wat vinden jullie hier van!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

wat vinden jullie hier van!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 19:01

hai
ik heb mijn paarden bij een boer staan. en staan van het zomer de hele dag in de wei en krijgen dan ook verder wel genoeg hooi. maar nu het s'nachts kouder wordt staan ze we binnen snachts. maar overdag gewoon buiten. maar nu had ik laats met mijn vader een beetje hooi in de wei gedaan omdat het gras er niet uit zag . en toen kwamen wij er s'avonds weer werd de boer toch even kwaad op mijn vader omdat wij dat hooi er neer hadden gelegd. ik dacht echt zo van doe ff normaal maar jah hij is daar heel zuinig op. hij zei tegen mijn vader ze hoefen overdag geen hooi te hebben want ze eten s'nacht genoeg. ik vind dat een paard gewoon de hele dag moet kunnen eten. wat vinden jullie daar nou van. maar jah wij denken er toch over om onze paarden er weg te halen. omdat wij onze trailer er ook al weg moeten halen omdat hij dat geen ruimte genoeg is maar wij hebben een vele grooterde trailer dan wat hij heeft. maar ik vind dat ie verder niet in de weg staat. maar jah. ik wou ff weten wat jullie dan doen met zo'n situatie. alvast bedankt OK dan!

gr angela

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:04

Ik geef mijn paarden de hele dag door hooi. De wei is zo goed als kaal en ik vind het wel belangrijk dat ze wat te knabbelen hebben. Wat dat betreft heb je wel gelijk, maar dat had je beter even met de boer kunnen overleggen, denk ik.
Wat die trailer betreft: Het is zijn terrein en het is niet aan jou om te bepalen of jullie trailer al dan niet in de weg staat!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 19:10

okeej daar heb je wel gelijk in maar toch vind ik het wel raar onze trailer staat er al bijna 3jaar en nou begint die daar over, maar wij hebben daar toch verder niks over tezeggen maar hij heeft de laatste tijd toch de hele tijd van die raare dingen..maar jah toch bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:58

een paard moet wel de heel dag door kunnen eten hoor! Bij ons heeft zo een paard koliek opgelopen, want het land was kaal en geen hooi, da krijg je lege gaten in de darmen en kan je paard koliek krijgen, ik had het wel even overlegt met de boer!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:01

Tuurlijk moet een paard de hele dag kunnen eten!!!!
Daar is hun maag op ingesteld