Topendurance Katwijk op superraceknollie (+foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Topendurance Katwijk op superraceknollie (+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 22:09

Vandaag was het dan eindelijk zover: de dag van de endurancerit van Katwijk was aangebroken! Alles ging voorspoedig, want we waren geen vreselijke onmisbare dingen vergeten, niemand had zich verslapen en paard was goedgehumeurd. Zodoende kwamen we dus al om acht uur aan op de parkeerplaats voor Manege Jonker. Mooi, we hebben dus alle tijd!
Viv (Vippie) en ik liepen naar het secretariaat; niet alleen om het hesje en de VET-kaart te halen, maar ook om nog even wat te regelen. Sinds gisteren ben ik namelijk officieel DER-lid en mocht ik dus ook "voor het eggie" starten in de klasse I. Dus wij netjes gezegd dat ik geen klasse 0 rij, maar klasse 1. Oké, aantekening van gemaakt en het was goed.
Bij de voorkeuring alles prima, HF van 44, ademhaling 20 en voor de rest was alles normaal. Een nette A voor locomotie, dus tot ieders blijheid mochten Tjo en ik starten (we waren in Leersum namelijk op de voorkeuring afgekeurd).
Ik mocht gelijk als eerste starten om 10 uur, met nummer 70 en 71 (twee grote bruine paarden). Dus Tjody heeft nog ff lekker staan grazen tot we op gingen zadelen.

Afbeelding

Hier ouwe getrouwe supergroom Andy aan het werk Knipoog

Nog een beetje warmgestapt en toen: op naar de start!

Afbeelding

Alsof we al klasse III zijn: alles erop en eraan! Hartslagmeter, endurancehoofdstel, tasjes voor bidons e.d... podiumzadel en GPS komen nog!

Afbeelding

Mogen we al????

Afbeelding

Let's go!!

Nog geen vijfhonderd meter verder gelijk het strand op gegaan, waar Tjody absoluut niet voorbij die twee andere groepsmaatjes wilde (wat ik wel vervelend vond want ze reden niet echt mijn tempo en op mijn manier...) In het begin was Tjo nogal aan het vervelen, vooral ook omdat we niet echt lekker in de wedstrijd konden komen doordat Tjo gewoon niet verder dan 50 meter van de andere twee paarden weg wilde.

Afbeelding

"Ik heb geen zi-hin..." (maar ik wel dus je loopt maar Knipoog)

Tot we op een gegeven moment bij het keerpunt kwamen! Navy van Mandy kwam voorbijzetten, en omdat die een voor Tjo veel lekkerder tempo aanhield, zijn we gewoon daar achteraan gehaakt, wat veel lekkerder ging dan bij die andere twee! Navy had echt een onwijs hard draftempo en volgend Mandy wa het erg verwondelijk dat Tjo Navy bij kon houden.. tja racefjordje hè Knipoog. Ik had zoiets van: Tjo houdt dit nooit vol, dit tempo, dus die zal wel snel afhaken. Echt niet hè! Gewoon, tot aan de p/a, erachter blijven! Hartslag in galop netjes rond de 156 en in draf rond de 120, super waardes dus! Toen ik langs het groompunt op 15 kilometer kwam, bleek dat we al aan de 12 km/h zaten!! Tja... als Tjo met zo'n superdraver in zee gaat dan moet je wel hè Knipoog We kwamen ook veel vroeger voorbij dan dat Viv en Andy dachten, dus die moesten even hun groomsnelheid testen hihihihi...

Afbeelding

Kijk zó snel gingen we dus Knipoog

Toen we bij het 2 kilometer-bord voor de p/a kwamen, zijn we gaan stappen. En dat 1 km-bord kwam maar niet! Dus wij dachten dat we er allang langs waren gereden, dus maar afgestapt en de weg lopend vervolgd. Kwamen we het bordje 100 meter later tegen Haha! Pfff nog 1 hele kilometer... dat was echt verrekte zwaar in dat mulle zand!

