Melchior is thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Melchior is thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 17:08

Vandaag heb ik Melchior opgehaald. Hij is nu vijf maanden oud en omdat ik deze week de hele week tijd voor hem heb, moest ie er maar aangeloven.

Ik vind het toch wel een klein beetje sneu hoor, zo van je mama afgerukt, de veewagen op en daar sta je dan in een grote box. De puntjes van zijn oortjes komen net boven de tralie uit *LOL*

Al met al ging het best goed, hij had al een paar keer aan een halstertje gelopen, dus helemaal onbekend was dat niet. De veewagen waar ie in moest wel. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ja, als je zo klein bent, heb je niks in te brengen. Dan wordt je bij kop en kont gepakt en in de trailer geplant Schijnheilig

In de veewagen vond ie het dan ook niet zo leuk en heeft de eerste tien minuten verwoede pogingen gedaan om los te komen. Dat lukte gelukkig niet. Hij werd wel een beetje boos en ik heb dan ook maar even een pakje stro tussen ons in geschoven Knipoog

Toen we vlak bij huis waren keek ie eens achterom en kreeg opeens in de gaten dat ie alleen was! Wat een opmerkzaam diertje he? OK dan!
Ik hoorde voor het eerst zijn piepje, want hinniken kan je het amper noemen Lovers

De veewagen af ging heel vlot, de box in ook. Alleen dat laatste niet vrijwillig, maar een zetje onder zijn billen en daar stond ie.

Nu staat ie heerlijk zijn hooitjes te knabbelen. Hij is heel rustig. Af en toe piept ie een keertje, maar ook alleen als hij iemand voorbij hoort komen.

Ik voel me net een meisje van 10, kijk af en toe even bij hem en kan me dan maar net bedwingen om hem nog even met rust te laten. Ik had de kammetjes en de borstels al in de aanslag Clown

Hij moet eerst maar even ene beetje bijkomen. *LOL*

voor wie het nog niet wist, Melchior is mijn nieuwe pony: [ITP] Melchior meets een halstertje....


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:25

Wat een leuke stippeltjes pony.
Ik hoop dat ie snel went aan zijn nieuwe thuis! Gaat ie opgroeien tussen leeftijdsgenootjes?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:28

Och,maar wat een leuke pony !! Wat een leuk dier zeg!
Fijn dat ie weer wat rustiger is..Is niet niks hoor..Eerst je mammie kwijt,dan helemaal alleen in die grote stal...En dan nog zo een mens dat aan het lijfje wil zitten prutten en frunnikken Knipoog hihi,Veel plezier ermee!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:32

jantina schreef:
Ik voel me net een meisje van 10, kijk af en toe even bij hem en kan me dan maar net bedwingen om hem nog even met rust te laten. Ik had de kammetjes en de borstels al in de aanslag Clown


Heb je toevallig je My Little Pony-kleertjes van vroegah bewaard? Want daar past hij met gemak in! *LOL*

Wat een mooie stippel is het zeg, net een rijst-met-krentenhond! Wordt hij gezelschapspony of wil je t.z.t. ook iets met hem gaan doen, mennen ofzo?

Hij is echt zo ontzettend leuk op die halsterfoto's! Lovers

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 17:41

Die pony kleertjes.... hmmm. je brengt me op ideen Karin Haha!
Hij gaat over een weekje de wei in met een vriendinnetje en een vriendje. Wel een maatje of tig groter als hem, maar dat mag de pret vast niet drukken. Hij moet eerst nog even thuis blijven, hij moet nog wat dingetjes leren en zijn grote vriendjes staan nog in een verkeerde weide. Een weide waar hij uit kan.... Knipoog

Hij wordt gezelschapspony cq menpony. Marco wil er straks een klein wagentje bij knutselen (ik wil een marathonwagen, hij een boere-platte-wagen, dat wordt dus beide Knipoog Haha! )

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:36

wat een leuke pony zeg....
veel plezier met hem

ONDERSCHRIFTLOOS

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:43

jantina schreef:

Ik hoorde voor het eerst zijn piepje, want hinniken kan je het amper noemen Lovers

"'k heb een pooooonie hier in mijn rugzak en zijn naam is Sybje" Haha!
Wel stoer, zo'n grote veewagen, en dan gaat het deurtje open en dan komt er zo'n iniemienie uit *LOL*
Fijn dat ie thuis is, en dat ie aardig rustig is. OK dan!
Welke kleur had je in gedachten voor zijn setje?
Divoza heeft gestippelde zwart-wit dekjes *LOL* Beetje panter-achtig!
Enneuh foto's maken he

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 19:55

Ehm.. Cody, ik dacht meer aan rood of kobalt-blauw Knipoog *LOL*
Ik had al een paar foto's geprobeerd te maken, maar het enige wat ik erop kreeg was een nieuwsgierige neus:

Afbeelding
Afbeelding

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:50

Leuk beestje joh!
Lekker, klein nieuwsgierig ding Haha!
Veel plezier vandeweek met hem, gaat vast wel lukken toch?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:13

Ik hoop dat ie zich komend weekend niet teveel aan mij gaat hechten, straks wil ie nog mee naar het Vaste Land! Haha!

Hij is super cute Jantina, ik ben heel benieuwd!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:15

Hij is echt leuk zeg, wat een scheetje. Ben benieuwd hoe hij het doet met wennen enzo.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 08:32

De eerste nacht issie in ieder geval doorgekomen zonder al te veel te gillen en te piepen Haha! Dat is erg prettig, aangezien het herfstvakantie is, komen al die mensen klagen over geluidsoverlast Knipoog
Vandaag maar eens even kijken of ik hem uit de stal kan halen, en belangrijker.... er weer in kan zetten.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 08:59

Lekker dattie nou thuis is.
En ach, als hij de stal niet weer in wil til je hem toch gewoon ff op? Haha!
Danoontje Powerrrrrrr Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:07

Wat een droppie....
Ben ook erg benieuwd wat je tegen de tijd dat hij een groot mannetje wordt met hem gaat doen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:49

Wat een vreselijk leuke pony!!
Heel veel plezier met dit mannetje maar dat moet haast wel lukken als ik je verhalen lees en de foto's zie.
Afleiding genoeg met zo'n bezig baasje. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:31

Super zeg!!! Wiseje komt over een dikke maand hiernaar toe, gaat ook weg bij mama in de trailer en wel gelijk bij vriendjes, ben benieuwd hoe dat gaat..
Hij is Btw wel erg stoer met die spikkels..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 17:05

Flower schreef:
Wat een droppie....
Ben ook erg benieuwd wat je tegen de tijd dat hij een groot mannetje wordt met hem gaat doen.


Hij moet zijn brood verdienen als menpony. En als gezelschapspony, kinderpony, knuffelpony, my-little-pony etc. etc. Haha!

Ik ben al helemaal gek met hem *LOL* Hij loopt me al achterna als een puppy en komt bij me, als hij achter zijn oren gekrabt wil worden.
De hond had al een aanvaring met hem en werd bijna vertrappelt onder die kleine hoefjes en hij heeft al even los door de tuin gescheurd, alhoewel dat even niet de bedoeling was Knipoog
Nog even dan mag hij het land op mijn het veulen van mijn vader en haar maatje. (ook een hengstje) Kunnen ze mooi samen donderjagen OK dan!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:48

Gut wat een humpie! Leuk ding joh! Heel veel plezier met vertroetelen en opvoeden. We willen wel verslagen en foto's blijven zien hoor

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:27

Wat een schatje is het toch zeg
Je bent natuurlijk super blij dat hij eindelijk bij jou staat! Veel plezier met hem Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, FCSA, Firebug, Galeobdolon, Grassh0pper, MiekeFS, Nanu, Phonix, Pytje, Rubio, Salinah, Sorro, Vuri en 119 bezoekers