Wat hebben paarden wat mannen niet hebben?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Wat hebben paarden wat mannen niet hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 12:21

Wat hebben vrouwen toch met paarden?

Ik wordt nog wel eens gefrustreerd aangekeken als ik mijn liefde voor Gammon weer eens in het openbaar verklaar.

kijk hier hebben we er weer één...
GYZ schreef:
wat is dat toch tussen vrouwen en knollen dat er altijd meteen liefde bij komt kijken, begint al op jonge leeftijd met posters uit de Pony boven hun bed enzoo ... Rolleyes

Zo is GYZje op de lagere shool eens bijna afgetuigd door een grietje toen ik haar verzorg-pony (ook zoiets ... Rolleyes ) vergeleek met een lopend stuk rosbief met oogjes, dat kind begon er meteen schuimbekkend op los te meppen, da's toch niet normaal die aantrekkingskracht t.o.v. zo'n knol ...


wie kan arme GYZ helpen en het voor hem verklaren?!!?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:23

WAt paarden hebben:
SCHOONHEID, die gepaard gaat met elegantie, power en edelmoedigheid. Zelfs lelijke paarden kunnen nog mooi zijn.
En dan is er het gevoel van vrijheid dat ze je kunnen geven, op het moment dat je lekker aan het galopperen bent in een buitenrit. Mannen kunnen geen gevoel van vrijheid geven.

Mannen hebben hooguit één van die eigenschappen. En als een man die eigenschappen allemaal heeft, is hij zo zeldzaam dat iedere vrouw hem wil.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:24

Het onvoorwaardelijke liefde gevoel Schijnheilig Paarden zijn trouw en dat kun je van de meeste mannen niet zeggen Bloos! Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:30

ik zou het eigenlijk niet weten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:36

Een begripvolle meelevende blik? Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:43

Hmmm, moeilijk. Een paard zal jou nooit laten zitten, met een man kan dat wel gebeuren.
En wat nog meer, kan zo snel ff niets bedenken.

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:45

Ik zal maar niet zeggen waarom mijn vrienden jaloers zijn op mijn hengst.... Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 12:45

ja maar voor de meesten ontstaat dit gevoel al op de lagere school en dan redenen wij meisjes nog niet zo. (wat o.a. dennis zegt)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:48

Paarden zijn altijd lief ook als je eens je dag niet hebt... en ze kunnen ook strontvervelend zijn maar dat is niet persoonlijk Haha!
Ze luisteren altijd, zonder commentaar te leveren...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:48

Nou, ik heb die romantische gevoelens die anderen hebben niet. Ik sta met beide benen op de grond. Een paard zal niet bij je weggaan omdat hij die keuze niet heeft. Een paard is trouw omdat hij geen andere keuze heeft dan bij je te blijven. Het is ook niet zo dat een paard onvoorwaardelijk van je houdt; sja, hij neemt je zoals je bent, dat wel. MAar als een paard beter kan vinden, dan denk ik dat hij het betere op zal zoeken.

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:49

Was maar een geintje hoor Knipoog

Paarden zijn gewoon heerlijk om mee te knuffelen, ze ruiken lekker, zijn sterk, ze geven je (een gevoel van) vrijheid, zijn elegant. Pfff, het is gewoon een verslaving!

Pat Parelli beschreef het heel mooi tijdens zijn clinic in Keulen.
"There are 2 kinds of people: horselovers and the other kind"

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:52

Arme Desiree!

Gelukkig heb ik in Keulen kunnen zien dat er paarden zijn die ECHT van hun mens houden. Die graag bij ze blijven ook als ze de keuze hebben om weg te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:54

Ze kunnen niet praten en dat scheelt een hele hoop ellende.
Een paard zal nooit tegen GYZ zeggen dat ie nog het meest lijkt op een mislukte chimpansee met teveel ego.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:57

callippo schreef:
Arme Desiree!

Gelukkig heb ik in Keulen kunnen zien dat er paarden zijn die ECHT van hun mens houden. Die graag bij ze blijven ook als ze de keuze hebben om weg te lopen.

Hoezo arme ik?

Maar wat heb jij dan in Keulen gezien en zag jij dat alleen in Keulen?

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:00

Omdat je misschien wel heel veel moois mist als je niet 'verliefd' kan zijn op je paard

Wat ik in Keulen heb gezien?
Honza!
Mensen die echt van hun paard houden en andersom. Die in vrijheid kunnen dansen met hun paard. Geweldig! En dan geen circus ofzo.

En nee, niet alleen in Keulen te zien, maar op maneges en wedstrijden kom je het nauwelijks tegen Boos!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:02

Misschien telt het wel mee dat de meeste mannen bij het woord paardrijden al de meest stompizinnige dingen beginnen te zeggen.
Van aha dat vindt jij zeker wel lekker tot wij eten lekker iedere week paardenbiefstuk...en dat niet 1 keer...maar tientallen keren, bij iedere man, iedere keer weer.

Als je een keer geen tijd hebt, is dat stomme beest ALTIJD de reden en ojee ze worden dan zo achtergesteld vergelekn met dat stomme beest.

Verder zijn paarden idd trouw, alhoewel mijn vriendjes dat voor zover ik weet ook waren.
Ze vinden het ook goed als je eens een keer geen zin hebt Haha!
Paarden "luisteren" naar je hele verhaal en onderbreken je niet met o dan moet je zus en zo doen.

Desiree heeft wel gelijk, als ene paard de kans zou krijgen zou die zo naar een betere eigenaar gaan...maar tsja...dat doen sommige mannen sowieso of het nou een betere vrouw is of niet Knipoog

Verder had ik vroeger ook hele leuke posters van knappe mannen boven mijn bed hangen...paard stond immers al op stal Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:02

MMM interessant.... Wat paarden hebben is dat ze altijd voor je gaan hoe je bent hoe je er ook uitziet je hoeft je voor nooit mooier voor te doen dan dat je bent! Bij een paard ben je zoals je bent met of zonder make up, in je ouwe zooi wat maatk hun het uit?!
Een paard houdt onvolwaardelijk van je Lachen
Een paard heeft geen (voor)oordelen over je
Wanneer je 's avonds moe uit je werk komt en je bent bij je paard ben je gelijk weer helemaal HAPPY Lachen kun je bij mannen niet zeggen die zeuren gelijk aan je hoofd hahaha
Tja zo kunnen we nog wel ff doorgaan.... En een paard met een stuk rosbief vergelijken pffff ik zou je wurgen hahahah! Zou jij het leuk vinden om jouw met een olifant met 2 poten en een mislukt smoelwerk zoiets?!

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:03

Pcies ik ben het wel eens met wat hier allemaal gezegd wordt!
Een paard is voor het leven en je vriendje moet je altijd nog maar afwachten!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:13

Een paard is voor het leven.. Zal nooit dingen die je verteld veder vertellen of later tegen je gebruiken.. Een paard zal nooit zeuren over sex Schijnheilig .. Een paard heeft kracht en straalt dat uit.. Je paard zal zo gespierd worden als jij wil (dus geen bierbuik en dat soort onzin).. Bij een paard kan je uit huilen zonder dat hij zou zeggen van denk je niet dat je je aansteld.. Maar ook kan je liefde geven en krijgen van een paard.. En op ze tijd eens een ruzie hebben.. Ze zijn ook nog eens afhankelijk.. En zo is er nog veel meer...

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:17

een paard of een jongen nou das erg makkelijk! een paard is zo vreselijk gaaf ,mooi lief en zuurt niet of je mee gaat naar de kroeg of verjaardagen een paard is niet klef... als je een paard in de ogen kijkt verdrink je erin! ik kan het eigenlijk niet goed beschrijfen maar een paard is geweldig

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:21

Een paard heeft een hoog aaibaarheidsfactor en een hoog knuffelgehalte

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:30

Waarom paarden beter zijn dan mannen.
Paarden hebben er geen probleem mee, om hun gevoelens in het openbaar te tonen.
Paarden voelen zich schuldig, als ze iets verkeerds hebben gedaan.
Paarden hebben geen kritiek op je vrienden.
Paarden geven het toe, als ze jaloers zijn.
Paarden voelen zich niet bedreigt door jouw intelligentie.
Een Paard kun je dingen aanleren.
Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je paard
Geweldige paarden weten niet, dat ze geweldig zijn.
Paarden weten wat "NEE" betekent.
Paarden hebben geen therapie nodig, om hun gedrag te verbeteren.
Paarden denken, dat jij een culinair genie bent.
Je kunt je paard dwingen, in bad te gaan.
Paarden corrigeren je niet als je praat.
Middelbare paarden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere eigenaar.
Paarden vinden het geen probleem, als je je haar af laat knippen.
Paarden vinden het prima, als je degelijke schoenen draagt.
Paarden geven het gewoon toe, als ze de weg kwijt zijn.
Paarden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
Paarden kijken naar je ogen.
Paarden vinden je figuur prima.
Paarden maakt het niet uit, of je je benen scheert.
Paarden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
Paarden menen het, als ze je een "kus" geven.
Paarden zijn vriendelijk tegen je familie.

Paarden zijn net zo geobsedeerd door jou, als jij door hen.

Dit is eigenlijk gebasseerd op honden, ik heb er nog meer maar heb de meest toepasselijke eruit gehaald.. Haha!
Laatst bijgewerkt door MirandaB op 15-10-03 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:30

Dat die niet aan mijn kop loopt te ze*ken wanneer ik weer eens heb lopen zwaaien met mijn porto alsof ik Onnanis ben Haha!

Geintje.

Het idee dat een paard oprecht en eerlijk is. Ze nemen me zoals ik ben. Moet hij me niet of heeft hij geen zin om wat dan ook te doen zal hij dat laten merken. Volgende dag maakt hij dat dubbel weer goed.

Daarbij kwetst een paard niet opzettelijk

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:34

Een paard gaat niet tegen je in.

Ik ga er naar toe wanneer ik wil, en dan moet zij doen wat ik van haar vraag. Je kunt uren tegen ze aanpraten zonder dat je ooit verkeerd begrepen wordt.

Daarnaast zeuren ze niet dat ik het huis eens weer een keer moet gaan opruimen of dat ik nu echt die brief moet opsturen

Haha!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:46

ze kunnen niet praten en dat is wel erg makkelijk