Foto's les 12-10

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Foto's les 12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 19:43

Heej allemaal!!

Ik had zaterdag zoals gewoonlijk weer iemand gestrikt om foto's van mijn les te maken ( hé miek Tong uitsteken )
Het rijden ging niet zo goed als normaal maar dat komt omdat ik met mijn linkerringvinger in een spalk zit omdat daar een peesje in is gescheurd ( lekker vaag taalgebruik)
Dus mijn teugels moest ik nu egt raar vasthouden ( tussen middel en ringvinger zeg maar en dan goed klemmen met duim en wijsvinger) en ik merkte dat ploom daar tog niet zo goed op liep als anders maar ja...

Afbeelding
Deze heb ik uitgesneden..hier was ik me beugels nog op maat aan het maken..maar marieke vond dat ze zoow mooi keek

Afbeelding
Foto's van het losstappen zijn er niet..want me fotograaf moest ff iets anders doen Tong uitsteken

Afbeelding
Even stilstaan..want volgens de instructrice lette niemand op Haha! Schijnheilig ( éindelijk mijn handen eens dichter bij elkaar en wat hoger)


Afbeelding
Hier keek ik even over Paloma heen want ik dacht échtdat er een kwartje lag (zou tog zonde zijn hé)

Afbeelding
Eerst maar een niet zo mooie draffoto Bloos!

Afbeelding
De mooiste foto...alleen heb ik mijn rechter hand te hoog ( reed toch wel veel op rechts merkte ik...komt door die irri spalk)

Nu komt het lollige gedeelte..de galop..daar moet ik echt aan gaan werken want ze huppelt de bak maar rond in een te hoog tempo met haar hoofd richting sterretjes ...ik weet dat de fout bij mij ligt Scheve mond ...ik kom er nog wel achter wát ik dan fout doe Haha!

Afbeelding
Bloos!
Afbeelding
Bloos!
Afbeelding
Bloos!

Afbeelding
Ik moest ook constant mijn teugels opnieuw op maat maken >;)

Afbeelding
Even uitstappen...

Afbeelding
Nog even hangen voor je eraf moet zodat je een leuke foto krijgt Lovers

Om een uur of vier kreeg Paloma haar lunch...en ik schoof gezellie aan Haha!

Afbeelding
Zoals je ziet was ik ook erg interessant

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker artistiek

Afbeelding
"Heej jij daar..ja jij...met dat fototoestel!!... heb je ook honger?Ik heb genoeg hoor!"

Afbeelding
Ik vind mijn zaterdagmensje best lief hoor...en zij mij ook Lovers

Afbeelding
Nou doei

Dit waren ze weer...ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Opbouwende kritiek of evetuele tips zijn altijd welkom!! OK dan!

Veel liefs!!
Djoontje

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:53

heee leuke foto's hoor.... die galop is echt..... super Knipoog

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:27

leuke foto's de galop is iid geweldig...maar daar heb ik ook een tijd last van gehad hoor!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:48

Je bent echt gek op dat beestje zo te zien Lachen jullie zijn een leuk stel!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:10

Diana_Mabel schreef:
Je bent echt gek op dat beestje zo te zien Lachen jullie zijn een leuk stel!


Diana je haalt echt letterlijk de woorden uit m'n mond!!!!!!!!

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 15:39

Bloos bedankt....ik vind haar idd een schatje..alleen die galop is zo moeilijk..Paloma is er volgens mij heilig van overtuigd dat als ze maar hard genoeg gaat, de galop het snelste klaar is ( niet dus..)
Je kunt 100 keer opnieuw aanspringen vanuit een rustige draf...ze racet er elke keer weer vandoor, maar je hoeft maar één keer druk op je teugels te geven en mevrouw draaft weer....
Jah..dát is niet de bedoeling..maar ach ja...we hebben lol *LOL* en dat is het belangrijkste toch?!? Haha!

Veel lievs

djoontje

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:26

Hey Djoon Haha!

Gave foto's joh.. maar wat wil je met zo'n fotograaf he?! Tong uitsteken Ik schaam me dood.. zelfs die 1e foto is wazig en daar stond ze notabene stil Bloos! En je hoort het.. jullie zijn een leuk stelletje *LOL* En sorry dat ik er ff niet was.. maar Inge en Ragna konden schijnbaar niet zelf ff 2 paarden uit de wei halen Tong uitsteken haha.. k spreek je vanaaf wel.. (had trouwens ff gezegd dat je hier foto's had gezet zeg Tong uitsteken )

Xxxxxjusss Miek

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:27

Het ziet er trouwens veel beter uit als op mijn foto's hoor.. dus geen gezeur hè!!! Knipoog

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:37

hihihi leuk paardje hoorr.. jammer dat veel manege paardje zo leuk zijn en dan zo`n tehuis hebben:S maarja

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:41

gaaf paardje zeg
leuke foto's jammer van de slechte kwaliteit

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:48

Ze heeft de bles van mijn paard eigelijk is mijn paard een tuiger whhaahahah maar leuke foto´s helaas een beetje donker maar wel leuke foto´s

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:04

jammer dat de foto's zo donker zijn, maar een erg leuk paard hoor! het is je eigen paard heb ik begrepen toch?