Afbeelding

Kijk zó langzaam kunnen we dus ook Knipoog

P/a: 68, dus dat werd even wachten. Gelukkig had ze na 10 minuten weer een goede hartslag van 52, maar toen moesten we alleen verder omdat Mandy en Navy natuurlijk allang vertrokken waren. Is niet erg!

Afbeelding

Bij de p/a (Tjody had weer eens kriebeltjes op haar neus).

Dus de weg vervolgd, terug naar huis (onderweg nog een banaan vermorzeld, details weet ik zelf niet meer maar Viv kan die heel precies vertellen Haha!) in een perfect tempo, echt heerlijk! De bokkers die ik heb gezien zijn mazzeltje, jaqueline, Fasel, NaVy, brig, Ilonka, en vast nog wel iemand die ik ben vergeten...

Op een gegeven moment wist ik totaal niet meer waar ik nu links het strand af moest naar de finish, maar gelukkig stonden daar mn supergrooms weer even wandelende routekaart te spelen. Hartslag bij binnenkomst: 56! de vet hoorde hem snel zakken dus hij deed er wat langer over om de HF op te nemen, héél aardig van m om even te wachten totdat hij onder de 60 zat Knipoog

Supertijd gereden voor de eerste keer: 2 uur en 43 minuten, dat bij elkaar 9,57 kilometer per uur werd. Ook bij de nakeuring alles goed, met een A voor locomotie dankzij Andy (ik ga dat voorbrengen toch echt wat beter oefenen hoor...). Hardstikke tevreden voor mijn eerste wedstrijd, dus paard lekker verwend en naar huis gebracht, waar ze nog even lekker het weiland op mocht.

De prijsuitreiking was niet veel schokkend (Navy en Mandy, nog gefeliciteerd!!!) voor omstanders, maar het bleek nu toch dat het niet goed was doorgekomen dat ik klasse 1 voor de DER startte. Een charmante streep in het logboek door mijn naam... Dus de rit zou niet meetellen en dat hebben we aangetekend, want in principe is Tjo nu klasse II startgerechtigd (ikke niet en Viv ook nog niet maar Tjo dus wel) maar dat wordt nog geregeld. Dat was eigenlijk het enige wat minder goed verliep deze dag (die traditioneel afgesloten is met pizza!). Heb echt een superrit gehad, geweldig genoten. Viv en Andy, heel erg bedankt voor alles!

Groetjes, Denise
Laatst bijgewerkt door YouKnowWho op 11-10-03 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:16

Goed gedaan!! Ik heb je een paar keer voorbij zien crossen! En ook je grooms zijn goed, ze hebben de weg in keer gevonden vertelde ze terwijl wij tig keer verdwaald zijn geweest Boos!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:16

Super!!! Ben blij voor jullie dat Tjo nu wel goed door de wedstrijd is gekomen!
En hoeveelste is Navy! dan geworden??? Eerste? Er staan namelijk nog geen uitslagen op de dersite....Boos!
Nogmaals super! en gefeliciteerd!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 22:17

Westernfreak schreef:
En hoeveelste is Navy! dan geworden??? Eerste? Er staan namelijk nog geen uitslagen op de dersite....Boos!
Nogmaals super! en gefeliciteerd!


Dat mag ze lekker zelf vertellen, die lol ga ik niet voor haar bederven Knipoog Tong uitsteken hihihihi *gemeen*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:41

Super! 't klinkt wel bekend dat de hartslag op de p/a te hoog was - als Tjo heel graag bij Navy wilde blijven dan zal hij wel wat 'boven z'n tempo' hebben gelopen en toch wat te hard gegaan. Lastig hoor, want voor je gevoel gaat het dan lekker, maar soms moet je ze een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen... Ik ben blij dat voor en nakeuring perfect waren, want daar zaten jullie wel over in, of niet? Gefeliciteerd in ieder geval Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:47

Foto's komen bekend voor, daar hebben wij ook eens meegereden Haha! Jammer dat het niet meetelde voor de DER, je hebt netjes gereden Lachen

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 22:50

ArwenLune schreef:
Super! 't klinkt wel bekend dat de hartslag op de p/a te hoog was - als Tjo heel graag bij Navy wilde blijven dan zal hij wel wat 'boven z'n tempo' hebben gelopen en toch wat te hard gegaan. Lastig hoor, want voor je gevoel gaat het dan lekker, maar soms moet je ze een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen...


Nou we zijn dus echt 2 km voor de finish gaan stappen (denk wel zowat een half uur gestapt) en toen zakte de hartslag heel snel, tussen de 50 en 55 schommelde hij. Maar bij de p/a was ie dus ineens 68! Misschien dingen eromheen, Andy stond met voer, Viv liep net weg, stress ofzo van iets... ik weet het niet. Was wel zonde want tijdens de rit had ze superslagen die op topsnelheid zakten. Maar het moeilijkste vind ik toch wel om te bepalen wanneer ik ga stappen om even te rusten... Tjody gast gewoon het liefste hard door totdat ze moe is en da's natuurlijk niet echt te bedoeling.

En ja over de voor- en nakeuring zaten we nog het meest in, maar die waren gewoon helemaal toppie gegaan, paard is kerngezond!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:02

nogmaals GEFELICITEERD! Super hoor!

Geniet van de dag

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 23:07

liberty schreef:
Foto's komen bekend voor, daar hebben wij ook eens meegereden Haha! Jammer dat het niet meetelde voor de DER, je hebt netjes gereden Lachen


Dat proberen we nu juist te regelen, dat het wel meetelt voor de DER Haha! Want ik heb een klasse I rit gewoon goed uitgereden dus ben nu Klasse I + 1, alleen moet dat nog even zo veranderd worden... beetje vaag verhaal, ik weet het (ik kan niet goed uitleggen)...

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 23:11

En trouwens, nog ff tussen haakjes, ik probeerde onderweg nog af te haken van Navy, maar Tjody wilde ehct niet bij hem weg! Op een gegeven moment draafde zij zo'n 50 meter voor ons uit, je had Tjody moeten zien joh! Nekkie erop en een sprintje trekken, zo van: ,,Hellupp daar was ik mn vriendinnetje toch bijna kwijt!" terwijl Navy geen enkele aandacht aan schonk Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 08:28

ArwenLune schreef:
Super! 't klinkt wel bekend dat de hartslag op de p/a te hoog was - als Tjo heel graag bij Navy wilde blijven dan zal hij wel wat 'boven z'n tempo' hebben gelopen en toch wat te hard gegaan. Lastig hoor, want voor je gevoel gaat het dan lekker, maar soms moet je ze een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen... Ik ben blij dat voor en nakeuring perfect waren, want daar zaten jullie wel over in, of niet? Gefeliciteerd in ieder geval Lachen


Nee dat is het niet hoor, maar als je Tjo een paar seconden (ong halve tot hele minuut) stil kan laten staan is dr hartslag al gezakt tot 50, en vaak kunnen we beetje smokkelen maar hier waren zoveel vets, hihihii nja kan gebeuren, met zo'n gemiddelde snelheid is dat niet zo erg die 10 minuutjes, alleen Tjo begreep er geen snars van, die vindt die 10 minuten stilstaan maar niks, hihihii.....

Ohja de ontbrekende foto's (mailtje was nog niet doorgekomen bij denies bleek vanochtend):

PA van bovenaf
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Aaaa0030(3).jpg[/img]

De laatste kilometers breken aan bij de wilhelimaboulevard.....
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Aaaa0035(3).jpg[/img]

Genieten met volle teugen, ook als groom als je die 2 kopjes ziet...
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Aaaa0036(4).jpg[/img]

Pak aan die banaan en gaan, dit ging echt zo mooi, al rijdende GRIS hup en weg was ze weer lekker dr banaantje peuzelend in ene vlotte draf....
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Aaaa0037(2).jpg[/img]

Hier doe je het toch weer voor he als groom, dat tevreden bekkie: zijn we al klaar?????? Hier moest ze alleen de duinopgang nog op richting finish....
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Aaaa0045(1).jpg[/img]

Ook als grooms hebben wij weer een topdag gehad, super weer, goeie groomplekken verzonnen, lekker gepuzzeld en gerekend in de auto, bezorgde moeder van Denies op de hoogte gehouden via een live mobiel verslag van de wedstrijd...
Minpuntje was idd de dikke streep door TJO dr logboek, want dat snapten ze bij het secretariaat ook niet, dat een logboek voor het paard is en niet voor de ruiter (misschien een cursusje volgen op zijn plek?), dus nu moeten we hemel en aarde gaan bewegen om Katwijk alsnog erin te krijgen want de hoofdvet om het evt af te tekenen was al naar huis (ook zo handig), maarja je leert ervan zeggen we dan maar, hoop dat de organisatie ook van zoiets leert....
Dus als denies in de uitslag bij klasse 0 staat, dat klopt dus niet moet ergens ertussen geplakt worden bij klasse 1. Ik weet niet of dat nog gebeurd als je binnen die officiele 20 minuten protest aantekend bij de jury....

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:27

Was leuk jullie gezien te hebben, en goed gedaan hoor, hihi ik moest wel lachen bij de nakeuring met monsteren, ineens lopen dat beest toen ie overgepakt werd! Mooie afgetrainde fjord hoor, ik hou niet zo van die dikkies!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:34

mazzeltje schreef:
Was leuk jullie gezien te hebben, en goed gedaan hoor, hihi ik moest wel lachen bij de nakeuring met monsteren, ineens lopen dat beest toen ie overgepakt werd! Mooie afgetrainde fjord hoor, ik hou niet zo van die dikkies!!


Tjo heeft echt de schurft aan dat monsteren, ziet daar echt het nut niet van in en Denies was ook moe natuurlijk tsja en dan loopt Tjo helemaal niet meer. En als Andy dr dan overpakt weet ze dat ze te ver is gegaan met dr gemiep, hihihii zat idd nog een leuk tempootje in, hiiih
Ze was vlak na de rit wel wat te ingevallen, maar dat komt met 6 maanden weidegang wel goed, ze hoeft idd niet zo superdik, maar beetje reserve voor de wedstrijd kan geen kwaad.
Wat is Latoy btw HUGE! Jemig wat een flatgebouw!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:38

Hahahahahahahah, hoe vaak ik dat al wel niet te horen heb gekregen...
Ik moest voor de start al zo lachen om Fasel, die liep bij de start waar ik aan het rondstappen was en we kwamen mekaar tegen, zegt ze echt met zo'n blik "Jemig, daar heb je dat KASTEEL ook weer" Ze is 1.76 cm, maar ze toont wat groter omdat ze haar hoofd zo hoog draagt en zo verwaand kijkt, hihi!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:43

mazzeltje schreef:
Hahahahahahahah, hoe vaak ik dat al wel niet te horen heb gekregen...
Ik moest voor de start al zo lachen om Fasel, die liep bij de start waar ik aan het rondstappen was en we kwamen mekaar tegen, zegt ze echt met zo'n blik "Jemig, daar heb je dat KASTEEL ook weer" Ze is 1.76 cm, maar ze toont wat groter omdat ze haar hoofd zo hoog draagt en zo verwaand kijkt, hihi!


Jemig mn vorige paard was 1.82 maar die leek toch echt minder groot hoor! Tjo dr maatje bevalt me prima, hihihii.......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:41

VAN HARTE GEFELICITEERD! OK dan!
Youknowwho, je hebt gereden of je het al een ervaren DER ruiter bent Knipoog ze moeten je erkenen als een officieel lid... Vippie krijg het wel voor meelkaar bij de jury Extreme duivel
Echt een mooi verslag, gaaf met foto's enzo Cheese!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:50

Gracy schreef:
VAN HARTE GEFELICITEERD! OK dan!
Youknowwho, je hebt gereden of je het al een ervaren DER ruiter bent Knipoog ze moeten je erkenen als een officieel lid... Vippie krijg het wel voor meelkaar bij de jury Extreme duivel
Echt een mooi verslag, gaaf met foto's enzo Cheese!


Dus volgend jaar ben je ook van de partij? FF oefen met laden......
Komend half jaar gaan we wat gerichter trainen, meer conditietraining (eeehh heeft ze nog niet genoeg?) en meer kilometers maken, volgend jaar nog jaartje kl 1 en daarna zien we wel hoe we ervoor staan...

Wel leuk eigenlijk met Tjo dr hartslagen (zo alle vetkaarten bekijkend), eigenlijk kun je de hartslagen al standaard invullen van de PA en nakeuring, zijn telkens hetzelfde, hihihii altijd makkelijk om te weten...
Maar idd, ik denk dat het feit dat ik wegliep in de PA reden was voor Tjo dr hartslag, was in Holten nl ook zo toen ik bij de finish meteen door moest naar de EHBO, toen was dr hartslag ook veel hoger dan normaal, wel netjes 60 maar normaal issie 52. Goed om te weten......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:51

SuperFjord Lachen Echt waar, zo´n tempo zie ik al weinig bij bloedpaarden, laat staan bij Fjorden Lachen Supergezellig met je meegereden te hebben, vind jullie een topcombinatie! Gefeliciteerd!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:00

Haha, die oortjes! *LOL*

Leuk dat jullie je eerste rit met goed resultaat hebben volbracht! En ik hoop ook dat het allemaal toch nog kan meetellen voor het logboek, zou toch jammer zijn als dat niet kan.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:02

Leuk verslag met leuke foto's.
Volgens mij hebben jullie het goed naar je zin gehad daarzo.OP naar de volgende keer.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:19

Hallooo kanjer!

Hahaha, superleuk verslag!!!Jammer dat tjo in het begin niet meewerkte maar jullie hebben de finish gehaalt!!!! tot gauw op stal Knipoog en groetjes Megan!!!

PS: Arme grace loopt nu kreupel!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 22:32

NaVy!"]
SuperFjord Lachen Echt waar, zo´n tempo zie ik al weinig bij bloedpaarden, laat staan bij Fjorden Lachen Supergezellig met je meegereden te hebben, vind jullie een topcombinatie! Gefeliciteerd!
[/quote]

Hihihi dankjewel Knipoog Jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! Wat een tempo ook zeg, jij had toch iets van 12,5 km/h? Kun je nagaan, voor mijn gevoel had ik echt twintig keer sneller gereden dan die 9,57 km/h die ik reed Knipoog

[quote="Megantjuh schreef:
PS: Arme grace loopt nu kreupel


Ja hopelijk is het weer snel over! 't Is natuurlijk helemaal niet fijn voor Grace, vooral nu het kouder wordt en dan niet mogen lopen...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:45


Vip, kun jij de foto's ook op de lijst zetten??
Dankzij een probleem bij bokt duurt alles ellelang en krijg ik plaatjes en foto'niet te zien.
En ik wil ze zo graag zien!!!

In de uitslag op de DER staan you know who ook bij de kennismakingsklasse.

Ach volgend jaar staat ze er zowieso bij!! En als jij weet aan de slag gaat met je sportfjord hebben wij nog wel een Haf voor haar te leen!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:33

Jorie schreef:

Vip, kun jij de foto's ook op de lijst zetten??
Dankzij een probleem bij bokt duurt alles ellelang en krijg ik plaatjes en foto'niet te zien.
En ik wil ze zo graag zien!!!

In de uitslag op de DER staan you know who ook bij de kennismakingsklasse.

Ach volgend jaar staat ze er zowieso bij!! En als jij weet aan de slag gaat met je sportfjord hebben wij nog wel een Haf voor haar te leen!!!


Is goed hoor, zal ff gaan puzzelen vanavond (komen mn Pidiumfoto's er ook op). Uitsdlag, naja doet er niet toe ze is bij de kl1 43e geworden qua tijd, dus erug netjes.

Die haf houden we zeker even in de smiezen, hihihi tel me more! Kunnne we saampies starten volgend jaar, hihihi

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:13

Wow, mooooie foto's.... lijkt me best leuk om te doen zeg... maar hoever is zo'n rit dan gemiddeld, en heeft je pony dan speciale training ofsow nodig?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers