Nog meer stijldansfanaten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Nog meer stijldansfanaten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 20:42

Ben nu 3e jaars en ik vind het echt helemaal geweldig, ben helemaal fan! Leef er gewoon naartoe, is op woensdag, net als ik vroeger naar de zaterdag leefde voor mn rijles. Nog meer mensen die fan zijn, net als ikke? Haha!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:48

Ik deed het wel altijd heel fanatiek, heb ook nog wedstrijden gedanst en dat ging altijd super, we kwamen nooit thuis zonder beker.. Helaas stopte mijn danspartner ermee vanwege zijn studie, maar als ik een goed iemand vind, zou ik zo weer beginnen..
Laatst bijgewerkt door youngster op 15-10-03 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:50

*meldt zich*
Vind het heerlijk om te dansen. Ben niet iemand die graag wedstrijden danst, maar vind hetwel leuk om gewoon te dansen. Mijn danspartner is alleen op het moment geblesseerd en dat is wel balen. Dan maar in mijn eentje techniek oefeningen doen. Is eigenlijk heel erg goed voor mij om te doen Lachen

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 20:57

Heb nu ook een vaste danspartner waar ik al 3 jaar mee dans en die goed bij me past qua lengte en passen enzo, dus zolang ie doorgaat ga ik ook verder. En anders schakel ik over op een andere! Haha!

Kreeg vandaag nog een complimentje van de lerares, en ook nog van een oudere man uit de parenles na ons, dat t er goed uitzag! Leuk om te horen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:04

ik heb 7 jaar lang aan stijldansen gedaan, intensieve trainingen en wedstrijden tot aan NK's.

Amor Vincit Omnia

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:10

Wil zich melden Haha!

Maar ik/we hebben nog geen tijd gehad om eens te kijken en in te schrijven, maar ik hoop dit jaar nog eens te kunnen beginnen...

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:56

wij hebben vorig jaar ook twee cursussen gedaan omdat we volgend jaar gaan trouwen, we vonden het wel erg leuk maar we zijn gestopt omdat het heel druk was en je haast geen aandacht kreeg(20 paren in een les)

ONDERSCHRIFTLOOS

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 22:02

Dat probleem hadden we in het begin ook, veel paren in een les, maar dat werd opgelost door de groep te splitsen en dan ging de ene helft ff zitten en de andere helft dansen. En iedereen krijgt genoeg aandacht, ze zien bijna alles! Echt OK dan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:09

Ik heb top 3 gedanst maar onze dansschool is opgedoekt en mijn partner had een vriendin gekregen waar hij mee verder wilde dansen. Ben altijd fanaat geweest en als ik een partner vind zou ik graag weer beginnen...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:12

Geen stijldansfanaat, maar wel salsa- en tangofan Lachen Heb van allebei les gevolgd, en idd, ik keek daar ook altijd naar uit, heerlijk ontspannend! En ik ga al even graag naar een tangosalon met allemaal oude mensjes als naar een fuif... Nu is er ff een break omdat mijn vorige danspartner mijn ex-danspartner is & mijn huidige danspartner (mijn vriendje Lovers ) het te druk heeft op zijn werk, maar volgende smeester vliegen we er weer in! Ik kan amper wachten! Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:14

Special Latin cursus heb ik ook gedaan.. Salsa, mambo, merengue...
Ook handig in de kroeg trouwens, als ze weer een salsa draaien Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:39

Ah, Argentijnse Tango, daar wil ik nog wel meer in leren. Even zoeken in mijn hoofd en ik weet de basis weer, maar meer lijkt me wel leuk om te kunnen.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 01:22

Ik heb meer dan twee jaar fanatiek gedanst, maar toen moest mijn partner om die tijd werken en moest ik ineens een nieuwe partner vinden. Helaas klampte mijn geestelijk gehandicapte buurjongen zich gelijk aan mij vast en kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om nee te zeggen. Frusty

De eerste les was hij heel stil, maar elke week kreeg hij meer praatjes en moest ik aldoor aanhoren hoe hij eventjes naar Bangkok was geweest, met één hand 300 kilo kon tillen, een groep kleuters tot moes had geslagen, etc. Het kwam er nog bij dat hij absoluut niet kon dansen en ik hem door de danszaal heen moest sleuren, terwijl hij ondertussen vrolijk mijn tenen tot moes trapte. Scheve mond

