*Zucht* weer de DA op avondvisite gehad...voor Sca

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

*Zucht* weer de DA op avondvisite gehad...voor Sca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 23:09

voor Escala deze keer Verdrietig ... Ik kwam op stal met mijn nieuwe bijrijdster om Scaal even lekker buiten te zetten en toen zag Marcella dat ze een wond op de kroonrand had... een redelijk diepe wond, goed gebloed/aan het bloeden want allebei haar witte voetjes waren meer rood dan wit Verdrietig ... Kortom, even een stalgenote laten kijken die FDA assistente is en die vond dat ik zeker de DA moest bellen omdat het misschien gehecht moest worden (wat niet bleek te kunnen zo vlak boven de kroonrand helaas...logisch natuurlijk... het moet dus vanzelf gaan helen en ik moet het 5 dagen met betadineshampoo schoon schrobben...arme puk!) en er iig antibiotica zou moeten worden gespoten... Er is dus een giga spuit in mijn arme meissie gegaan, wond gewassen, tetanus/influenza gelijk maar laten geven... dat wordt weer een 'leuke' rekening... ( ) Kan iemand niet even wat positieve energie naar mij en mijn pukkies zenden... Ik ben er echt hard aan toe, ik had het vandaag even helemaal gehad. Ik heb 4 DA rekeningen liggen... kan ik niet echt gebruiken nu mijn lieffie bijna komt... *zucht*. Maar het ergst is natuurlijk dat het zielig is voor mijn lieve paardenmeis. Ik heb haar naderhand iig maar even verwend met een flinke bak penen.


manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 23:30

Je had je dierenarts wel gelijk door kunnen sturen naar mij Boos!

Europe is our playground

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 23:33

Uhoh... wat is er met jou knollie aan de hand??? Enne... volgende keer (en dat is hoop ik niet gauw!!!) zal ik je wel even bellen... Heb jij de DA ook op bezoek gehad al vanavond dan? (Hans was er om 19:00... daarna hebben we operatie stal in orde maken en wond wassen uitgevoerd...dus ik ben pas een half uur thuis ofzo ) (Welke DA heb jij eigenlijk?)

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 23:35

Cor de Vries, more or less...

Solon heeft nogal last van zijn hengstentandje... Zijn hele tong is van de onderkant stuk. Kon wel janken... moet echt zeer doen :-/ En net ook nog gelest... geen wonder dat het niet lekker ging

Europe is our playground

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 09:16

Is zijn hengstentandje nu getrokken dan? Ik zal voor je duimen dat het snel geneest... duim je ook even met mij mee... Escala mag alleen de wei op als hij heel droog en schoon is maar ik kreeg het idee dat hij haar liever op stal had (dus daar staat ze dan ook maar) en ik moet 5 dagen lang 2 man hulp zien te vinden voor het schoon maken... 1 iemand om Scaal vast te houden, om haar linker voorbeen op te tillen en 1 om de wond schoon te maken... arme meis... en arme Solon ook! Verdrietig

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:48

He bah Jasja wat naar! Het zit inderdaad even niet mee....ik hoop maar dat Scaal er snel bovenop is Dikke helende zoen aan de pukken. Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:48

Manic ook sterkte met Solon!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:55

ik had het gezien wat je arme kind met haar beentje gedaan had.en dan te bedenken dat jou uitloopstalletje pas vernieuwt is.of was het nou op de wei gebeurd?? als ik op stal ben en je hebt hulp nodig geef maar een gil. sterkte

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:16

Nee, niet getrokken... De dierenarts komt vanmiddag...

Het staat ook absoluut niet in verhouding met jou pechgevallen... Sterkte met het spul Knipoog

Europe is our playground

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 10:19

bedankt Luckyzeven! Dat zal ik onthouden, ik kan deze week wel wat hulp gebruiken bij het wassen ... en Manic, we kunnen wel bij elkaar op 'ziekenbezoek' ... En die dikke helende zoen moet je toch ook echt een keer komen brengen Franca ipv dat ik hem doorgeef, gezellig even buurten! Ik wil ook nog steeds naar boesingheliede maar ik krijg Evelien niet te pakken dus misschien dat jij haar iig vast de groetjes voor me kan doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, GrapeshotBot, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers