Losrennende paarden en in de maling genomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Losrennende paarden en in de maling genomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 16:17

Toen ik vanmorgen wakker werd begon die al goed...de logeehond was 1 en al verveel *gelukkig is die weer terug naar de rechtmatige eigenaar, veel plezier ermee en adieu*
Kom ik op stal aan, krijg met zeer veel moeite een eigenwijze fjord zover dat die stilstaat om zijn deken te verwisselen en buiten te zetten.

Sta ik net met Par om haar in orde te maken voor onze les.....komt er toch opeens een fries voorbij rennen Verward
En toen een haflinger...en toen met een sprint nog een klein bruin ding erachteraan.....krijg nou wat..... Verward
Par eff snel in een lege box gegooid *lag toevallig nog wat hooi in..smulluhhhhhh*

En maar eens gaan kijken wat die drie paarden op het erf deden...loopt daar mijn stalbaas...achter een stuk of 7 ontsnapte schapen aan...en om het hoekje staan de drie uitbrekers.
Na een kwartier vechten en rennen voor mijn leven stonden ze weer keurig netjes achter het hek...de schapen moest die zelf maar even opknappen, want mijn paard moest nog in orde gemaakt worden en de instructrice was er al!!!! *PANIEK*

En tsja....als alles in de soep loopt kan je les natuurlijk ook niet perfect gaan he..logisch...toch?

We hebben toch echt wel een heel rondje gestapt....toen mevrouw in een ongeduldige draf sprong.
Instructrice: kwam dat van jou uit?
Ikke: nee......
En zij wat doen we dan......en ik zucht.....terug....ho...hallo ho...HEY HO ZEG IK!!!!!!
OK..ho dus...stappen......

Daarop volgde: HOHOHOHOHOHOHO ok ren dan maar kreng.
In galop zijn we de bak doorgegaan.....en toen ze moeig werd en het zat was moest ze voor straf lekker nog een rondje ~~}>
Terug in stap....eh...draf...eh stap...eh draf.......HALLOOOOOO ik zit er op!!!
Oja...stap dus......of toch draf?
Weet je wat we proberen galop nog eens een keer Extreme duivel
Op dit punt had ik visioenen...verder dan visioenen kwam ik niet want Par maakte zich klaar voor een lancering Haha!
Ge;lukkig voelde ik eht deze keer aankmen en mijn rug was vanmorgen al niet al te best...dus ik wou blijven zitten aub.

Dus met andere woorden, niks meer doen, naar achteren leunen, zitten op mijn kont, en afwachten of ze eerst in draf zou gaan of weer vanuit galop de noodstop zou gaan toepassen.
Vanuit galop dus: goede nieuws: ik zat nog!!!
Slechte nieuws: op haar nek Haha! hihihihihi

Instructrice er ook nog eens opgestapt *geloofde niet dat Par echt een beetje actief was* zal niet herhalen wat zij er allemaal uitgooide *ging iets te snel, kon het niet meer helemaal volgen Haha! *

Ik er weer op....stappen....stappen...par stappen!!!!!!!!!!
En nou ben ik %&*^*$* zat!!!!
Luisteren.....

De laatste 10 minuten hebben we heerlijk gereden OK dan!
Braaf op de volte, braaf in draf, netjes nageefelijk....instructrice en ik keken elkaar eens aan...blijft een raar paard he Verward
Mijn koudbloedje met een heethoofd Haha!

Maar ja...in de maling genomen, waar slaat die titel dan op he zou je denken.
Nou Par had vanaf het begin wat moeite met galoperen, logisch ook met die korte pootjes dachten wij...ze moest nog conditie krijgen, balans vinden, overal aan wennen.
Ze is immers nog maar 3 maanden onder het zadel he.

Nou dat heeft ze voor zichzelf dus mooi verziekt.
De afgelopen paar weken begonnen we afentoe eens te oefenen met in galop aanspringen, dan een rondje volhouden en dan was ze zo braaf!!!
Rijkelijk beloond want ach..het was zo moeilijk voor het muppie he....

Kortom we zijn gewoon in de maling genomen....ze kon het wel, alleen liet ze ons in de waan dat ze het niet kon.

NO MORE *very big evil grin*
Ze heeft vandaag bewezen zelfs op een minivolte te kunnen galoperen, dus als ik haar was zou ik me maar voorbereiden Haha!
Nou ja....we gaan het in ieder geval weer proberen *ben te lief voor haar kweet ut Bloos! Schijnheilig *

Snorrie voor het lange verhaal, maar deze hele dag komt onwezelijk melig op me over....gewoon in de maling laten nemen....niet kunnen galoperen...ppfffffff.....losrennende paarden en schapen....in paniekzijnde staleigenaar.