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:26

haha schattig! vooral die opmerking tja ik ben ook erg interresant:D Moest ik toch wel ff flink lachen:D

Leuk hoor! mooi paardje:)

Kusjes BounceBabe

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:08

BounceBabe schreef:
haha schattig! vooral die opmerking tja ik ben ook erg interresant:D Moest ik toch wel ff flink lachen:D

Leuk hoor! mooi paardje:)

Kusjes BounceBabe


Haha.. ik ook.. bij al het commentaar eigenlijk wel Tong uitsteken *LOL*

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 20:17

Heej!!

Nogmaals bedankt voor de reacties...ik ben vooral gevleid door de opmeking van Natasja91..maar nee...Paloma is niet van mij...ze is een manegepaard waar ik een keer in de week op rijd ( ze is zeg maar mijn vaste paardje) Ze is ong 1.57 denk ik ( tog miek??) en 6 jaar ( zo ff extra info Haha! )

en ja..slechte kwaliteit...euhmzz..paardjes bewegen nu eenmaal snel als ze draven en galloperen...en mijn digi is niet zoow heel erg goed Scheve mond ...maar ik vind het vooral belangrijk dat ik zelf kan zien hoe het eruit zag en hoe mijn houding was Haha! ( en mijn rijkwaliteiten zien er op deze foto's beter uit dan hoe ik denk dat ik rij Verward Verward )

nogmaals bedankt!

veel liefs...

djoontje

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:09

Sorry djoon ik weet echt niet hoe groot Paloom is Tong uitsteken Maar mijn foto's hebben ook slechte kwaliteit terwijl mijn digi niet zo slecht is Verward Verward EN JIJ RIJDT NIET SLECHT Boos! Tong uitsteken

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 09:34

Ja dat klopt miek!! ( van je digi dan he! Tong uitsteken )
Maar jij hebt um gewoon op de verkeede stand staan ( maar wáár zit ut goeie knopje Verward Verward )...enne die zoomfunctie voor je gemaakte foto's is egt superhandig!!!! *LOL* *LOL*

veel lievvs...djoontje

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:45

ja.. alleen zijn die heel mislukt geworden met stomme puntjes.. ik mag de digi trouwens zaterdag niet meenemen want pap is in Hong Kong Tong uitsteken met de digi Tong uitsteken

xxxxjuss Marieke

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:00

leuke foto's *LOL*

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:56

Heey Djoon

Jij en paloom die passen echt goed bij elkaar ja en paloma is wel een schatje maar niet mijn type paard zoals je weet maar die kwaliteit van die foto's da is bij mij ook iedere keer. Maar qua galop gewoon veel blijven oefenen en gewoon een keer aan marloes vragen.

Zie je zaterdag

angelique

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:01

Ziet er leuk uit! Jammer dat de foto's niet zo goed zijn maarja Haha!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:28

Heeeeeeeeeeey Djoon Lachen ! Ist? Leuke foto's en ik vind dat je, zeker ook door je vinger nu, heel netjes rijdt, hoor! Echt een lievertje hè, die Paloom Lachen ! Kan Jessica nog veel van leren... En wat betreft die galop: Jess ziet nog veel meer sterretjes dan Paloom en dat komt vast wel goed, hoor!
Heel veel liefs, Linda

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:09

De foto's zijn mooi
Alleen (verbeter me als ik fout zit) denk ik (ik zie het niet duidelijk) dat je je handen plat houdt. Geen pianohandjes hè Knipoog Je handen gewoon rechtop houden! Maar jullie passen echt bij elkaar!

ghislaine

Berichten: 344
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:45

Hoi vraagje
is dit bij Manege Ars Longa in Haarsteeg ,,,,, Kan het ook goed fout hebben hoor

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:52

Mientjuh: volgens mij is dat mss toevallig net op die foto want ik zie haar elke zaterdag rijden en mij is het nog nooit opgevallen Tong uitsteken (maar dat kan ook aan mij liggen hoor Tong uitsteken )
ghislaine: Nee.. dit is bij Manege de Vughtse Hoeven in Vught Tong uitsteken