tenttenkamp: gekochte spullen + meeting

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
loulou

Berichten: 14806
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

tenttenkamp: gekochte spullen + meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 19:40

vandaag met bregje (crossmonster) naar tentenkamp geweest Lachen
het was zoooooooo druk, echt nie normaal. wij waren er om half 10 en toen stond er al een rij mensen voor de nog dicht ingang te wachten. wij zaten nog lekker warm in de (vieze) jeep Haha!

foto van de rij (kouwkleumende) mensen vanuit de auto:

Afbeelding

uiteindelijk ook maar in de rij gaan staan, achter zuurstokstofsokken *LOL*

Afbeelding

euh tja...

Afbeelding


wat nieuwe zadels gepast.
zadels waren duurder als m'n pony *LOL*

Afbeelding

nog een nieuw hoofdstel gekocht. was eigenlijk afgeprijst voor E60 maar zat opeens een prijskaartje van E19 aan Verward Schijnheilig

Afbeelding

speciaal een dresuurdekje gekocht, omdat iedereen op bokt altijd zeikt dat ik een vzh dekje onder m'n dressuurzadel heb Scheve mond Haha! (was maar E10 maar da moet ik er eigenlijk nie bijzeggen)
het is in het echt donker bordeaux, maar lijkt hier feller door de zon.

Afbeelding

verder nog gekocht:
antiklitspray

toen afgerekend (kei lange rij Boos! )

we wilde nog ff teruggaan en binnen in de winkel gaan kijken, maar het was zoooo druk. je kon je kont nie meer keren. was echt nie leuk meer dus snel weer naar buiten gevlucht.

zat er voor de jeep een hele groep mensen. dus ik nog voor de grap tegen breg: kijk dat zijn onze fans van bokt.
zitten we in de auto, komt er iemand naar ons toegerend: komen jullie wel eens op bokt?
*LOL*

weet ff nie meer hoe iedereen heette. buitenzorg was er zowiezo bij en verder.... euh sorry mensen, ben heeel slecht in namen. Bloos

naja hier een foto die ik onverwachts heb gemaakt. (staat niet iedereen op)

Afbeelding

hun waren zo slim geweest iemand anders voor ze in de rij te laten staan Haha!
toen die naar driekwartier had afgerekend zijn breg en ik ff doorgereden naar drunens ruiterhuis

gekocht: nix Haha!

en toen naar langeraap

gekocht:
koperkleurig dubbelgebroken bit
vloeibare teer
paardenstiekjes (want bregje heeft op al haar stiekje der naam geschreven, omdat ik ze altijd jatte)
teugels
wit dekje
kalkoenen

enneuhh... da was het geloof ik Verward

en nog de deken die ik afgelopen weekend voor lou heb gekocht:

waterdichte met halve hals. m'n andere winterdeken is kei zwaar en schuurt op de schouder dus vandaar deze wat lichtere deken.

mevrouw was aan het eten en wilde niet echt meewerken, maar deze is het dus:

Afbeelding


Afbeelding


m'n bankrekening is ondertussen dus leeg en de kast weer wat voller Scheve mond Haha!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:45

Haha! Haha!

de foto's zijn echt heeeeeel leuk !!!!!
vooral die van buitenzorg,pinkygirl en .....?
echt heel leuk !
en het was een geslaagd dagje !

ChestnutArabians
Berichten: 214
Geregistreerd: 08-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:46

zo hee daar was het even druk, kon je dan wel alles rustig bekijken of werd je echt half weg geduwd.
lijkt me drie keer niks zo druk.

maar goed drie keer raden wie er de volgende keer heen gaat jajaja ik dus. en ik hoop dan ook wat te scoren maar je hebt een mooi hoofdtsel een een cool dekje hoor

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:52

crossmonster schreef:
:D Haha!

de foto's zijn echt heeeeeel leuk !!!!!
vooral die van buitenzorg,pinkygirl en .....?
echt heel leuk !


