitgehaald?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Het gekste wat jouw Tinker heeft uitgehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 14:07

Tinkers zijn soms een beetje vreemd.......Wat is het gekste wat jouw Tinker heeft uitgehaald?

Toen ik Vasthi vorig jaar op stal ging zetten en haar halster afdeed is ze weer haar stal uitgerend (stom Frusty , ik stond aan de verkeerde kant, maarja ze had een bak biks dus wie verwacht dan dat ze de stal weer uitrent).

Ze rende eerst in de richting van haar stalmaatje die net de hoek om kwam, daarna draaide ze om en rende in volle galop in het schemerdonker, terwijl het hardstikke glad was door het schrikdraad bij een van de Arabische hengsten die bij ons op de boerderij staan. Daarna kwam ze doodleuk teruggedraafd en liep ze tevreden haar stal in om zich op haar eten te storten.

Die Arabische hengst stond te trillen als een rietje en ik was al lang blij dat ze niet gewond waren of dat Vasthi in volle vaart onderuit was gegleden.Volgens mij wilde ze gewoon nog even de benen strekken voordat ze op stal ging Verward , raar paard!

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:53

Jeetje, ik kan om zoveel dingen lachen... Knipoog

Een van de grappigste dingen vind ik toch wel het feit dat ze graag theelepeltjes draagt.... Als ze losloopt in de bak gaat ze altijd op zoek naar kopjes waar nog theelepeltjes in zitten. Die probeert ze dan netjes vast te pakken met die dikke lippen en dan loopt ze supertrots rond met dat ding uit haar mond de hele bak rond

Als het slecht weer wordt en ze vind dat ze koud en nat genoeg is, komt ze zelf vanuit de wei naar de stal gelopen. Menig draadje (met stroom erop overigens) is al geknapt...

En als mevrouw ongeduldig wordt, of graag snel wat lekkers wilt, doet ze zelf haar staldeur open (kan natuurlijk alleen als 'ie niet op slot zit). Dat kan ze ook op commando, dus daar hebben we menig penny-meisje al verbaasd door doen kijken... OK dan!

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:03

Ik reed toen de tinker van een vriendin. Die had er een handje van met de ruiter er nog op door de veel te smalle en lage deur naar binnen te stormen. En als ze in de wei weer een dolle bui hebben zie je Dribbel de shetlander met Max de tinker ( 1.60m) tikkertje spelen, waarbij dribbel meestal nog wint ook. Ook pakt Max wel eens een kip op om hem te leren vliegen, maar dat leert hij van de ezel

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:29

Fayette ging als enter en twenter zijnde regelmatig alleen op stap. Destijds stond ze nog in de opfok en met enig regelmaat stond ze in de verkeerde weide. Terug zetten had meestal weinig zin want dan stond ze een uur later weer ergens anders. Zomers, 's winters, als madam zich verveelde ging ze op stap (bij de buren is het gras immers altijd groener en je bent een tinker of niet Haha!). Dat weerhield haar trouwens vooral 's winters er niet van om direct weer vooraan bij het hek te staan als haar vriendinnetjes op stal mochten. Gewoon in snel treinvaart onder de draden door kruipen en ze stond weer met haar neus vooraan *LOL*
Tegenwoordig breekt ze niet meer uit, nu ligt ze alleen op haar knieen het gras aan de andere kant van het schrikdraad op te peuzelen Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:40

tstomste was met een buiterit (meeting kuiderbos) toen mijn paard bedacht dat zijn baasje die een shaggie aan het rollen was niet intressant genoeg was en hij het op een lopen zette naar het grasveld... en ik dr maar achteraan hollen ...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:41

tstomste was met een buiterit (meeting kuiderbos) toen mijn paard bedacht dat zijn baasje die een shaggie aan het rollen was niet intressant genoeg was en hij het op een lopen zette naar het grasveld... en ik dr maar achteraan hollen ...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:07

Mijn moeder loopt met krukken en die vindt Yorghos wel erg interessant. Pas stond hij heel lief aan mijn moeders hand te lebberen en had hij opeens een dop van een van haar krukken in zijn mond. Driftig kouwen natuurlijk Haha!
Ik bijna tot mijn ellebogen in zijn mond om die (plastic) dop te redden...

* To Belg, or not to Belg *

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:14

mmm er voor zorgen dat mijn vriend afgelopen januari een iets verlate nieuwjaarsduik nam. Eer dat die vieze slootlucht uit zijn kleren was Knipoog. vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij was toen ie druipend naast het paard terug naar stal liep. Het gebeurde gelukkig wel dichtbij stal.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:25

Ik was aan het wandelen met mijn knollie maar hij had geen zin meer en is dus maar naar de stalling teruggerend. vond ik persoonlijk wat minder natuurlijk.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:51

Lin wilde niet over de hindernis heen met los springen en sprong toen maar over het hek van de bak heen om aan de andere kant wat grassprietjes weg te peuzelen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:31

Rhona stond afgelopen voorjaar in het paddock lekker haar biks op te peuzelen, toen ze ineens vanuit stilstand over het hek sprong (1.20m hoog!) Ze redde het alleen net niet.
Terwijl ik met mijn hart in mijn keel aan kwam rennen, redde zij zichzelf, en kwam ze toch nog op 4 benen terecht. Vervolgens liep ze naar het dichst bijzijnde stukje gras, en begon er lekker aan te knabbelen.
Nadat ik haar benen gecontroleerd had, en haar weer terug zette in het paddock, bedacht zij zich dat haar biks nog niet op was! Dus ze at verder alsof er niets gebeurd was. Schijnheilig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:27

Ik had Snowdon een keer in de binnenbak bij mijn vorige stal in Etten-Leur, ik joeg hem ene beteje op, maar hij wilde niet. Toen liep hij tegen de schotten op en duwde zo alles weg.... Die zware schotten waren nog nooit van hun plek afgeweest zonder een trekker ofzo erbij te halen....

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:54

Ik wilde met Jodie een beetje grondwerk gaan doen. Ik heel netjes een stuk afgezet. Liep met haar naar binnen. Limt dichtbinden. Haar wegjagen en hoppa daar ging mevrouw in volle galop onder het lint door de bak uit. Gelukkig kwam net iemand van stal eraan lopen en die kon haar opvangen. Nou ja, dan maar rijden zonder zadle in het afgezetten stukje. Toen we klaar waren weer terug richting stal. Bij het hek Jodie los laten staan, want dat hadden we immers al een paar keer geoefend en dat ging goed. Ik netjes het hek open. Wil ik Jodie pakken rent ze weer in volle galop weg. Gelukkig kent ze goed dr weg naar de voerbak.
Af en toe is het zo'n grapjas.

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:12

Het leukste en gekste aan Nuala vind ik de "gesprekken" die we kunnen hebben:

Nuala staat bijvoorbeeld op stal, hoofd over haar deur heen

Nuala: *schud hoofd opvallen heen en weer* "Baasje, baasje KOM HIER"

Esme: *loopt naar Nuala toe* "wat is er gek paard?" *doet poging tot aaien*

Nuala: "Ga weg stom mens, je staat veel te dichtbij" *oren in nek*

Esme: "He wie denk je wel dat je bent!? Oren in je nek? Doe eens ff snel normaal!!"

Nuala: *toont achterste*

Esme: "val dood ik ga wat anders doen" *loopt weg*

Nuala: "Nee niet WEG gaan!! KOM TERUG!!!" *schud weer met hoofd*

Esme: "Ik snap niks van jou, kom hier dan, gaan we knuffelen"

Nuala: "ZUCHT, ok, je mag me kriebelen"

* 10 minuten van lief doen volgt*

Nuala: "Nu is het genoeg, ga nou maar weer weg"

Esme: "oké doei!"

Nuala: "NEE baasje NEE!! Kom terug!!"


Whahahahahahahahaha Ik lig zo in een duik met dat paard, die spoort niet hoor!! (daarom passen we zo goed bij elkaar)


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:25

Sox eet waterijsjes netjes van het houtje af. Als ik een lange buitenrit maak stoppen we vaak bij een rijdende frietwagen aan de hei waar ik koffie neem. Sox weet in de verte al waar we heen gaan en ondanks de enge generator loopt ze kwiek en onvervaard naar de wagen. Ze krijgt dan zo'n raket en is dé bezienswaardigheid bij de toeristen. Ze eet hem heel netjes op en zou het liefst ook de koffie en een bak patat opeten, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Verder is ze altijd heel nieuwsgierig op rit, wil overal stoppen en kijken maar niet te lang. Ik denk dat ze op zoek is naar een mooie man, maar die zien we niet veel. Kleine shet-mannetjes of veulens maar die voldoen niet. Ik denk dat je met een tinker nooit uitgepraat raakt, ze zijn allemaal wel apart van karakter.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:30

Spix'je kleed zichzelf uit *LOL* ... als hij op stal staat, en z'n halster blijft om (meestal omdat de merrie in de aanpalende uitloop zit of kan en soms omdat ik te lui ben ... kuh kuh .. ) moet ie z'n halster om houden van mij. Als het ding hem dan gaat storen doet hij het erg handig uit . "krab krab" achter oor rechts, schuur schuur oor links aan de voerbak, even debiel schudden met z'n hoofd, en daar gaat het halster Haha! ... Dan neemt ie dat ding in z'n mond (mag in de stront liggen hoor, hij pakt het toch), gaat het triomfantelijk rondzwieren, en komt het vervolgens buiten gooien OK dan! ... STRIPPEN *LOL*

Als hij zelf z'n stal vies begint te vinden schijt ie over de deur zodat ik er zeker niet naast zou kijken (uh staan .... Schijnheilig )

Hij heeft ook al een staldeur in twee geduwd met z'n mega-kont Bloos! , s'morgens vroeg, ik doe het rolluik van voor het (ENORME) raam omhoog, staat daar doodleuk een tinker te kijken in m'n huis *LOL* Dat deed raar hoor Haha!
Als hij trouwens in de tuin loopt, en het schuifraam staat op een kiertje zodat ie niet naar binnen zou kunnen ; krijgen we wel vaker een tinkervoet tussen de deur te zien Tong uitsteken

En dit voorjaar, m'n pa was hier om de keldertrap te helpen plaatsen. De tinker liep in de tuin (zoals wel vaker, hij eet daar liever dan in de wei Vingers aflikken), m'n man liep al de hele tijd in en uit ons huis, deur bleef open staan .... je kan het al raden, ineens komt m'n pa met z'n hoofd boven de vloer kijken waar mijn man blijft, die komt net binnen met in z'n kielzog ... ja hoor, Spix'je!! Hij stond doodleuk achter hem in huis *LOL*

EN ook deze zomer ... meneer liep alweer in onze tuin, en Peter (man) was wat spul aan het verzamelen voor naar het containerpark te brengen. Dus van voor naar achter, de hele tijd. Het poortje bleef open staan. De tinker komt normaal NOOIT uit zichzelf aan het poortje, deed ie dus nu wel hé Schijnheilig Spix'je staat even te kijken, links, rechts, vind alles wel boeiend en .... HUPSAKEE, weg ermee *LOL*. Spix'je ging aan de wandel, mooi na een kleine uitwijking op straat (Gelukkig geen auto's, t'is een drukke baan, dus echt, gelukkig!) het fietspad op, een right-turn het maïsland op, en hij liep daar met z'n staart omhoog te showen *LOL*. Bij de mensen die daarnaast wonen hadden ze net bezoek op de terras, en je had die moeten zien kijken *LOL* ... We konden hem meteen terug vangen in het voorbijrennen, het zal wel niet z'n idee geweest zijn, want hij ging echt hard, het was echt in een reflex "grits" dat Peter hem bij z'n halster beet had Clown

Ook voorbije zomer, we zijn gaan wandelen, krijgt ie even wat "aandacht" van bezoek die net aankomt bij een huis, meisje moest behoorlijk haar plantje afschermen die ze mee had voor het bezoek, het leek Spix een lekker ding te zijn Haha!. De deur gaat open, mensen gaan half en half naar binnen, en ... jawel hoor, Spix'je voelde zich ook uitgenodigd *LOL*, stonden ze daar met een hengst in de gang Schijnheilig

Hij heeft deze zomer nog op een man die hem een emmer water aanbood op de tenen gaan staan Schijnheilig , die man mompelend vloeken dat die "rotbeesten" dat altijd doen bij hem, gaat Spix nog een potje grondig in die vent z'n nek zeveren ook Schijnheilig *LOL* (tja, wie gaat er nu aan z'n voet staan wrijven Tong uitsteken)

