heb Desire gereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

heb Desire gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 07:57

na een 'rustig bosritje' besloot ik haar nog even in de bak aan t werk te zetten, ze was echt heel erg vervelend geweest(staken steigeren terug naar huis proberen te rennen en de 300 meter die we over straat moeten stappen gingen alles behalve goed, terugweg 2x weggerent vanwege een vrachtwagen, en dat voor een paard van 18!)

dus hier zijn de foto's van de 2e keer op Desire Lachen

ze heeft een jaar stilgestaan en daarvoor ruim een jaar een beetje recreatief gereden met mn moeder(in de bak, buiten durft mn moeder niet) en sinds een week of 2/3 ben ik haar wat aan t longeren, paar keer per week, om haar weer soepel te krijgen.
en heb nu dus gerede, voor de laatste keer met t oude zadel(oude kieffer Munchen) want we hebben een nieuw zadel! kieffer lech profi excellent, dus met gelvullig

zit heerlijk!

nu maar hopen dat mn moeder niet vaker wil gaan rijden en dat ik dus lekker met desire aan t werk kan gaan Knipoog

relaxed drafje
Afbeelding

Afbeelding

dee had er nogsteeds wel plezier in, gewillig paardje Lachen
Afbeelding


deze foto vind ik best leuk geworden
Afbeelding

Quentin komt kijken, en Dee zit er best oke uit op deze foto!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lekker drafje, al zit ik beroerd(beetje spierpijn van de rit van de dag ervoor, van 9.15-18.00 op Q gezeten!)
Afbeelding

Afbeelding

beetje vreemde foto
Afbeelding

Afbeelding

even uitdraven, echt vwnw vind ze moeilijk, na een paar rondjes zakt ze al wel steeds meer, maar haar rug zit nog redelijk vast, al is de dikke bult spieren vlak achter t zadel inmiddels wel zacht geworden(moeder rijdt uit het ritme in draf dus gaat steeds te laat in t zadel zitten, terwijl dee aa het sterrenkijken is, vandaar dat haar rug vreemd bespierd is, gaat nu beter gelukkig!en met niewe zadel zal mn moeder ook beter kunnen zitten, vnv heeft ze voor t eerst weer clubles, ben benieuwd!)

Afbeelding


en weer klaar
Afbeelding

Afbeelding

braaaaaf dee, goed gewerkt hoor meid!

Afbeelding

en toen we uit de bak door de wei stapten terug naar stal kwamen we Quentin tegen(die had al een hele tijd bij de bak staan kijken, snapte niet dat ik op dee zat)
Afbeelding
Q heeft nog knotjes van zondag, hadden eersel-postel rally gereden(soort puzzel-buitenrit van ruim 40 km, waren 5e voor best verzorgde geheel Lachen )


en ook Destiny kwam ff kijken(net nadat de foto was gemaakt stonden ze alle 2 te gillen en met de voorbenen te slaan, blijven merries he Knipoog )

Afbeelding

en foto's van desire in 't bos:
[ITP] Desire in het bos
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 14-10-03 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:05

Ziet er leuk uit Renske, toppie dat ze nou weer een beetje aan het werk kan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:10

ziet er leuk uit zeg ze loopt
erg netjes,kan me je spierpijn voorstellen zeg
9 uur op een paard zitten.

21-10 indoor mm Barsingerhorn

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:15

het ziet er echt goed uit rens
Ik weet nog hoe het eruit zag toen je moeder dr reed, dit gaat echt wel de goeie kant op!

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:17

Ziet er goed uit hoor
Zeker voor een paard van 18 wat al een hele
tijd recreatief bereden is.
En idd hopen dat je moeder wat minder gaat rijden (niet rot bedoeld hoor)
kan jij haar lekker een beetje losrijden

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:34

leuk beesie zeg
gave foto's Lachen

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:58

leuke foto's Haha!

[EA-TK-PP] Gelderse merrie.
Evt inruil haf mogelijk!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:34

Ze ziet er goed uit. Leuke foto's.
Maar... Bloos Ik vind eigenlijk dat je haar een beetje overvraagd. Voor de tweede keer erop en dan eerst buitenrijden, dan nog in de bak aan het werk, vanavond nog clubles... Imo wel een beetje te veel voor een oudje wat een jaar stil heeft gestaan.
Sorry Haha!

זכור

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:03

lis, volgens mij rijd dr moeder er niet meer op maar gewoon op een manege paardje..
leuke foto's, ziet er goed uit Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 10:04

thanx allemaal Lachen

ze wordt echt niet overvraagd hoor

heb haar afgelopen weken eerst rustig gelongeed en daarna wat harder aan t werk gezet, voor t weekend heb ik 45 min gereden incl los&uitstappen) en gister dus naar t bos(5 min stappen, 20 min in t bos(ook in t bos gestapt) en 5 min terug naar huis, daar 20 min in de bak incl uitstappen) kan ze best hebben hoor

vannvond clubles, dat houdt in 45 min stappen en verder beetje draven(mn moeder is niet zo fanatiek)

wat ik veel erger vind is dat mn moeder soms na 3/4 weken rust ineens een uurtje ging rijden, dat is wel erg slecht, maar ik laat haar niet te hard werken, niet te lang achter elkaar draven/galloperen en veel tussendoor stappen

ze geeft zelf ook wel aan wanneer het genoeg is geweest en tot nu toe blijft ze echt heel erg graag meewerken.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:01

Ziet er goed uit Renske! ze knapt idd al een heel stuk op. Ze lijkt onder de man wel groter als op stal! Mag ze een keertje mee naar dennelucht of de bokkerijder? (heb je een keertje een 'relaxt' ritje! LOL)

Hoe is het met de spierpijn?

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:53

Ziet er goed uit hoor! Ze pakt het lekker op zo te zien!!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:47

Na zo'n lange tijd loopt ze echt harstikke goed. Heeft je moeder nu zeker ook zin gekregen om te gaan rijden, toen ze zag hoe het ging?
Hoe groot is ze? Is wel even anders dan jij op Quentin qua maat dan....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:58

Fijn dat het zo goed gaat
Zitten erg leuke foto's tussen!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 18:21

thanx Lachen

ze mag wel mee naar t bos, alleen is ze dus 10x gestoorder dan Quentin!
maar dat wordt wel minder als ze vaker meegaat!

zullen we zaterdag over een week(25e) buiten gaan rijden? ik heb de dag erna wedstrijd met Q, maar dan kan Dee wel mee

ze is maar +/- 1.64 wel een verschil met langbenige Quentin, die 1.72 is haha

en vanavond heeft mn moeder clubles, en gaat ze voor t eerst met t nieuwe zadel rijden, dezelfde die jij hebt merel Knipoog dat wisten ze in de winkel te vertellen, dat jij die ook hebt!superfijn zadel! (kieffer lech profi Excellent, met gelvulling dus )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:37

leuke foto's rens! om te zien is wel even wat anders dan quentin! Lachen je lijkt wel een reus opeens!

Amor Vincit Omnia

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:55

Wat leuk dat je nu ook een beetje met haar ana het werk kan!
Ziet er goed uit!
Erg leuk paardje!

Veel succes nog jullie twee Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:29

Wowie, dees is echt wel vooruit gegaan! Je moeder mag blij zijn met zo'n fanatieke dochter!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 20:59

heb net stukje clubles gezien van mn moeder terwijl ik Q aan t afzadelen was

ze zit iets beter met t nieuwe zadel, dee is beter aan de hulpen, alleen blijft ze nog erg achter in de beweging, waardoor ze af en toe even aan de teugels 'hangt' om haar evenwicht te herstellen, dus dee gaat dan weer beetje sterrenkijken

degene die lesgeeft liet mn moeder meteen naar haar toe komen en legde wat dingen uit over hoe ze beter moest zitten, en ook waarom, want mn moeder denkt ach ja dee loopt dus t is goed, maar juist dat rug wegdrukken en dan een tegenwerkende zit, dat is niet goed, dat ziet mn moeder nu ook in Lachen

ze vond dee trouwens een stuk fijner lopen, ze vroeg of ik dee vaker wilde rijden/longeren

heb het einde van de les niet gezien, ben wel benieuwd of ze wat kon met de tips die ze kreeg.

zal volgende week(ik heb het uur ervoor les) wel aan t meisje vragen hoe t op t einde ging

maar ja mn moeder rijdt iig weer, das al heel wat!

als ze niet meer zou rijden moest dee weg van mn vader, eerst wilde ik dat, dan kon ik een jong paard kopen en in dee dr stal zetten, maar vind dee nu stiekem best wel leuk om te rijden eigenlijk Knipoog

enne, ik kan nog niet meelopen dus zoveel ben ik er ook weer niet te groot voor hoor Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:33

Ik vind haar steeds leuker worden Lachen Wordt volgens mij echt een leuk beestje!
Hoe groot is ze eigenlijk?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:35

Fijn dat ze nu ook goed les krijgt
Gaat vast helemaal goedkomen nu.... Enne, niet te hard roepen dat je het leuk vindt hè Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 00:42

Wel lief van je dat je haar nu een beetje gaat trainen, anders staat ze ook maar een beetje te staan. Ik vind het wel een lief paardje hoor Lachen

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 07:27

Ik blijf erbij dat je dit paard weer moet gaan trainen en starten!!!!! Zeker nu ik de fotos zie!!! Gewoon lekker aan het werk ermee gaan dan turnt je moeder misschien nog wel op :-P. Moet lukken he!!!! Heb je een fijn paard aan zo te zien.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:33

De 4e foto is leuk Tong uitsteken

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers