voor het eerst op Tresor gegalopeerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

voor het eerst op Tresor gegalopeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 22:12

Ik heb vandaag voor het eerst op Tresor gegalopeerd Cool Wel niet veel of lang maarja. Het was de 4de keer dat ik op haar reed en ze had daarvoor een jaar stilgestaan.
Voor ik ging galoperen zei ik tegen mijn dat ik echt niet wist hoe ik haar in galop ging krijgen want ik was er zeker van de ze de hulpen van galop niet meer echt wist (ze is veel verleerd maar leert super snel bij!!)
Maar oke ik haar in galop proberen tezetten maar het lukt dus echt niet, ze ging super snel draven dat ze bijna omviel maar ze ging niet ingalop over. Dus ik mijn zweep maar gebruikt voor verduidelijkhing maar dat lukt ook niet alleen een paar bokjes van dat ze me niet begreep Verward
Ik op een aander stuk land gegaan waar ze meer plaast had dus niet snel uitgeeld. En daar had ze 5 galop passen gedaan OK dan! Maar in de bocht moest ze vertragen want anders ging ze vallen. Daarna nog een paar galop passen en toen aan de andere kant een paar keer. We hebben niet lang aan 1 stuk gealopper altijd maar een paar passen ,maar ik vind het toch al goed voor haar hoor!! Omdat ze in het begin niet eens begreep OK dan!
Ben trots op haar Lovers

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:28

Super toch+:)+ Zou ook trots op haar zijn!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:19

Toppie! knap hoor, nog even dooroefenen dan kan je straks lekker in galop door de bak crossen Lachen
Veel suc6 verder!!!