Topics verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Topics verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 09:18

Zat bij boktmeetings te kijken...
En zag dat er heel veel zijn verwijderd!
Er werden toch nooit topic verwijderd?
Laatste die er stond was van dit jaar gewoon (2003 dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:34

Van mij zijn er sinds gisterenavond een aantal posts verdwenen. Ben benieuwd wat daar de verklaring voor is.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:09

Hmm... Ilkkah, ik heb niets verwijderd bij BM, maar misschien bedoel je de topics over de DVT-meeting? Die meeting heeft tijdelijk een eigen forum, daar zijn topics naartoe verhuisd. Verder heb ik niets veranderd op BM, niets weggehaald en niets verplaatst.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 19:20

Karin schreef:
Hmm... Ilkkah, ik heb niets verwijderd bij BM, maar misschien bedoel je de topics over de DVT-meeting? Die meeting heeft tijdelijk een eigen forum, daar zijn topics naartoe verhuisd. Verder heb ik niets veranderd op BM, niets weggehaald en niets verplaatst.


Ja sorry, in boktmeetings verslagen.
Vind het altijd leuk om oude topics daarvan te kijken, maar vandaag waren ze er niet, dus vandaar...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:27

Er begint mij iets te dagen. Bedoel je dat er geen Boktmeetingverslagen zijn van vóór 2003? Dat kan kloppen, want dat forum is pas in 2003 'opgericht'. Vóór die tijd plaatste iedereen verslagen in BM, PP of VvdD.

Maar ik snap eigenlijk nog niet wat je bedoelt met 'vandaag waren ze er niet'. Waren ze er eerder dan wel? Want dan weet ik helemaal niet meer wat er aan de hand kan zijn... Verward

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 19:36

Gaat ff zitten denken waar ik dat dan heb zitten lezen, waren iig veel meer bladzijde dan 10....
Denk dan dat ik bij BM heb zitten lezen....
Is me eigenlijk nog nooit opgevallen, heb altijd gedacht dat ik bij Bokmeetingsverslagen zat te lezen...