Enige nadeel aan deze hele dag vindt ik toch wel dat er niemand met een fototoestel aanwezig was, terwijl ze zo onwijs mooi liep op het eind Huilen
Was helemaal mijn superpaard, dus de rest nemen we maar voor lief Lovers

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:24

wel grappig als je lekker met je paardje bezig bent
en er komt eerest 1 ..en dan nog een ...en dan nog eentje
hihihihiihihihihii geweldig!!! OK dan!

je bent idd veelste lief voor je paardje begrijp ik uit je verhaal strenger worden hoor anders blijft ze je in de maling nemen!!! *LOL* het zijn
ook echt krengen af en toe he!

veel succes


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:25

hahhaha, wat heb je dat leuk geschreven zeg!! Dat was jou dagje wel,zo te lezen...Geinig hoor! Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:25

Hahaha, zou bijna vragen of dit niet verschillende gebeurtenissen zijn die je voor de gein bij elkaar geplakt hebt tot 1 dag! Schijnheilig Nee hoor, geintje!

Maar wat een verhaal zeg, en wat een ontzettend slim paard, net doen alsof ze niet kan galopperen! Leuk, zo'n heethoofdige koudbloed... *LOL* Nou maar hopen dat de volgende x weer beter gaat!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:31

Hahahah wat een grappig verhaal *lol*
Wel handig dat je erachter bent gekomen dat ik je in de zeik
bent genomen.
En idd jammer dat je geen digi bij je had...les voor de volgende keer
verheug me er nu al op Lachen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 16:36

Mango als je me gezicht had gezien Haha!
En volgens sommige op stal ben ik te streng Extreme duivel , en volgens andere weer te lief Schijnheilig
Maar eerlijk is eerlijk, keihard aan de rem trekken kan ik gewoon niet...is een tic van me Bloos!

Kelly als dit elke maandag gebeurt moet ik me overspannen melden op mijn werk Haha!
Kan ik de hele week dit soort dingen op stal meemaken Tong uitsteken

Tamara het is niet te geloven he!!!
Ene moment is mijn paardjes gebeuren te saai om ook maar 1 regel van te maken, andere moment kan ik het allemaal niet kwijt Haha!
En tsja..voor een blonde dolly is ze idd best slim, we waren er allemaal ingetrapt, ze deedt ook echt zo'n oeioei wat moeilijke galop na de vorige keren.
En nu ging ze vloeiend de hele bak door...de gluiperd.
Maar van mij mag ze zo blijven hoor, beter iets harder werken dan zo'n dode diener die je vooruit moet schoppen ~~}>
Dus eigenlijk ging het best goed, zeker op het eind...baal echt enorm dat daar geen foto's van zijn.....geloofde zelf al niet wat ik meemaakte....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 16:41

Flower Huilen Huilen Huilen ik baal er zooooo van...vooral die goede zitten blijf actie van me had ik wel op foto vast willen laten zetten Haha!

En natuurlijk het laatste stuk...en de losrennende paarden ook wel...en de kop van mijn bezwete staleigenaar.....sjit..krijg spontaan traantjes in mijn ogen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:45

oliebol!! Tuurlijk ben ik er op z`n moment er niet!
En ik heb altijd mijn digi bij de hand...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:29

Waarom gebeuren zulke dingen nou niet bij ons op stal???Ik zie het al helemaal voor me.
Volgens mij typisch iets voor pal.Geef haar maar een dikke knuf van mij.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 22:33

Stagave ik baal mee!!!
Vin het zo onwijs jammer dat alle rare dingen die vandaag gebeurde niet eens op de gevoelige plaat zijn vastgelegt Haha!


Loontje, omdat jullie allemaal netjes opgevoede paardjes op stal hebben die niet zo afentoe de kolder in hun kop krijgen? Schijnheilig
En jullie staleigenaar is geen schapenboer Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:35

Amber en opgevoed????Oke zo af en toe ze is niet voor niks de halve voorpluk kwijt.Scheelt onze staleigenaar is ook geen paardenboer dus ben allang blij dat ze niet los op het erf loopt(veelste gevaarlijk hier op stal).

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 22:52

Ik geloof ook niet dat het echt helemaal Bram zijn bedoeling was Haha!

En Amber opgevoed.....ehmsz ja toch? Haha! Schijnheilig

By the way, ik heb de wintec boom gevonden hoor, je kan hem komen halen wanneer je tijd hebt.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SassyMoon, Valentinotje en 87 bezoekers