Noortje (Berdientje op Bokt) staat in het midden op die foto.
Wat zullen jullie je rot geschrokken zijn toen hun in het raam tevoorschijn kwamen Tong uitsteken

En jemig, wat een rij daar zeg! Bloos!
Kijk mijn ogen uit en zal daarom ook niet graag naar zoiets gaan... mij te druk... Scheve mond

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:01

whahah nee zo erg schrokken we niet! vonden het juist kei leuk dat ze op ons afkwamen !

deze was je nog vergeten maart : Lachen
Afbeelding

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:03

Waren er jullie er ook Haha! Gaaaf Haha! Ikke ook ! Ik sta ook op die foto Haha! Ik sta een heel klein stukje erop ! Naast dat meisje met die blauwe jas helemaal achteraan de foto Haha! zie je een klein stukje van me Bloos
Ik heb pinkygirl wel gezien en herkende haar ook maar ik durfde weer niks te zeggen Bloos

Jewel... :+:

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:05

ohw ja en dit heb ikke gekocht onder andere:
een rose dressuurdekje ( maar nie bij tentenkamp, bij langeraap)
en die zweep heb ik wel op tentenkamp gekocht!
Afbeelding
helaas niet zo'n mooi "setje" ik heb rose in me trui zitten en rose bandages (rijd normaal altijd zonder !!) maar goed tgaat om het idee,haha)
en ik raak daar bijna me beugel kwijt.....evenwichtsproblemen vanwege een te lichte portomonee Bloos!


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:26

loulou schreef:

hun waren zo slim geweest iemand anders voor ze in de rij te laten staan Haha!


Dat was ik *LOL*
Damn wat was het druk he! En er was nog een man die ruzie ging maken ook, dat sloeg helemaal nergens op. Of je dan nog 5 min langer staat maakt dan ook al niet meer uit Knipoog
Super dat je een onverwachte foto heb gemaakt van Esther en Kim, ik meost er in de mac aangeloven, Esther die aan mn haar trok, en buiten Kim die op mn rug hing Verdrietig Boktmeeten, leuk???

Haha!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:51

Dat hoofdstel heb ik ook! Op een vorig tentenkamp gekocht, heb het alleen nog niet vaak gebruikt.. aangezien ik nu paardloos ben.. Knipoog

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:56

hoe zit dat eigenlijk bij dat tentenkamp, is dat echt hoe ik daar op de foto zie, tenten, of is dat ook binnen in de winkel zelf Verward

ja dit zal best best een domme vraag zijn maar ben er nog nooit geweest, en vroeg me dit af Verward

ik ga dinsdag duss,dan ga ik flink me rekening leegmaken

is t normaal elke dag daar zo druk, of is dit gewoon omdat t de eerste dag is??

antwoord pleeeesse Verward Bloos

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:33

Leuke foto's nou maar hopen dat het zondag niet zo druk is Scheve mond

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:54

Wat jammer dat ik jullie niet gezien heb. Tja ik ben ook een uur later aangekomen aangezien die stomme treinen weer vetraging moesten hebben Scheve mond Maar het was inderdaad echt reuze druk... we hebben minsten een half uur drie kwartier in de rij moeten staan.

En je hebt een mooi hoofdstel uitgekozen

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 23:27

Ik was der ook! Was echt te druk niet normaal meer!! Gewoon iets van anderhalf uur wachten totdat je kan betalen!!!
En ben uiteindelijk nog afgezet voor €10,- ook!~!!!

En doordat het zo druk was kan je veel minder zien en die dingen op een normale manier bekijken.......

Maar ja uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een deken voor de winter een zwart veelzijdigheidsdekje voor maar 10 euro! Geld, geld! lijnzaadolie en natuurlijk koekies!!!! Tong uitsteken

Een vriendin van me heeft precies dit dekje gekocht!! Die hadden ze der afgehaald voor der *LOL* Echt staat zo schattig!

Afbeelding

Zal wel kijken of ik er een foto-tje van kan nemen

Maar ben verders niemand tegen gekomen van bokt, zover ik weet dus....... Ach gut

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:54

eefke schreef:
hoe zit dat eigenlijk bij dat tentenkamp, is dat echt hoe ik daar op de foto zie, tenten, of is dat ook binnen in de winkel zelf Verward


Het is echt zoals op de foto's. Het was gewoon niet leuk meer zo druk. Normaal winkelen is er niet bij omdat door het hele tentenkamp heen de rij voor de kassa al staat.

Ik ging voor een aantal dingen en ben thuisgekomen met enkel een longeerlijn! De rest was gewoon (weer) bagger!
Daarna wel bij Commijs Ruitersport geslaagd voor een heel mooi bruin hoofdstel voor Mander!

Kjoet hoor, die foto, sta er weer lekker op Bloos!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:58

Wat voor deken is dat, die met halve hals? Volgens mij hebben wij die ook net gekocht voor Ameretto, hij komt me zo bekend voor...

En die andere deken van jou, dat is toch zo'n groene van Harry's Horse? Die is idd loeizwaar en bij Ret gaat hij na verloop van tijd schuren op de schoft. Hij moet 'm dus niet te lang op, vandaar dat we voor de 'echte' winter een andere deken hebben gekocht.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:29

Haha ik was er ook, gelukkig sta ik niet op de foto's Haha! Tong uitsteken
Het was superdruk zoals jullie kunnen zien...en ik ga vandaag weer Clown Met Ingele mee haha

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:39

Ikw as er ook Haha!

