Wat ik net toch mee maakte...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Wat ik net toch mee maakte...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:44

Ik ging net met een vriendin en haar kat naar de dierenarts. We gingen zo ons eigen melden bij de balie. Wij dat gedaan gaan we zitten en het was best wel druk. We hoorden op een gegeven moment z'n papegaai zo heel hard krijsen. En komt dat beest toch opeens de hoek omgevlogen en gaat boven op me hoofd zitten. Scheve mond Ik schrok me eigen echt wezeloos. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik vind die beesten echt doodeng.
Na een paar seconden komt er z'n dierenarts assitente de hoek om om dat beest te vangen... Ik eindelijk van dat beest verlost ga ik even naar buiten om een luchtje te scheppen... en mee dat ik buiten stond gebeurd er een auto-ongeluk. Scheve mond En die bijrijder die in de auto zat die was met haar hoofd tegen de ruit geklapt en had allemaal bloed op haar hoofd. En aangezien ik ook niet graag bloed zie was ik dus helemaal bleek. Dus ik ging weer rustig de wachtkamer binnen om even van de schrik bij te komen.

Dit was me het dierenarts bezoekje wel.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:48

Aawh Ach gut T lijkt me wel eng hoor om een auto-ongeluk te zien gebeuren Scheve mond En van die papegaai op je hoofd...ik zou heel de buurt bij elkaar krijsen Tong uitsteken

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:56

Irritant schreef:
En van die papegaai op je hoofd...ik zou heel de buurt bij elkaar krijsen Tong uitsteken

zoiets deed ik ook... maar dat vond de man naast mij niet zo prettig geloof ik.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:51

Jakkes, zo'n ongeluk is niet leuk om te zien. Moest je niet getuigen?

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 20:26

ja, want ze hebben ook met mijn telefoon de politie gebeld en de ambulance. En ik moest op straat bij de politie verklaring afleggen. Nog nooit gedaan, maar nu wel. Het was een nare gebeurtenis en ervaring. Maarja zo maak je nog eens wat me in je leven.