Mijn tweede keer L2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:18

nee maar ik ken wel pony's die erge moeite hadden en voor een 5 wijkten, en in de M1 voor een 7 SB deden.Dus het zegt niet alles.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:19

hoeveel pony combinaties zie je nou echt goed scharen?Maar ze gaan na verloop v. tijd allemaal naar de M, en daar scoren ze ook nog.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:21

Bij mijn eigen pony merk ik iig, dat als ik tijdens het rijden meer ingebogen heb etc. Ook op de volte, maar ook met SB, travers etc. dat dat het wijken ook weer ten goede komt.Juist doordat hij soepeler, losser gaat lopen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:29

(Je had alles ook wle in een bericht kunnen zetten eignelijk Knipoog Tong uitsteken )
Maar ja het zal gerust wel kunnen, maar toch wil ik wel dat Jamy gewoon goed leert wijken *LOL*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:33

Tong uitsteken ja maar dan hek gepost en dan heb ik geen zin om het weer te veranderen als ik er iets bij wou zetten.
Ja en bv. SB rijden kan daar ook bij helpen.Het is ook logisch dat je de basis goed wilt hebben.Maar als je steeds een 4/5 rijd is het wel zo prettig dat je het eerst op concour niet meer hoef, omdat je je er dan toch maar over opwindt, van het moet de volgende keer goed, want zo werkt het niet.Tenminste niet bij mijne.
Iig veel succes met oefenen!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:51

Ow daar wind ik me niet over op, zo ben ik niet, gaat he goed dan gaat het goed, gaat het slecht dan gaat het slecht Haha! Volgende keer beter he, als Jamy iets niet doet heb ik zoiets van pech Tong uitsteken Schijnheilig

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:55

Dat is de goede instelling Haha!
Soms heb je v. die ruiters Lips are sealed verschrikkelijk.
Kbedoelde meer dat je je zenuwachtiger zou kunnen gaan maken.Ik mag niet hopen dat je je pony verrot slaat als ie niet luister, jammer dat je dat soms wel ziet

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:34

Joohh kben het wel met jullie eens, maar ja je wil natuurlijk graag dat je pony kan wijken, en het is echt de basis voor de andere dingen.
sommige zullen dan wel beter schouderbinnewaarts kunnen dan wijken maar als het wijken er goed in zit dan zijn de hulpen voor sb en traver veel makkelijker.
hahah Hoor mij nou, ik kom ook net in de L1 aandrieten Knipoog haha maarja hoop toch ooit nog in de M te komen want dan heb ik het ALLEMAAL ZELF GEDAAN :d en daar ben ik best trots op Haha!:D:D

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 14:57

Ja dat heb ik ook, vind ik echt leuk dat ik Jamy helemaal zelf naar tot was ze nu is heb gereden, qua springen en dressuur enzo Lachen je moet wel de knopjes kunnen vinden als een pony als op hoog niveau heeft gereden maar nu moet je ze ook nog zelf maken Tong uitsteken Schijnheilig
Nou ik denk dat je dat wel red, jij en Pasha zijn een supercombi, kijk maar eens hoe snel je door de B en L1 gaat Lachen
Maar dat vind ik ook hoor, hij moet wel gewoon voldoende wijken. Maar we zien het wel, oefening baart kunst he Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:06

mijn ene pony heeft wel M2 gelopen al, maar hij is zo moeilijk, er zitten vast wel ergens knopjes maar ze moeten nogal gerepareerd worden Tong uitsteken
Mijn andere pony die nog niks kon en helemaal de paasei in was gereden ben ik nu ook bezig met wijken en deze had t nog nooit gedaan, maar pakt het geweldig op, ik denk dat als de gehele aanleuning goed is, het dan niet erg moeilijk is.
Niet dat ik met die dressuur ga rijden, heeft super springbloed.We zullen t zien.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:44

he jamy, jij rijdt toch bij Heiloo?! ken jij ook 2 zusjes(12 en 15 geloof ik) die daar rijden(ouders hebben geloof ik paarden ofzo) enne die gaan nu verhuizen?!