Hoop bokt mensjes gemeet Cool

Maar t was echt mega druk...
Het gaat slechter met de economie, maar geloof dat dat niet geld voor paarden mensen >;)

Maar goed ik ben wel geslaagd...
Een shabrak(donkerblauw) een happy valley trui(donkerblauw) sporen Koe en snoepjes....
Vanochtend op de fiets had ik al weer spijt dat ik niet van die wintersokken had gekocht Schijnheilig Jeetje wat is het koud...

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:08

HAHA! Zo te lezen was half bokt daar! *LOL*
Jullie hebben wel mooie spulletjes gekocht! Vooral voor dat geld, best goedkoop.
Was alles zo goedkoop daar (was het daarom zo druk?)

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:50

Ikkke ben ook geweest, maar 's avonds!! En het was toen ook zo superdruk mensen niet normaal Boos!
Maar wel wat spulletjes gekocht Haha!
En het zou bij elkaar iets van 50 euro gekost hebben maar ze hadden verkeerd afgerekend Haha!:D
Dus nu had ik maar 30 euro btaald hahaha *LOL*
Goed he!!

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

loulou

Berichten: 14806
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 11:01

Karin schreef:
Wat voor deken is dat, die met halve hals? Volgens mij hebben wij die ook net gekocht voor Ameretto, hij komt me zo bekend voor...

En die andere deken van jou, dat is toch zo'n groene van Harry's Horse? Die is idd loeizwaar en bij Ret gaat hij na verloop van tijd schuren op de schoft. Hij moet 'm dus niet te lang op, vandaar dat we voor de 'echte' winter een andere deken hebben gekocht.


euh heb eigenlijk geen idee welk merk het is, kzal es kijken.

bij loulou ging die HH ook schuren op de schoft, maar ik heb daar een stukje bont op gemaakt en toen was dat over. maar op de schouder bleef hij helaas wel schuren Scheve mond


Citaat:
Was alles zo goedkoop daar (was het daarom zo druk?)


nee hoor, valt zwaar tegen. en als het echt goedkoop is, is het gewoon zooi. je moet net geluk hebben dat je iets tegen komt en de eerste dag is die kans denk ik wel het grootst.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:00

hahah gaaf man!!! die zooi Haha! kom ut snel een x bewonderen Haha! haha

loulou

Berichten: 14806
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 22:31

Suleika schreef:
hahah gaaf man!!! die zooi Haha! kom ut snel een x bewonderen Haha! haha



zooi, zooi Boos! noem jij mijn nieuwe spullen zooi!!! nou dan blijf je maar lekker weg hoor Boos!

Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:58

Sheerza schreef:
Ik heb pinkygirl wel gezien en herkende haar ook maar ik durfde weer niks te zeggen Bloos


Oohh mietje dat je bent!!!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

loulou

Berichten: 14806
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 23:04

loulou"]
[quote="Karin schreef:
Wat voor deken is dat, die met halve hals? Volgens mij hebben wij die ook net gekocht voor Ameretto, hij komt me zo bekend voor...

En die andere deken van jou, dat is toch zo'n groene van Harry's Horse? Die is idd loeizwaar en bij Ret gaat hij na verloop van tijd schuren op de schoft. Hij moet 'm dus niet te lang op, vandaar dat we voor de 'echte' winter een andere deken hebben gekocht.


euh heb eigenlijk geen idee welk merk het is, kzal es kijken.

bij loulou ging die HH ook schuren op de schoft, maar ik heb daar een stukje bont op gemaakt en toen was dat over. maar op de schouder bleef hij helaas wel schuren Scheve mond


Citaat:
Was alles zo goedkoop daar (was het daarom zo druk?)


nee hoor, valt zwaar tegen. en als het echt goedkoop is, is het gewoon zooi. je moet net geluk hebben dat je iets tegen komt en de eerste dag is die kans denk ik wel het grootst.
[/quote]

heb gekeken, maar der staat geen merk op
alleen zo'n labeltje waar je je naam op kan schrijven en de maat verders nix.

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:05

Hahaha ik was er ook en sta zelfs op de eerste foto , lachen Haha!
ik heb niet echt veel gekocht.
zweet deken
deken singel
thermo laarzen
2 emmer's, die waren trouwens wel heel goedkoop 1 euro en het zijn sterke grote emmers.

groetjes
Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KirstenHorse en 5 bezoekers