Flapuit, valt daar iets aan te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Flapuit, valt daar iets aan te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 22:19

Ik ben dus een enorme flapuit, ik gooi er soms dingen uit waarvan ik achteraf denk 'Dat had ik beter niet kunnen zeggen.' Vooral in mn vriendenkring, en dan is het helemaal vervelend omdat het soms wel eens verkeerd overkomt, het gaat van mond tot mond, et voila, onenigheid. Maar ook als ik ergens mee zit, of als ik een jongen leuk vind, vertel ik het aan iedereen die het maar horen wil (oke, niet iedereen). En dat terwijl ik beter mn mond kan houden, zeker als ik wil dat het niet bij die jongen terecht komt. Nou zijn er wel mensen die ik echt kan vertrouwen en hun mond houden als ik dat vraag, maar meestal denk ik er op dat moment niet echt over na, ik roep dingen en vergeet meestal te zeggen dat ze het stil moeten houden. En daardoor kom ik nogal eens in de problemen.

Iemand tips waardoor ik mezelf m'n mond kan leren houden? Ik kan nog zo vaak m'n kop stoten door wat ik verteld heb, dan ben ik ff stil en daarna begin ik weer...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:21

Bij mij helpt niks Het wordt wel beter in de loop der jaren merk ik, maar echt bewust gaat dat niet. Tel tot 100 en denk, naja ik zeg maar niks....

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:57

wat bij mij helpt, want ik ben ook zo'n flap uit....
2x denken over iets wat je wil zeggen, dan reageer je maar wat later maar ben je wel zeker over wat je zegt...

Hou van me liefje!!!

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:00

het wordt wel minder... iig, bij mij wel
ben nu 18, en flap al iets minder dingen er zo uit dan n jaar of 4 terug. Ook kan ik me nu meestal als ik toch iets verkeerds heb gezegt, me makkelijk verwoorden om t weer goed te zetten.


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:22

Ja hoor, daar is nu iets aan te doen. Er is nu een chirugische ingreep waarbij de onderste tongpezen (pesus flappititus) doorgesneden worden. Gegarandeerd een einde voor uw problemen.
Laatst bijgewerkt door 796285 op 16-10-03 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:28

ik ken het...
zeg gelijk wat ik denk, kan er nog al eens verkeerd uitkomen..

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:12

Breezer schreef:
wat bij mij helpt, want ik ben ook zo'n flap uit....
2x denken over iets wat je wil zeggen, dan reageer je maar wat later maar ben je wel zeker over wat je zegt...



Daarom krijg ik vaak te horen dat het zo lang duurt voor ik antwoord Schijnheilig
Dat betekent meestal dat ik iets heel banketstaaf in mijn hoofd had om te zeggen maar dat in andere woorden aan het vertalen ben. Soms zeg ik nog weleens foute dingen, bijv. tegen die ene leraar waar ik altijd hele komische discussies mee heb.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:36

Welnee.. gewoon lekker spontaan blijven dan slijt vanzelf wel.... en als ze het niet bevallen.... dan laten ze het maar....
Ik ben ook zo'n flapuit, en soms trap ik mensen ook flink op hun hart maar ze weten dat ik het niet rot bedoel.
Dus blijf lekker spontaan..... en lach...

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:44

Dat heb ik altijd als ik het ergens niet mee eens ben...Dan kan ik zomaar opeens schreeuwen terwijl ik de hele tijd stil was: Daar ben ik het absoluut niet mee eens!!!...De mensen die er dan bij zijn schrikken zich dan dood...Lastig is het wel maar ik zou er niks aan veranderen...Zo ben jij en daar moeten je vrienden maar rekening mee houden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 bezoekers