Ik ben heel erg happy!!! Nieuwe stal gevonden!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Ik ben heel erg happy!!! Nieuwe stal gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 12:56

Hallo!!

Na 2 jaar ga ik weg bij de stal waar ik nu sta. In het begin stond er alleen een vriendin van mij.. en toen ik thuis weg moest met de paarden omdat er geen plek genoeg was ben ik ook daarheen gegaan. Bij een boer aan huis en wat wil je nog meer... samen met je beste vriendin je paardjes bij een boer hebben staan waar alles kan en alles mag!! Beter kan toch niet.... dacht ik....

Maar toen... kwam er opeens een vrouw van in de dertig bij.. die ging verhuizen vanuit het westen en hier in de achterhoek een stal zocht... en dat was toevallig een kennis van die boer. Dus kwam zij er ook bij. Maar toen brak de hel los... Wat is dat een rotw*f... Boos! Ze wil alles regelen... en als je het er niet mee eens bent krijg je een uitbrander van hier tot Tokio... Zij bepaalde wel even alle regels. Alles wist alles beter.. Ze wou een longeerbak, dus iedereen opgetrommeld die moest helpen. Toen heb ik al gezegd, van mij hoef dat niet zo en daarbij heb ik er ook niet veel tijd voor om die bak te gaan bouwen. Vanaf die tijd keek ze me telkens al met een scheef gezicht aan. Maar ook naar die vriendin van mij.. ze heeft de hele boel tegen mij opgezet. Nu is het zelfs zo dat die beste vriendin en dat rotmens mij beide niets meer zeggen!!! Nou.. het was al niet gezellig.. maar nu is de sfeer helemaal niet meer te harden. Soms zie ik er gewoon tegen op om naar mijn paardjes te gaan! Dat is toch niet normaal! Boos!

Toen zei de verzorgster van mijn paardjes ( tegelijkertijd mijn beste vriendin ).. dan zoek je toch wat anders! En daar dacht ik zelf ook al aan!
En ben voor 3 weken terug eens gaan rondkijken. We zijn wat stallen af gegaan en kwam er al snel achter dat alles toch stukken duurder was dan we gehoopt hadden!

Bij die boer betaalden we: 90 Euro in de maand
incl. hooi, stro en weidegang
bak heeft hij wel, maar is zowat het hele jaar niet berijdbaar, omdat het kleigrond is.. Verder als je naar het bos wilt is het een uur stappen.. en dan moet je ook nog eens terug. Veel mogelijkheden had ik daar niet.
Verder moest ik alles zelf doen.. mesten en binnen en buiten zetten. Maar daar was de prijs ook wel naar natuurlijk.

Nu heb ik iets gevonden voor 150 Euro in de maand
incl. hooi stro en brokken
veel weidegang
bak + verlichting
stapmolen
bos op 10 minuten afstand ( stappen )
trailer die je kunt huren wanneer je wilt
ruime stallen van 3m bij 3m
binnen en buiten zetten word gedaan
Je moet alleen zelf mesten.

Ik ben er vanochtend heen gegaan om alles te regelen. Ik heb 2 paarden en het is niet zo makkelijk om wat te zoeken voor 2 paarden, voor 1 paard heb je sneller wat gevonden! En de prijs viel me ook nog wel mee!
Ze had nog 2 stallen over dus heb gelijk gezegd vanmorgen.. we doen het! Per 1 november kan ik ze daar stallen! Ik ben zo blij dat ik daar weg kan waar ik nu sta!! Geen lastige mensen meer die mij en de paardjes het leven zuur maken. Gewoon van het hele zootje af! Ik hoef die mensen ook nooit meer te zien!

Moest het even kwijt hoor!

Groetjes Linda


juval

Berichten: 13184
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:03

Wat jammer dat je zo eigenlijk wordt weggepest, maar zo te lezen heeft die nieuwe stal ook wel veel voordelen. Alvast veel plezier daar gewenst, en sterkte met de laatste weken op je oude stal.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:07

Ik ben blij voor je meis! Goed beschouwd krijg je het op de nieuwe stal beter dan je het had. Hoop wel voor je dat het tussen jou en je vriendin weer goed komt (of is dat inmiddels weer goed?). Zo'n *&^% wijf is dat niet waard hoor! Veel plezier op je nieuwe stal!

There is no reality, only perception.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:15

Wat fijn dat je een nieuwe stal hebt gevonden!
Veel plezier daar! maar dat zal wel lukken denk iK!

Dag lieve mama...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:28

Maar wel een beetje jammer dat je vriendin dan ook niet meer tegen je praat ik bedoel als je vriendinnen bent laat je je toch niet uit elkaar drijven door zo'n @#$%wijf...
Nou veel plezier op je nieuwe stal..

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:49

klinkt erg goed
hoop dat je veel plezier op je nieuwe plekje hebt

ONDERSCHRIFTLOOS

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:00

Bedankt voor de leuke reacties!
Die vriendin ( nu dus niet meer ) heeft het er zelf ook wel een beetje naar gemaakt. Het komt niet alleen door die nieuwe vrouw die is gekomen, maar het was sowieso een hele aparte. Ik had mijn paard voor een weekendje naar huis gehaald.. voor langere tijd kan dat niet, omdat het te klein is. Kom ik terug zegt ze: Er is geen plek meer voor je!! Ik dacht: En bedankt! Hoe krijg je het uit je strot zeg! Dat bepaald dan altijd die boer nog. Vanaf die tijd had ik zoiets van.. zak maar lekker in de stront jij. Dat soort fratsen had ze... dus ben heel blij dat ik wat gevonden heb en daar weg kan!!

Vandaag al lekker de naambordjes losgeschroeft en de dekenbeugels van de muur gehaald. Mijn kasten leeggepakt wat ik daar niet meer nodig heb enz. Heerlijk gevoel!!

Groetjes Linda


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:24

Gaaf dat je zo snel een nieuwe stal gevonden hebt! Gefelici! Zou blij zijn dat je daar (bijna) weg bent Haha!
En de prijs vind ik ook heel erg meevallen! (ok misschien in die omgeving wel duur, weet niet niet. Maar dat is in deze omgeving echt niet mogelijk)

Gaat je verzorgster ook gewoon mee naar die nieuwe stal?

Hee ik zie dat je in Netterden woont, daar ben ik in Mei naar een camping geweest met lautjuh123 Tong uitsteken

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:44

Fijn dat je een andere stal naar je zin hebt gevonden. Klinkt ook goed moet ik zeggen. Wens je veel plezier daar!

Sprakeloos

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 23:49

Nieuwe stal klinkt echt super! Maar jammer dat het zo is gelopen met je oude stal.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 23:54

Ik hoop dat het leuk gaat worden op je nieuwe stal.. maar dat zal vast wel Haha!

Samantha Lovers Splash

    S p o t.

boemel

Berichten: 8351
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:53

Klinkt goed allemaal! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het is. Ik kan me namelijk niet bedenken waar het zou moeten zijn.

Veel plezier daar!

M1+10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Amazonbot, carola, Christina, Danielleeee_, Esther, Froukje, Goldwynn, IASCrawler, luuntje, MaiMai, Mars, Mutsie93, RanjaRietje, scappa, Tazzey, TinusB en 201 bezoekers