eindelijk ze geruikt haar rug een beetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:23

Hehe ,
moet het misschien aan julie uitleggen maar ik was dus bezig met een pony te "trainen". Maar het probleem was dus zij gebruikte haar rug helemaal niet. Laat staan haar achterhand! Maar ik heb met veel longeren en balkjes en aan de teugel laten lopen aan de longe, haar eindelijk zo ver gekregen dat ze haar rug beter gebruikt! Haha! *LOL*
ja ik had er volle vertrouwens ik dat het wel goed zou komen. En ja hoor ze gebruikt beter haar achterhand. en loopt beter aan de teugel en gebruikt haar rug! Ik had al 5 weken niet meer op d'r gezeten en nu was ik er gistere weer en ik d8 ja ik ga wel even 10 min op d'r . Dus nadat ik klaar was aan de longe deed ik de bijzetten af en ging er even op . Had geen beugels haha normaal zit dat dus heel erg kl*te Schijnheilig maar ik voelde gelijk verschil ! Ze had haar rug ontspannen en liep aan de teugel en gerbuikte zelfs even haar achterhand!
ze zat echt zalig! Heel fijn dus ik zat helemaal goed en zij liep fijn! Volgens mij had ik nooit zo lekker gereden!!! d*-pling Mijn dag kon niet meer stuk haha!
Lachen Pling Pling Pling Pling Pling

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:46

Gelukkig Maar!!
Is het naar veel zweten en oefenen toch gelukt. Haha!
Ik heb het zelfde probleem,groot paard van 1.80m die niet wil ontspannen.
Hij moet nu ook leren om zijn rug te gebruiken.
Nu kom ik aan het oefenen en zweten!! Huilen Lips are sealed
Groetjes:corina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 12:16

ja phoe het kosten me heel wat zweetdruppels en heb heel wat keren tot 10 moeten tellen hihi. maar het resultaat mag er dan wel even wezen (moet nog wel iets aan gebeuren maar toch!) Haha! Lovers Pling Maar ik ben wel heel blij dat ze het best snel op heeft gepakt ! Ik ben niet zo'n gedulds mens dus dit was een hele uitdaging voor mij die ik best wel goed heb doorstaan vind ik zelf Lachen . thanx voor je reactie Knipoog