Bijbaantje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Bijbaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 19:56

Ik ben hard op zoek naar een bijbaantje. Iets meer geld kan ik namelijk wel goed gebruiken Haha!
Alleen... ik kan niks leuks bedenken. Vakkenvullen doe ik liever niet, voorderest vind ik bijna alles wel goed. Als 't maar verdient Tong uitsteken
Weten jullie iets?

*geen onderschrift*


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:29

uhm ga gewoon eens rond solliciteren in een kleding winkel ofzo... ik zelf verkoop lingerie als bijbaantje Knipoog
maar goed zou gewoon een rond gaan kijken/ vragen misschien kom je vanzelf iets leuks tegen...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:31

Ik bouw website's als bijbaantje.
Verder heb ik ooit overwogen krantjes te gooien maar toch maar niet gedaan.

Verder is mee helpen in een kinder creche gaaf Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 20:36

helpen in een creche is inderdaad wel heel gaaf! Goed idee! Ik ga even rondkijken *LOL*
BeNGeL, ook bedankt voor de tip! Lachen

*geen onderschrift*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:38

Je zit wel in een goede periode om een bijbaan in een winkel te vinden, de Sinterklaastijd en de Kerst komen er weer aan, dan hebben ze vaak extra personeel in de winkel. Ga eens de stad in om rond te vragen zou ik zeggen, heb ik ook gedaan, bij de Intertoys had ik beet Haha! Zijn meerdere vestigingen van Intertoys die op zoek zijn naar feestdagen-personeel, succes!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:45

misschien dat ze ergens op de markt nog mensen nodig hebben? verder kan je inderdaad ergens solliciteren zo voor de feestdagen, misschien bij douglass als inpakster ofzo? ga gewoon langs wat winkels waar het je leuk lijkt om te werken en vraag of ze er misschien nog mensen nodig hebben, succes! Tong uitsteken

Gamble

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:17

Ik werk bij de HEMA en binnenkort ga ik ook nog bij Bakker bart werken.
Kijk gewoon eens rond. En ga eens rondvragen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Succes!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:30

ik werk bij de post als postbode en verdien als 17jarige meer dan 5euro per uur... Haha!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:58

Bezorg zelf kranten, 250 stuks, 2 keer in de week, en verdien voor 4 keer lopen (halve maand dus) gemiddeld €50,-
Maar soms zitten er veel folder of nog extra kranten bij, meeste wat ik heb gekregen voor 4 keer lopen is €.119,35
Dus verdienen doe je er wel mee...
Ook pas ik op bij mensen, verdien daarmee €2,- per uur, meestal is het een uur of 3, en de meeste mensen ronden dat af naar €10,-
Dus geld verdienen is niet zo heel moeilijk Lachen

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:35

Ik heb kranten bezorgd..en in een kas gewerkt ( 's zomers ) verdiende wel erg goed!
Maar nu pas ik op, en daar ben ik zo blij mee! Tis Zoiezo 2x in de week, ik krijg 2.50 per uur..klinkt niet erg veel, maar vanavond + morgen moet ik weer oppassen en da's alweer bijna 50 euro!
En dat kind is 9, doet het meeste zelf wel, samen gtst kijken en daarna op bed, ik lekker tv kijken met chips enzo..of leren en hw maken. lekker handig!
Alleen dat voorlezen is zo poedersuiker.."oeoeoeoe daar kwamen de wolven!"
*ze houd van vampier en griezelbus boeken enzo"
hehe..maarja!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Brandje_04, ComscoreBot, Corien_, dandy123, Desty, Diddykong, DotBot, Forbiddenpie, lideli, liesje_rosa, M_D_H, Marcella, meniekske, Niwla, Noukie123, Pferdchen, Rinkex, Roosje01, spiritfleur, spookyskippy, tjee en 184 bezoekers