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:34

het leuke van tinkers is dat ze eigenwijs en supereerlijk zijn OK dan! Mijn merrie dit jaar voor het eerst op het land met 9 anderen paarden. Wat doet deze dame (ik was me rotgeschrokken bij het land aan gekomen paard weg) Mevrouw is de sloot doorgegaan op bezoek bij een andere tinker in een ander landje. De modderbaal maar even teruggezet in haar eigen land ,waar ze op haar donder kreeg van vriendlief haflinger Avanti.
Gelukkig is het bij een keer gebleven want het komt regelmatig voor dat paarden in de slootvast blijven zitten.
Voor haar vreemde mensen van het land jagen is een specialiteit.
Mijn o zo lieve tinker is dan een draakje. OK dan!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:42

whahahaah sonjabelgium .. om die van jou lig ik echt in een deuk!
wat een tinker *LOL*
geweldig Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:57

Ik heb gewoon een tinker met humor Tong uitsteken We hebben echt al erg veel grappig dingen met hem gehad, en dan staat ie zo "onschuldig" te kijken hé Haha! Kan je niet kwaad om/op zijn gewoon!
Een paar weekjes terug had een buurtbewoner (op mijn vraag) z'n afgemaaide maïsplanten in het weiland gegooid, beest heeft een dag met zo'n sliert rond gelopen net achter z'n oren Haha! Echt maf beest heb ik, en bloedernstige blik erbij ...
Komt ook doodleuk net naast me mesten als ik het weiland aan het uitmesten ben, en z'n fjordenmaatje heeft het ook al door ... staart omhoog en hupsakee Haha! (met wat geluk "vang" ik nog iets op de schop dan Haha!, zal toch 's moeten proberen om de kruiwagen onder z'n kont te parkeren snel Tong uitsteken)
Denk wel dat het scheelt dat ik de beesten aan huis heb en als ze op de wei lopen in het dorp ben ik daar vaker een hele namiddag, dan zie je al 's zoiets .... vele mensen zouden wat vaker moeten observeren, het is echt erg gaaf Knipoog
Wat doe je trouwens als tinkerbeest NIET langs het poortje wou (ja, zelfde poortje waar ie de benen genomen heeft dan later)? Garagepoort omhoog, tinker binnen, door de berging, achterdeur open, en gewoon zo naar achter dan Tong uitsteken Maf beest vond dat helemaal niet eng Verward
Wist je trouwens dat tinkers zo'n waterbakje maar niets vinden??? De mijne wil een waterbak naar zijn maat in de zomer, en drinkt uit het zwembad Clown

M'n andere doen niet onder hoor, de merrie die een jaar weg is slaat werkelijk alles ...

Op een morgen liep ze gewoon langs het open schuifraam naar binnen (er was toen nog niet eens wei afgezet), ik had het meteen gezien, maar Clown dat ik ben, niets gezegd, gewoon kijken Knipoog ... beest gaat eerst aan tafel, boterham met honing eten, daarna de borden (tupperware, dus onbreekbaar en veilig) met ontbijtgraan leegeten met melk en al (het is op dat moment dat m'n man het opmerkte en dus ook het vervolg kon zien) ... liep vervolgens naar het voorraam (we sliepen beneden omdat we boven nog aan het werken waren), ziet de luchtmatras liggen .... en je mag het geloven of niet, ze gaat in de hal net voor de wc schijten (het kamertje wc, niet de wc op zich), keert terug, door de knie'tjes en ... *LOL* Ja hoor .... op de matras met 'r kont ernaast Clown Haha! Ik heb zo hard moeten lachen dan met haar!!!!! Ze wou niet eens terug naar buiten dan langs achter, we hebben 'r dan via de voordeur naar buiten gedaan. Haar dochter kwam als veulen de keuken binnen gelopen, checken of er niets te vreten viel (da's meteen de reden waarom m'n fruitkom gevuld is met ajuinen en look en m'n ajuinenbak met fruit Tong uitsteken ... en de fjord weet erg goed waar het eten bewaard is bij ons in de berging Haha! ...

Da's één van de nadelen denk ik van paard in UH aan huis Haha! Haha! Haha! Zolang ze zonder ijzers lopen vind ik het niet erg dat 'r eens eentje binnen komt, maar de laatste keer was het toch niet niets om die fjord uit die voerbak te krijgen Vingers aflikken Clown

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:06

king (me ex-tinker voor mensen die het niet weten) heeft een keer een sliding gemaakt door de wei,
er was een soor van een meter of 5, daarna kwam er een hek (normaal dan) dat hek lag ergens aan de kant, samen met een betonnen blok waarmee het altijd in de grond was gebleven. en king... ja die stond lekker in het vette gras en had geen schrammetje, terwijl het hele hek in de kreukels lag met stroomdraad en al, haha

ook is hij dwars door de bakrand gegaan, eroverheen (1.20m) en een keer een poging gedaan tot springen en toen bleef hij hangen met zn achterbenen,
dus voorbenen uit de bak, achterbenen in de bak, haha zn benen waren iets ontveld, maar hoe hij er weer uit is gekomen, ik weet het niet meer, was zo in de stress toen, haha
volgens mij heeft ie zich toch afgezet op de bakrand zodat die afbrak, hahaha

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:44

Het leukste was toch wel dat Gam vorig jaar, in de 2e week na aankomst, al snel met 4 poten in de kuilvoerbak stond i.p.v. midden in de blubs. en moet je denken dat die voerbak zo'n 40 cm. boven de grond stond en uit 1 vierkante meter pallet bestond. Haha! helaas geen foto van... Boos!

iets minder grappig vond ik zijn ontsnapping achter huis, zo de sloot door en de 2.5 meter hoge berm aan de andere kant op geklauterd. Boos!

wel heb ik geleerd dat het bijzonder inventieve beesten zijn!


p.s. sonja, kijk je uit dat je geen opvoedingsproblemen met hem krijgt als hij gaat puberen?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Sharmila

Berichten: 4798
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 02:06

Mijn tinker is een keer losgebroken en een superdrukke weg opgerend. Iedereen in paniek en erachteraan met auto's enzo (ja mijn tinkie kan hard rennen). Hij rende in een rechte lijn naar het sjiekste restaurant van de stad en bleef daar stilstaan........toeval??.........

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:36

Ja hoor Pellie, als hij "te" gaat puberen zal ie alsnog een lichaamsdeel inboeten Knipoog. Dat hebben we samen beslist. Zolang hij in de hand braaf blijft heb ik geen problemen met geintjes van hem, maar als hij in de hand of tegenover m'n kinderen zou gaan "acteren" is het afgelopen. Dan is het een éénmalige collecte in stroo'tjes en kunnen de mensen die een rietje willen die alsnog krijgen dan Knipoog
Tot nu toe is hij erg braaf met de kinderen, ze lopen zo tussen de fjord en hem in, en die twee kwajongens zijn dan echt rustig en braaf. Ik heb enkele weken terug 's één een pets op de kont verkocht met de mestschop omdat ze te dicht kwamen ravotten en reken maar dat ie het onthouden heeft (was fjord overigens), ze maken een ruime bocht nu rond me *LOL*

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:45

Citaat:
Fayette ging als enter en twenter zijnde regelmatig alleen op stap. Destijds stond ze nog in de opfok en met enig regelmaat stond ze in de verkeerde weide. Terug zetten had meestal weinig zin want dan stond ze een uur later weer ergens anders.


´Nichtje´ Abby deed precies hetzelfde. ´t Zit blijkbaar toch in de familie...

Overigens heeft Abby het afgelopen zomer niet gedaan OK dan! , maar ze deed het wel weer toen ze de eerste keer bij haar nieuwe baasje het land opging. Die dacht een springer te hebben gekocht, maar Abby is net zoals Flet een echte ´kruiper´!

Meagan vindt het geweldig om mensen te ´stalken´ en zich overal mee te bemoeien. Kindertjes in wandelwagentjes vindt ze het toppunt van schattig en ze steekt dan ook het liefst haar hoofd in zo´n wagen... Groepjes mensen die staan te praten op straat zijn ook erg interessant, daar schuift ze graag tussen voor de gezelligheid als ze de kans krijgt.

Meagan zit ook graag op haar billen in haar stal. Soms ligt ze te slapen en dan is er iets wat ze eigenlijk niet wil missen en dan gaat ze even zitten om te kijken (of om het appeltje aan te nemen wat mijn instructeur als hij de laatste ronde doet ´s avonds laat) en als ze weet wat het is gaat ze weer lekker liggen...

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:28

Dit zijn van die verhaaltjes die bevestigen dat wij het gaafste ras van de wereld hebben he?! OK dan!

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers