Lusitano rijschool wordt geopend vlakbij Roermond!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 17:33

Waaaauuuuwww! Lees het net in de krant! Er is een Lusitano rijschool wordt binnenkort geopend in Asenray, Roermond Haha! ! TOFFF!!! Daar ga ik dus ECHT wel een keertje naartoe zeg Kwijl Kwijl Je kan er ook privélessen nemen en buitenritten Kwijl op LUSITANO'S!! WAAAAUUUUWWIEEE! Het is ook nog een fokkerij Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Hier ff een stukje uit de krant:

Openingsshow met Barokke paarden bij Portugese Rijschool Centro Lusitano
Roermond, Asenray - Portugese Rijschool Centro Lusitano in Asenray presenteert op zaterdag 13 oktober een kleurrijke internationale showavond met Barokke paarden. Onder deze paarden vallen de Andaulusiërs uit Spanje, Friezen, Lippizaners (bekend van de Spaanse Rijschool in Wenen) en de Lusitano's uit Portugal.

Dan komt er nog een heel stuk over de hotelkamers, die er ook in het gebouw komen voor de "Rondtrekkende Ruiters" enzo.

Ik heb ook nog een ander stukje uit de krant (is een advertentie):

Centro Lusitano
Portugese Rijschool
Binnenbak 20 x 40, Buitenbak 20 x 60, Ring 18 meter, 1600 ha uitrijgebied aan de Meinweg. Ruiterhotel in Porugese stijl.
Prive lessen met Lusitano's,
erkende Lusitano-Fokkerij.

COOOOOOOOOOOL!!

Ow ja, er is ook nog een INTERNETSITE over dit allemaal: http://www.centro-lusitano.nl


gr PG!!!!!!!!!!!

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! !
Bezoek en lessen op afspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:01

jaa gaaf he!!! ik had van barque ook al een berichje erover gekregen helaas kan ik niet...... Huilen

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 18:09

Ik ook niet i.v.m. meeting artis, op 13 oct. maar later ga ik wel eens een keertje kijken hoor Clown Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:54

Hee dat is al even open. Maar dit zal de officiele opening wel zijn.
Sharon heeft daar gereden op haar vrijgezellendag.
Lijkt me echt keigaaf!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 15:43

Hihi daar ga ik nou naar toe met twee meiden!!! (eigelijk wilde ik niet omdat het zo lang rijden is maar ik wordt gewoon meegesleurd. Bovendien kost het 50 pieken die ik niet heb)

gr,
Prima

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:46

Ben er dus geweest. Waren hele mooie paarden. Maar op zich had ik me meer voorgesteld van de manege/stal zelf.

Maar om eens de paardjes te berijden.....dat lijkt me wel super!!!

gr,

Prima