Kat in de wasmachine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Kat in de wasmachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:06

Krijg net een telefoontje van een vriendin van me..
Helemaal over de pis.. Verdrietig
Haar kat is was dood.. Dus ik vroeg of hij was aangereden..
Nee in de wasmachine.. Verward
Het was een jong zwart poesje van een maand of 4 oud.. Is dus in de wasmachine gekropen... omdat er wat was in lag. Zij heeft nog even een rondje gelopen en later er nog wat was bijgestopt.. En de machine aan.
Trok dus een uur of 2 later de machine open.. en ..............
Brrrrr wat een horrorverhaal Ziek

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:10

brrrr daarom doe ik sinds we poco hebben ALTIJD de deur van de wasmachine en droger dicht. Ik heb dit horror verhaal al eerder gehoord.
Sterkte voor haar.

:evaw:

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:13

Ja dit verzin je echt niet...
Zo triest.. Ik wist ook weinig meer uit te brengen...
Wat kan je nog zeggen op zón moment..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:16

gatver de gatver, mijn god, moet er niet aan denken....ik laat de deuren altijd open ivm het luchten, maar ik check inderdaad altijd met 3 katten in huis!!!!!!! jeetje zeg tuurlijk is ze over de rooie, mijn god wat tref je aan als je de deur opendoen, moet er niet aan denken....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:17

Dit gebeurt maar al te vaak Verdrietig ik controleer daarom altijd eerst de wasmachine voor ik het deurtje dicht doe... ik haal met de badkamer deur dicht alle was er uit en stop het er opnieuw in voor de zekerheid... en voor ik hem aan zet kijk ik ook nog even of ik mijn poezebeest zie... dan pas zet ik de boel aan. ik moet er niet aan denken dat dat me gebeurt, wat een vreselijke dood moet dat zijn, Huilen
Laatst bijgewerkt door vikki op 15-10-03 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:17

O bah, moet er niet aan denken. Wat zielig voor de kat en zijn eigenaresse. Je kat zo terug te moeten vinden, echt vreselijk. Ik heb er vier thuis en hoop dat dat mij niet gaat overkomen. Zal in vervolg beter gaan opletten, want mijn jongste kijkt ook wel eens in de wasmachine.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:20

jeetje wat vreselijk zeg!
zoiets wil je inderdaad niet meemaken..

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:27

OHHH wat erg zeg.
Dat is toch wel het ergste wat je kat kan over komen. Huilen

Ik zou ook echt helemaal over de rooie zijn.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:32

Ik heb dit soort verhalen al vaker gehoort, het blijkt vaker voor te komen.

Wat sneu voor de kat zeg...
Wens je vriendin maar sterkte

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:34

Ze zette het ook keihard op het gillen.. Haar zoontje van 4 stond er in no time achter. Heeft het dus ook gezien. Maar was inmiddels alweer redelijk rustig..Ze heeft haar was nog aangedrukt en al.. om te voelen of er nog ruimte was.. maarr....
Na dit zal ze ook nooit meer haar wasmachine niet controleren.. maar zo zielig.... Idd ook de lijdensweg voor het beestje.. gruwelijk..Hoop dat ze snel in shok is geraakt.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:48

Het is mij een keer overkomen...

De was in de machine geduwd, progamma ingesteld en kwam tot de conclusie dat ik nog was had liggen wat er wel bij kon.
Loop dus weg en haal die was op, stop het erin, duw nog even extra aan omdat hij zo vol was en duw de deur dicht...
Maar wat ik normaal nooit doe is kijken hoe de was ronddraait (kon ik vroeger toen ik klein was wel uren volhouden Haha! ) en zie dus ineens een kopje al mauwend en ronddraaiend het raampje langsgaan!!! Bloos!
In paniek probeerde ik alle knoppen op de wasmachine uit te doen maar dat lukte niet en ondertussen kwam het water steeds hoger in de trommel!
Gonzo (toen een kitten van ong. 10 weekjes) mauwde alles bij elkaar, horen kon ik haar niet maar dat bekkie zei genoeg...
Ik schreeuwde alles bij elkaar en heb het geluk dat wij een kapsalon aan huis hebben in de ruimte direct naast waar toen de wasmachine stond en manlief kwam naar binnen gevlogen toen hij mij hoorde gillen.
Ook hij probeerde alle knoppen om dat ding te stoppen maar te vergeefs... er zit wel een stopknop op maar vind die maar in paniek en dan zit er ook nog een vergrendeling op zodat je de deur niet zomaar open kan trekken als er water in zit.
Hij heeft met alle kracht toen de deur eruit gescheurd en daar dreef een klein bijna verzopen katje met de was en een golf water naar buiten...
Gelukkig had ze alleen een nat pak en liep sinds toen met een grote boog om dat lelijke apparaat maar wat een grote schrik is dat toen geweest zeg...
Je zou bijna zeggen dat ik wist dat er wat was want wie gaat er nou kijken naar een ronddraaiende was Verward

Ik hoop dat ze gauw weer bijkomen van alle consternatie... ik weet hoe ze zich moeten voelen, vind het dan ook heel erg sneu dat het bij hun wel fout afliep...
Helaas gebeuren dit soort dingen toch veel vaker als gedacht blijkt wel..

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:52

Oei oei oei! Wat een naar verhaal, zulke dingen hoor je wel eens maar blijkbaar gebeurd het nog vaker dan ik dacht.

- Offline -

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:53

Ik let er altijd op dat ik mijn kat in het oog heb als ik de wasmachine aanzet. Voor de rest heb ik wel atlijd de deuren openstaan maar doe ik de was erin en gelijk aanzetten.
Maar wel erg zeg, ik zou me zo schuldig voelen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:54

Chica.. wat een vreselijk iets..
Dan ga je ook door een nachtmerrie hoor.
Gelukkig is het bij jouw goed afgelopen..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:55

Ow bah, wat verschrikkelijk! Wat zal je vriendin een schuldgevoel hebben!

wij hebben er thuis ook zo één die graag in de wasmachine of droger zit. Het blijft eng!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:55

Wat erg, het zal je maar gebeuren! Hoop dat dat katje er niet te veel van meegekregen heeft en snel gegaan is, moet een lijdensweg geweest zijn. Het zou bij ons ook zo kunnen gebeuren, maar reken maar dat ik die deur niet meer open laat staan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:01

Wat verschrikkelijk zeg!
Mijn katten komen gelukkig niet in de schuur (waar de wasmachine staat) dus loop ik die kans niet zo veel; maar na deze verhalen weet ik zeker dat ik toch nog maar een keertje extra kijk!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:25

dit is echt mijn grootste nachtmerrie. Ik heb ook wel eens gedacht toen ik één van mijn poezen niet kon vinden dat ze misschien wel in de draaiende machine zou zitten... gelukkig was dit toen niet het geval...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:35

jee chica ik word helemaal eng bij je verhaal, kan het me zo levendig voorstellen.............wat vreselijk.........

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:08

Da's kl*te zeg... dat wens je niemand toe...

Semper erit denique omnia


      Fem

      Berichten: 12503
      Geregistreerd: 18-11-02
      Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

      Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:24

      mijn katje die ik nu een paar weekjes heb doet dat ook, dus wij controleren nu altijd de wasmachine en droogtrommel...maar het is echt niet leuk... dit wens je inderdaad niemand toe...sterkte.... Ach gut

      Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
      I wanna look back and say, I did all that I could.
      Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

      Kuikzz

      Berichten: 1235
      Geregistreerd: 14-01-03
      Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

      Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:39

      heh bah, dat wil je toch niet meemaken zeg... k zal maar zeggen dat mn moeder voortaan maar moet kijken, een van mijn katten ligt ook graag in de was

      xXdaphneXx
      Berichten: 390
      Geregistreerd: 20-09-03
      Woonplaats: Enkhuizen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:17

      gatver Verward gewoon zielig maar ja het is en blijft een nieuwschierig dier hè die poezen Knipoog
      sterkte

      eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
      yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

      Karin

      Berichten: 65336
      Geregistreerd: 10-01-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:30

      Gatverdarrie, daar moet je toch niet aan denken! Scheve mond

      Mijn kat is voor zover ik weet nog nooit in mijn wasmachine gekropen, volgens mij durft ze dat niet eens. Maar ik controleer sowieso altijd de trommel voordat ik 'm vul, het zal toch maar eens gebeuren dat er een beest in zit...

      .
      If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: _RobinA_, AmyJamess, anjali, DenieesB, denisesilver, Googlebot, HarmanyL, Linde_C, Patriesje, Renkle, Sydney_Zorro en 95 bezoekers