Daar kan ik mee leven, maar het ergste was dat hij zo vreemd danste dat hij iedereen in de zaal fikse klappen verkocht en er dan heel hard om moest lachen, zodat ik aldoor half achterstevoren moest dansen om iedereen excuses aan te bieden. Tja, toen was de lol er wel van af, zeker aangezien ik toch steeds meer giftige blikken onze richting op zag gaan. Ik heb een aantal keer geprobeerd om het aan hem uit te leggen, maar hij had het niveau van een 6-jarige en hij begreep het gewoon niet, dus toen hield het voor mij op.

Jammer, want ik vond het erg leuk toen ik nog met mijn vorige partner danste.

Kerstmuts

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 01:35

Tot de stijldansfanaten wil ik mezelf nog niet rekenen, maar mijn man en ik hebben er nu 4 lessen op zitten en ik vind het erg leuk !!
Helaas heeft mijn man 0-gevoel voor ritme Scheve mond , maar hij doet wel flink z´n best Ach gut . Ik hoop dat ik hem nog wel kan overhalen voor een tweede (vervolg) cursus Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:52

youngster schreef:
Ik deed het wel altijd heel fanatiek, heb ook nog wedstrijden gedanst en dat ging altijd super, we kwamen nooit thuis zonder beker.. Helaas stopte mijn danspartner ermee vanwege zijn studie, maar als ik een goed iemand vind, zou ik zo weer beginnen..


Sluit me er bij aan... alleen stopte mijn danspartner niet voor zijn studie maar omdat hij een vriend kreeg hahahahaha.....
Jammer voor mij maar ik heb wel 8 jaar de grootste lol gehad.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Ingrid S.
Berichten: 27
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:01

*steekt vinger op*
Ik ben nu begonnen aan m'n derde jaar, ik vind t echt geweldig! Helaas is t maar één keer per week........ En natuurlijk vrijdansen eens in de maand. Haha!
Ik dans samen met m'n vriend, best 'gevaarlijk' mocht t uitgaan, maar ja dat zien we dan wel weer. (gebeurt vàst niet Tong uitsteken )
Doordat we nu vaste danspartners hebben, hoeft er niet meer gewisseld te worden en dat is wel heel erg fijn. Sommige mensen hebben echt geen richtingsgevoel...
Ik vind dat eigenlijk best raar, dat ze de maat van de muziek niet lijken te horen. Iemand suggesties hoe dat kan??

'Spring is in the air'
'Why should I?'

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:47

Toen ik nog naar de HAVO ging en daarna tijdens mijn studie heb ik ook aan stijldansen gedaan.
Ik vond het heel leuk, maar ja ik had dan ook een hele goede vriend als danspartner. Dat was heel gezellig en we konden het best aardig al zeg ik het zelf.
Jammer genoeg vind Michel er niets aan, anders was ik nu wel verder gekomen dan dat ik tien jaar geleden was Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:09

DAnsen,geweldig,alles gedanst,dat moest van de leiding...uiteindelijk in de topklasse gevorderden gekomen.
Tjonge dat was werken en thuis veel huiswerk doen,uiteindelijk vond ik dat ik teveel moest onthouden en neit meer vanuit de basis kon dansen.
Jammer want het was wel een hele mooie tijd.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:27

youngster schreef:
Ik deed het wel altijd heel fanatiek, heb ook nog wedstrijden gedanst en dat ging altijd super, we kwamen nooit thuis zonder beker.. Helaas stopte mijn danspartner ermee vanwege zijn studie, maar als ik een goed iemand vind, zou ik zo weer beginnen..


zoiets had ik dus ook, alleen mijn partner stopte ermee omdat hij geen zin meer had... Boos! en doordat hij weg ging had ik er nou ook niet echt veel plezier meer in wel balen, want als hij weer zou gaan, deed ik zo weer mee *LOL* vond het echt super om te doen

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Afanaisa91, Apacheshadow, Barb, BingBot, Colien, ComscoreBot, Facebook, Ipsiedipsie, jazzejam, karlli, Kmbrly, Lalladidoo, linoleum, noordje, Patriesje, Petra_O, purny, sanowa, Zebrastreep en 160 bezoekers